Connect with us

ВПК

Автомобілі КрАЗ спеціального призначення

Published

on

Армійські вантажівки КрАЗ відповідають всім вимогам, які пред’являються до солдатів: сильні, витривалі, надійні й невибагливі. В основі інтересу до автомобілів КрАЗ з боку військових — високі технічні та експлуатаційні характеристики українських всюдиходів.

 КрАЗ-Халк

КрАЗ-Халк

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 14000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

Автомобілі спеціального призначення завжди були присутні в модельному ряду машин Кременчуцького автозаводу. Сьогодні «АвтоКрАЗ» випускає автомобілі спеціального призначення: бортові КрАЗ-6322 «Солдат» (6×6) і КрАЗ-5233ВЕ «Спецназ» (4×4), шасі КрАЗ-63221, КрАЗ-6322 (6×6), КрАЗ-5233НЕ (4×4), тягачі КрАЗ-6446 (6×6) і КрАЗ-6443 (6×6).

КрАЗ-Фіона

КрАЗ-Фіона

Колісна формула: 6х6
Повна маса, кг: 21500
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

КрАЗи були учасниками майже всіх збройних конфліктів та війн кінця ХХ — початку ХХІ століття. Вони забезпечували виконання завдань у складі миротворчих контингентів Збройних Сил України в Сьєрра-Леоне, Лівані, Косово, Іраку, Афганістані, а також миротворців Індонезії в Судані.

КрАЗ-Кугуар дизель

КрАЗ-Кугуар дизель

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 5900
Двигун: дизельний
Потужність, к.с.: 232

Досвід експлуатації вантажівок КрАЗ на військовій службі і в бойових діях в різних країнах світу показав, що вони успішно працюють в найбільш складних екстремальних і природно-кліматичних умовах — пустелі, джунглях, горах. КрАЗи надійні роботяги в діапазоні температур від −50 до +650 С, їх не зупиняє висота до 5 тис. м над рівнем моря, водні перешкоди глибиною до 1,5 м і сніжний покрив до 0,6 м. Армійські автомобілі КрАЗ, завдяки наявності централізованої системи підкачки шин, мають високу прохідність по ґрунтах із низькою несучою здатністю.

КрАЗ-Ураган

КрАЗ-Ураган

Колісна формула: 8х8
Вантажопідйомність, кг: 5000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 350…450

Капотна компоновка кременчуцьких вантажівок — на полі бою величезний плюс, оскільки надійно захищає екіпаж. Учасники бойових дій відзначають, що у разі наїзду на міну, вибух руйнує передній міст, а люди в кабіні залишаються хоч і оглушені, але живі. Адже не дарма кразівський капот військові назвали «1,5 метра життя».

 КрАЗ-Спартан

КрАЗ-Спартан

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 8800
Двигун: дизельний
Потужність, к.с.: 300

Сучасні автомобілі КрАЗ служать в арміях 36 країн світу, в числі яких ВС України, Грузії, Іраку, Єгипту, Індії, Ємену, Анголи, Нігерії. Вони перевозять особовий склад військових підрозділів і різні вантажі, транспортують артилерійські системи та причепи повною масою від 12 до 75 тон, використовуються у складі комплексів радіоелектронної боротьби і, звичайно ж, в якості транспортної бази різних бойових систем. Вони задіяні на аеродромах в якості буксирувальників літаків повною масою до 100 тон.

КрАЗ-Кугуар

КрАЗ-Кугуар

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 5900
Двигун: бензиновий
Потужність, к.с.: 218

Сьогодні, в умовах виникнення локальних війн і військових конфліктів, назріла необхідність бронювання вантажних автомобілів, тому «АвтоКрАЗ», у співдружності з партнерами, почав випуск автомобілів, оснащених локальним і повним бронюванням.

 КрАЗ-Шрек-М

КрАЗ-Шрек-М

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 17100
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
 КрАЗ-Шрек

КрАЗ-Шрек

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 17500
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233 ПЗМ-3

КрАЗ-5233 ПЗМ-3

Колісна формула: 4×4
Вантажопідйомність, кг: 
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
KрАЗ-6322 Раптор

KрАЗ-6322 Раптор

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 4200
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
КрАЗ В12.2МЕХ

КрАЗ В12.2МЕХ

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 300
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6322 «Солдат»

КрАЗ-6322 «Солдат»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233ВЕ

КрАЗ-5233ВЕ

Колісна формула: 4х4
Вантажопідйомність, кг: 6 000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
Вахтові автомобілі

Вахтові автомобілі

Колісна формула: 4х2, 4х4, 6х6
Вантажопідйомність, кг: 
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6322 «Майстер»

КрАЗ-6322 «Майстер»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 9000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-63221 «Міст»

