Зв'яжіться з нами

ВПК

Американські морпіхи міняють автоматичні гвинтівки М4 на М27 (ВІДЕО)

Опубліковано

на

Командування Корпусу морської піхоти США оприлюднило повідомлення про придбання 50 814 піхотних автоматичних  гвинтівок M27 (IAR) від Heckler & Koch, про це проінформував 12 серпня портал thefirearmblog.com.

У повідомленні про намір вказується, що для морських піхотинців будуть закуплені 50 814 автоматичних гвинтівок M27 Infantry Automatic Rifles (IAR) виробництва німецької компанії Heckler & Koch. В описі пропозиції зазначено, що «повідомлення про намір не є тендером, і вибір моделі зброї зроблений на розсуд уряду». При цьому інші виробники також можуть подати заявки та запропонувати свої моделі, якщо вони вважають, що можуть задовольнити цю потребу за меншу в ціну.

 

Результат пошуку зображень за запитом "H&K M27s"

 

 

Штурмова гвинтівка Heckler & Koch M27 (IAR)

M27 IAR – піхотна автоматична гвинтівка калібру 5,56 мм, створена на основі автомата НК 416 в модифікації для Корпусу морської піхоти США. З 2010 року ця зброя закуповувалося морськими піхотинцями в якості заміни кулемета M249. Восени минулого року експериментальний батальйон морської піхоти отримав дослідну партію цих гвинтівок для випробувань в якості заміни автоматичного карабіна M4. Зокрема, було проведено дослідження, чи відповідає HK416 вимогам, які раніше висувалися до карабінів M4. Нова гвинтівка успішно пройшла всі випробування, однак мала чималу ціну – в базовій модифікації (без прицілу і інших аксесуарів) HK416 коштує близько $ 3000. Втім, з ростом військового бюджету США цей “недолік”, ймовірно, став не таким істотним

“Краш-тест” гвинтівки HK416

Експерти стверджують, що M27 IAR Infantry Automatic Rifle є незначною модифікацією автомата НК 416, створеного тією ж німецькою компанією (Heckler-Koch). Варто відзначити, що НК 416 був сконструйований на основі гвинтівок М4 і М16, що і відображається в назві цієї моделі.

Основні компоненти моделей M27 IAR і НК 416 дуже схожі. Головною відмінністю M27 IAR від НК 416 є масивніший ствол, а також той факт, що на додаток до базових 30-патронних магазинів, новий автомат може комплектуватися здвоєними барабанними магазинами на 100 патронів (від компанії Beta Co) або на 150 патронів (від компанії Armatac). M27 IAR оснащений розсувним телескопічним прикладом, відкритими прицільними пристосуваннями (мушка і діоптр) на складних основах, а також кронштейном для кріплення штик-ножа на стволі.

У гвинтівці M27 IAR використовується газовідвідна автоматика з коротким ходом газового поршня. Стрільба з М27 здійснюється з закритого затвора. Трипозиційний запобіжник-перемикач режимів стрільби дає можливість стріляти як одиночними пострілами, так і безперервними чергами. Ствол підвищеної живучості виконаний методом холодного кування, що дозволяє витримувати більш 20 000 пострілів. Ствольна коробка сконструйована з алюмінію, а магазини – зі сталі.

До основних переваг моделі M27 IAR Infantry Automatic Rifle відносять:
– модульність і універсальність, що дозволяє підігнати зброю під різний вид бою,
– високу точність і кучність стрільби,
– м’яку і плавну віддачу при стрільбі,
– несхильність до корозії.

Гвинтівка M27 замінила собою стандартні карабіни М4 і штурмові гвинтівки М16, зарекомендувавши себе як більш надійна і зручна сучасна зброя. Автомат M27 IAR відрізняється більшою точність, в порівнянні з М4; і кращою маневреністю, в порівнянні з М16. Також нова гвинтівка відрізняється великим операційним ресурсом.

HK416 проукується з 2004 року і має кілька модифікацій з різною довжиною ствола, а також випускається в напівавтоматичному варіанті для цивільного ринку.

У минулому році HK416 виграв тендер французької армії на заміну автоматів FAMAS, крім того, Бундесвер розглядає цю зброю в якості варіанту заміни гвинтівки G36.

Таким чином автоматична гвинтівка Heckler & Koch 416 (її модель для морпіхів США – M27 IAR ) має всі шанси стати однією з найпопулярніших моделей стрілецької зброї XXI століття.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело:http://www.thefirearmblog.com/blog/

ВПК

Показове тестування можливостей АН-132D (ВІДЕО)

Опубліковано

на

На базі льотних випробувань АНТК ім. Антонова на аеродромі у Гостомелі відзнято показове випробування можливостей АН-132D. Всі дії проводилися на швидкість, щоб отримати загальний показник у зручності посадки та висадки десанту.