КрАЗ-63221 «Міст»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
КрАЗ-6322 РЕБ

КрАЗ-6322 РЕБ

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 13 600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 KрАЗ-6322 РА

KрАЗ-6322 РА

Колісна формула: 6х6
Повна маса, кг: 18400 – 21600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6446

КрАЗ-6446

Колісна формула: 6х6
Маса напівпричепа, що буксується, кг: 70 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 400
 
КрАЗ-7634НЕ

КрАЗ-7634НЕ

Колісна формула: 8х8
Вантажопідйомність, кг: 18800
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 400…420

КрАЗ-6322

КрАЗ-6322

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 11400 – 20600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233НЕ

КрАЗ-5233НЕ

Колісна формула: 4х4
Вантажопідйомність, кг: 7 000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

Власник АвтоКрАЗу як і ЗАЗу:

Таріел Шакрович Васадзе (15 жовтня 1947, Супса, Ланчхутський район, Грузія) — народний депутат Верховної Ради, президент ВАТ «Українська автомобільна корпорація». Член Фракції Партії Регіонів (до 21 лютого 2014), Голова підкомітету з питань тарифного та нетарифного регулювання зовнішньої торгівлі (включаючи питання антидемпінгових розслідувань) Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

Україна Народний депутат України
4-го скликання
безпартійний, № 28 у списку блоку За єдину Україну!
фракція «Єдина Україна» 15.05.2002 20.06.2002
фракція ПППУ та Трудова Україна 20.06.2002 21.04.2004
фракція Трудова Україна 21.04.2004 03.12.2004
позафракційний 03.12.2004 21.01.2005
група ПППУ — «Воля народу» 21.01.2005 03.02.2005
група «Воля народу» 03.02.2005 25.03.2005
фракція ПППУ 25.03.2005 14.12.2005
фракція БЮТ 14.12.2005 25.05.2006
5-го скликання
Батьківщина, № 41 у списку БЮТ
фракція БЮТ 25.05.2006 19.06.2007
6-го скликання
Батьківщина, № 41 у списку БЮТ
фракція БЮТ 23.11.2007 2.12.2010
фракція ПР 6.09.2011 12.12.2012
7-го скликання
Партія регіонів, № 36 у списку
фракція ПР 12.12.2014 20.02.2014
група Економічний розвиток 24.02.2014

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

ВПК

Екскурсія малошумним підводним човном ВМС США четвертого покоління (ФОТОрепортаж)

Published

on

У 2015 році американський флот поповнився новим ударним атомним підводним човном класу Virginia серії Block III – USS John Warner (SSN-785). Церемонія прийняття нового підводного човна до складу ВМС відбулася 1 серпня на військово-морській базі Норфолк в штаті Вірджинія.

Результат пошуку зображень за запитом "USS John Warner"

Вартість субмарини, яку начальник штабу ВМС США адмірал Джонатан Грінерт назвав «втіленням американської стратегічної потужності», склала близько $ 2,5 млрд.

Дванадцята атомна субмарина класу Virginia була побудована на верфі компанії Huntington Ingalls Industries, яка розташовується в місті Ньюпорт-Ньюс в штаті Вірджинія. Новий клас субмарин відрізняється від попередників наявністю новітнього озброєння і збільшеною швидкістю. Удосконалення вносяться в кожен підводний човен цього класу, що вводиться в дію – так, кількість різних модифікацій, внесених в проект човна John Warner, склало до 20% від загального обсягу конструкторсько-технічних робіт.

Пов’язане зображення

Субмарини типу Virginia є багатоцільовими атомними підводними човнами четвертого покоління. Передбачається, що їхнє будівництво буде продовжуватися до 2043 року – за цей час планують спустити на воду 48 атомоходів, які змінять субмарини типу Los Angeles, що будувалися з 1976 по 1996 рік. За даними на поточний рік, Міноборони США підписало контракти на будівництво 28 субмарин типу Virginia, з яких 13 вже добудовані і ще 10 перебувають в стадії будівництва. Надалі ВМС США планують почати будівництво атомних підводних човнів, відомих під проектною назвою SSN-X.

Підводний човен USS John Warner має приблизно 115 м в довжину, його ширина становить близько 10 м, водотоннажність – 8000 т. Максимальна глибина занурення перевищує 500 м, атомний реактор S9G виробляє достатньо енергії, щоб водомет розвивав швидкість 25 вузлів (Максимальна швидкість корабля становить 29 вузлів, а за даними аналітичного агентства IHS Jane’s Fighting Ships – до 35 вузлів).

USS John Warner відноситься до категорії малошумних підводних човнів, призначених для боротьби з наземними цілями, ворожими кораблями на великих і малих глибинах, включно з виконанням спеціальних операцій в прибережних водах. Човен обладнаний спеціальними шлюзовими камерами для водолазів і керованих підводних дронів. Крім того, на корпусі субмарини є кріплення для розміщення маломірних підводних апаратів.

Ударний атомний підводний човен також може вести розвідку, доставляти до узбережжя підрозділи спеціального призначення, виконувати постановку перешкод і підводне мінування, а також інші види підводних робіт (наприклад, пошуково-рятувальні). На його озброєнні знаходяться 12 пускових установок для крилатих ракет Tomahawk і 4 торпедних апарати. Екіпаж налічує 132 матроса і 15 офіцерів.

Підводному човну було присвоєно ім’я відомого американського політика-республіканця, учасника Другої світової і Корейської воєн Джона Вільяма Уорнера (всі попередні кораблі цього класу були названі в честь американських штатів). Екс-сенатор від штату Вірджинія знаменитий не тільки свого довгого та успішного політичною кар’єрою, а й тим, що в 1972-1974 роках був головою Міністерства Військово-морських сил США.

Цього року екіпаж USS John Warner провів екскурсію по своєму підводному човнові для журналістів порталу businessinsider.com. Широкій громадськості стали доступні фотографії деяких відсіків субмарини.

Фотографії командного складу субмарини USS John Warner.

Відсік, через який бійці військово-морського спецпризначення SEAL потрапляють в свої «підводні автобуси».

Перевірка електросистем підводного човна.

Їдальня. Справа на фото – апарат для приготування морозива.

Один із залів управління. З метою секретності всі монітори відключені і затемнені.

Система управління гідролокатором.

Цей комп’ютер відповідає за пуск ракет.

Спальні місця підводників.

Типова койка на американському атомному підводному човні.

Торпеди Mark 48.

Торпедна пускова установка.

Резервний дизельний двигун. Атомну силову установку знімати заборонено.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. businessinsider.com

 

Continue Reading

ВПК

Броньований пікап «Варта-Новатор» для НГУ та ССО ЗСУ – перспективи та зауваження (фото, відео)

Published

on

Детально про випробування та ексклюзивний тест-драйв броньованого пікапа компанії «Українська бронетехніка» журналістами Військового телебачення переповідає популярний медіаресурс Ukrainian Military Pages

«Новатор» – базова модель, в подальшому може застосовуватись як спеціальна патрульна машина, медична машина, машина зв’язку та розвідки. Може бути обладнана розвідувально-ударним комплексом, бойовим модулем типу «Іва», ПТРК, зенітно-ракетним комплексом.

Вперше броньований автомобіль «Варта-Новатор» був презентований 15 грудня минулого року, Національній гвардії, за технічним завданням (ТЗ) якої він і був виготовлений за власні обігові кошти компанії «Українська бронетехніка».

А 22 грудня на території Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів Національної гвардії України вже пройшли випробування (тест-драйв) нового автомобіля за участі командувача НГУ генерал-полковника Аллерова.

Окрім схвальних відгуків щодо прохідності, що перевершує всі вітчизняні аналоги, нацгвардійцями було озвучено ряд питань – по-перше щодо централізовано підкачки шин (хоча в ТЗ цієї вимоги не було, тепер це питання піднімається), також щодо покращення вантажного відсіку та кріплення заднього колеса.

Наприкінці грудня «Новатора» показали Силам спеціальних операцій ЗС України, а в січні командувач ССпО генерал-лейтенант Ігор Луньов особисто обкатав броньовика.

Спецпризначенцями була відзначена прохідність зразка, проте лунали і зауваження. Зокрема щодо відсутності фільтро-вентиляційного обладнання, запотівання вікон під час долання броду, низько встановленої вихлопної труби, а також незручні бійниці (від аналогічної конструкції свого часу відмовились в ході доопрацювання бронемашини «Барс-8»варта).

Силами спецоперацій до бронемашини сформульовані такі рекомендації:

  • потребує збільшення пасажирського відсіку з 4 до 8 міст для бійців із встановлення повноцінних дверей у кормі;
  • для ведення вогню з різних видів зброї (ПКМ, АГС, ПТРК, ПЗРК) є необхідність оснащення біля люку чи знімної механічної турелі неслизької платформи;
  • необхідно підвищити максимальне навантаження на дах з 550 до 1500 кг;
  • потрібно встановити штурмову площадку на даху та капоті автомобіля, а також обладнати «Новатор» більш досконалими порогами для тимчасового перевезення особового складу чи швидкої евакуації;
  • передбачити механічне управління фарошукачами замість електричного;
  • встановити додаткові бокси назовні для транспортування майна та боєкомплекту.