Продемонстровано завантаженя платформи з вантажем, розташування десанту, парашутистів та поранених на спеціальних ношах, загрузку армійського автомобіль типу “Humvee”.

Під час підйому на літак багатоцільового армійського позашляховика “Humvee” була випробувана підйомна система з лебідкою встановлена у вантажній кабіні літака.

 Загалом на наземних випробуваннях з завантаження до літака різної номенклатури вантажів, літак АН-132D підтвердив свої раніше заявлені якості з вмісткості вантажної кабіни.
*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:  http://uprom.info/

Продовжити читання ?

ВПК

Ударний дрон від турецької компанії Vestel Defense Industry

Опубліковано

на

Турецька компанія Vestel Defense Industry презентувала свій новий безпілотник. 15 листопада, портал defensenews.com повідомив про те, що в рамках виставки Dubai Airshow, що проходить в ці дні в Дубаї, відбулася перша публічна демонстрація ударного дрону Karayel-SU.

Компанія Vestel Defense Industry вже поставляє безпілотники Karayel турецькій армії. За словами розробників, розвідувальні версії дрони налітали вже 3000 годин і відмінно зарекомендували себе. Розробка ударної версії безпілотника Karayel стартувала на початку цього року.

Результат пошуку зображень за запитом "Karayel-SU"

Нова модифікація отримала назву Karayel-SU і відрізняється від базової версії збільшеним розмахом крила, підвищеною вантажопідйомністю і наявністю чотирьох точок для підвіски озброєнь. Так, якщо Karayel- «розвідник» має крило з розмахом 10,5 м і може нести розвідувальне обладнання масою до 50 кг, то ударна версія має крило в 13 м і може нести до 120 кг корисного навантаження.

На виставці Dubai Airshow новий дрон презентувався з макетами «розумних» бомб MAM-L і MAM-C виробництва компанії Roketsan. За словами розробників, безпілотник може перебувати в повітрі до 20 годин і підніматися на висоту до 5,5 км. Представники Vestel Defense Industry заявляють, що з Міноборони ОАЕ вже підписаний меморандум на локалізацію виробництва Karayel-SU на території цієї країни.

 Нагадаємо, що на території льотно-випробувальної бази ДП “Антонов” (селище Гостомель Київської області), 8 листопада відбувся перший демонстраційний політ вітчизняного тактичного безпілотного літального апарату (БПЛА) “Горлиця”.

Безпілотник завдовжки 4,4 м, розмах крил – понад 6,7 м, заввишки – 1,5 м, злітна вага – 200 кг. Він може витримувати навантаження в 50 кг та літати зі швидкістю 150-180 км/год до 1050 км на висоті 2400 м.

Результат пошуку зображень за запитом "горлиця безпілотник"

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Перероблений Ан-70 із сучасними комплектуючими називатиметься Ан-77

Опубліковано

на

На виставці Dubai Airshow 2017 українська делегація представила військово-транспортний літак Ан-70, на базі якого планується створити нове повітряне судно – Ан-77.

У статичній експозиції Dubai Airshow 2017 представили військово-транспортний літак Ан-70 (реєстраційний номер “02 синій”). Це повітряне судно знаходиться на балансі Міністерства оборони України і прилетіло до міжнародного аеропорту Аль-Мактум (Дубаї) по спецзапрошенню військового відомства.

Представники близькосхідної країни зацікавились цим літаком, вони вже оглядали Ан-70 у Києві і запросили показати його на виставці Dubai Airshow 2017.

Програму Ан-70 закрито, оскільки він є об’єктом російсько-української міждержавної угоди, тому про просування і продаж Ан-70 не йдеться. Між тим, до літака є предметний інтерес з боку Об’єднаних Арабських Еміратів, він може бути затребуваний у цьому регіоні, тож, українська сторона плідно працює над проектом літака Ан-77.

Співробітник “Укрінмаш” повідомив, що перспективи проекту Ан-77 (в тому числі, його цивільна версія) наразі знаходяться у стадії детального обговорення з представниками ОАЕ. Основне завдання, яке належить вирішити ДП «Антонов», – заміна російських агрегатів і комплектуючих («починаючи від алюмінієвого листа»).

Під час відкритого заходу, на якому ДП “Антонов” та авіакомпанія Maximus Air Cargo підписали договір по технічне обслуговування Ан-124-100, представники ОАЕ повідомили, що зацікавлені придбати 3-4 літака Ан-77 у цивільній версії, також вони зацікились транспортним літаком Ан-132.

Тож, за наявності фінансування, перший Ан-77 може з’явитися вже у 2020-х роках.

Раніше повідомлялось, що одразу три близькосхідні країни зацікавились в модернізації транспортного літака Ан-70 і заміні російських комплектуючих.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:http://uprom.info/

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending

Inline
Вподобайте цей інфоресурс. Приєднуйтесь!
Inline
Вподобайте цей інфоресурс. Приєднуйтесь!