Детально про характеристики машини, комплектацію, результати випробувань та відгуки нацгвардійців і спецпризначенців тощо, дивіться у програмі «Техніка війни»:

Бронемашина виготовлена на популярному шасі Ford 550, яке було спеціально посилене. Складові машини на 50% українські, решта іноземні, військового призначення. Максимальна швидкість автомобіля по шосе 120 км/год.

Автомобіль виготовлено із високоякісної шведської сталі компанії ARMOX різної твердості (до 560) та товщини в залежності від зони бронювання і в цілому машина відповідає класу бронювання ПЗСА-4 або ПЗСА-5. Всі двері обладнані спеціальними підсиленими ригелями і замками підвищеної надійності та мають можливість відкривання ззовні у екстрених ситуаціях.

У вантажному відсіку розміщено місце для сидіння та передбачено місце для фіксації санітарних нош. Три борти вантажного відсіку відкидаються. Бокові борти легко знімаються для полегшення завантаження/розвантаження та перевезення вантажів різного розміру.

Спеціальне освітлення в салоні (білий, червоний, синій колір) та система повного, часткового та нічного маскувального освітлення у темний час доби. У автомобілі встановлено камеру заднього виду із виводом на монітор, навігатор та телевізійний пристрій для виявлення та супроводження цілей, а також пересування у повній темряві.

«Новатор» обладнано системою пожежогасіння в салоні та в моторному відсіку. Завдяки ультрафіолетовим та інфрачервоним детекторам система виявляє займання за 3 мілісекунди та ліквідує її за 250 мілісекунд.

В планах компанії у найближчий час пройти відомчі випробування та отримати допуск до експлуатації виробу, а за два місяці виробник обіцяє створити ще і 9-місну версію з меншим багажним відділенням.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://www.ukrmilitary.com/

Continue Reading

ВПК

Потужній танковій ракеті «Комбат» скоро 20 років, а вона і досі новинка для ЗСУ

Published

on

Керована ракета «Комбат» має напівавтоматичне наведення по лазерному променю та здатна на відстані 5 км пробити не менше ніж 750 мм броні, при цьому завдяки тандемній головній частині повністю ігнорується динамічний захист. Потужності «Комбата» достатньо для знищення найзахищеніших танків противника.

Танкова керована ракета «Комбат» була розроблена київським ДКБ «Луч» та прийнята на озброєння обмеженою партією в 1999 році. Основне призначення “Комбата” – ураження цілей, що знаходяться поза досяжністю звичайної гладко-ствольної 125-міліметрової гармати, а також вертольотів.

Ракета, як і її російські аналоги, запускається зі ствола танкових гармат калібру 125-мм і призначена для озброєння танків Т-72, Т-80УД І Т-84 «Оплот» та модернізованих Т-64. Є модифікація «Стугна» калібру 100-мм, якою може озброюватися танк Т-55 і БМП-3.

ПТРК розроблена на київському конструкторському бюро «Луч» і випускається київському ДАХК «Артем». Прийнята на озброєння Збройними силами України в 2006 році.

Тактико-технічні характеристики:
– Стартова вага ракети – 33 кг,
– дальність польоту – 5000 м,
– час польоту до цілі – 17,5 секунд,
– тип БЧ – кумулятивна тандемна,
– бронебійність – 950 мм,
– середня швидкість польоту – 315 м / с,
– система наведення – напівактивна лазерна.

Вперше за кордоном ракета «Комбат» була представлена на Міжнародному авіаційно-космічному салоні МАКС-2007.

У 2008 році на закупівлю протитанкових ракет «Комбат» для ЗС України було виділено 13 мільйонів доларів (за курсом 2008 року). Відомо, що дані ракети закупляли збройні сили Пакистану, Грузії (400 ракет). Переговори з технічної співпраці велися з Китєм та представниками інших зінтересованих країн.

Особливістю наведення ракети є те, що лазерний промінь світить у хвіст ракеті, що летить а не на ціль. При цьому керуючий лазерний промінь спрямований вище цілі, і лише в кінці траєкторії польоту всього на 0,3 секунди, лазерний промінь поєднується з ціллю. Система управління напівавтоматична (аналогічна російським «Рефлекс» і «Свір»), що забезпечує телеорієнтоване в промені квантового генератора з довжиною хвилі 1,06 мкм, супроводжувана навідником з пульта управління прицілу. Забезпечена перешкодозахищеність від активних і пасивних перешкод.

Танкова керована ракета «Комбат» хоч і має майже 20 років, через роками обмежене фінансування української армії, і досі є диковинкою та новинкою у військах. Даний вид високоточної зброї є досить потужним та ефективним і вимагає кваліфікованого та добре навченого персоналу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

Trending