Зв'яжіться з нами

ВПК

АН-132D готується до першого польоту, нове відео з літаком

Опубліковано

на

Державне підприємство Антонов опублікувало нове відео з літаком АН-132D, який  держпідприємство Антонов будує спільно з Саудівською Аравією.
Нагадаємо, літак АН-132D був представлений в грудні. У презентації брав участь президент України Петро Порошенко та принц Саудівської Аравії Туркі бін Сауд бін Мухаммад Аль-Сауд.
Результат пошуку зображень за запитом "АН-132D"

На новому відео можна побачити процес фарбування літака, а в кінці відео – запуск двигунів.
 Проект нового українського літака стартував у 2015 році. Тоді Україна й Саудівська Аравія узгодили позиції щодо нового транспортника.
Ер-Ріяд вибрав за основу нового літака Ан-32 і в травні Антонов з саудівською Taqnia Aeronautics уклали договір про виробництво Ан-132 в Саудівській Аравії.

Хоча літак багато разів демонструвався на міжнародних виставках, офіційно представили в Україні 20 грудня 2016 року.

Партнери проекту з Саудівської Аравії хочуть Ан-132 у варіантах спеціального призначення – для рятувальних, пошукових та розвідувальних операцій.
За умовами контракту, українська сторона має побудувати перший Ан-132, підняти його в повітря та провести початковий етап випробувань, що забезпечує можливість перельоту цього літака в Саудівську Аравію для демонстрації.
Перший політ запланиовано на березень 2017 року.
Вартість літака оцінюється від 30 до 50 мільйонів доларів.
У Саудівській Аравії в даний момент будується завод для виробництва Ан-132.
Згідно з попередніми оцінками, потреба ринку становить близько 300 таких літаків.

Характеристики АН-132

Новий український літак розроблявся на основі Ан-32, але відрізняється від нього деталями з Британії, США і Канади, які значно покращили його характеристики.
Кабина Ан-132D. Все дисплеи еще под пленкой.
Легкий транспортний літак Ан-132 призначений для перевезення різних вантажів масою більше дев’яти тонн на ближньо – і середньо – магістральних маршрутах.
На ньому встановлена авіоніка американської компанії Honeywell Primus, пропелери британської Dowty Propellers, повітряна система Liebherr-Aerospace Toulouse, а також нові двигуни PW150A компанії Pratt & Whitney Canada потужністю 5071 кінських сил.
Результат пошуку зображень за запитом "АН-132D"
Фюзеляж АН-132 вміщує двох членів екіпажу, 46 десантників або 75 солдатів, або 27 пацієнтів на ношах і двох медиків.
*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. *Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції. *Інформація публікується з відкритих джерел.

ВПК

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» не зацікавив українських військових, але зацікавив іноземних (ВІДЕО)

Опубліковано

на

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» вперше був показаний на виставці «Зброя та безпека 2016» в Києві. Рік по тому машина, вже у звичному зеленому забарвленні засвітилася на виставці «Сила нескорених», що проходила в центрі Києва до Дня незалежності України.

Військові журналісти популярного телепроекту «Техніка Війни» вирішили ближче ознайомитися з машиною, провівши ходові випробування на пересіченій місцевості.

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» створили схрестивши базу всюдиходу КрАЗ-5233 та корпусу «Шрека» і «Фіони», які десятками щороку постачаються по контракту для ООН. Головна відмінна риса КрАЗ «Халк» (4х4) – це несучий бронекорпус і відсутність капота. Машина вийшла досить компактною (довжиною 6,18 м, шириною – 2,57 м і висотою – 3,04 м) і при цьому полегшеною на 2 тонни – її бойова маса становить 16 тонн.

Автомобіль має балістичний захист по STANAG 4569 рівень 2 – від бронебійного патрона 7,62 мм стандарту НАТО. На висоті і протимінний захист – машина витримає підрив під днищем або під колесами вибухівки еквівалентом 6 кг тротилу. Однак він чомусь не зацікавив наших військових.

Як зазначив генеральний директор ПрАТ «АвтоКрАЗ» Роман Черняк ця машина створювалася за завданням однієї з близькосхідних країн. Автомобіль для експлуатації в умовах обмеженого простору – це місто, скеляста і лісова місцевість, тобто там, де потрібна компактність та підвищена маневреність.

КрАЗ «Халк» може перевозити до 10 чоловік десанту. У салоні є протимінні крісла, які кріпляться до стінок і оснащені 4-точковими ременями безпеки. Для зручності посадки-висадки є задня відкидна апарель, а також додаткові двері праворуч по борту. Це доопрацьований варіант 2017 року. Нагадаємо, що на первістку – зразка 2016 року, другий бічних дверей праворуч не було.

За запасу ходу КрАЗ «Халк» випереджає своїх головних зарубіжних конкурентів: машину IMI Wildcat з Ізраїлю і Textron TAPV з США

Автомобіль оснащується 310-сільним турбодизелем і механічною 9-ступінчатою коробкою передач. Два паливних бака по 165 л кожен забезпечує солідний запас ходу – до 1000 км. До речі, саме за запасом ходу КрАЗ «Халк» випереджає своїх головних зарубіжних конкурентів: машину IMI Wildcat з Ізраїлю і Textron TAPV з США – 700 і 644 км відповідно. Виграє українська модель і за кількістю місць для десанту.

КрАЗ «Халк» може бути укомплектований різним озброєнням. Як зазначив заступник технічного директора по новій техніці ПрАТ «АвтоКрАЗ» Сергій Дунь, розроблена поворотна башта з різним типом приводу, навіть адаптували башту від БТР-70, крім того розроблений і випробуваний разом з Нацгвардією кронштейн під кулемет НСВТ калібру 12,7 мм.

Що ж стосується перспектив, то в планах у ПрАТ «АвтоКрАЗ» спільно з одним з національних вищих навчальних закладів створити для бронеавтомобіля «Халк» гібридний або чисто електричний силовий агрегат.

Техніка війни №101. Відеосюжет про КрАЗ «Халк» з 11:16. Джерело: http://youtube.com/

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Український гранатомет УАГ-40 тільки пройшов держвипробування, але вже давно воює в Нігерії

Опубліковано

на

В кінці 2013 року київським підприємством «Завод«Ленінська кузня» (тепер «Кузня на Рибальському») було розпочато передсерійне виробництво автоматичного гранатомета УАГ-40. У 2015 році ця зброя почала надходити на озброєння іноземних замовників та української армії в тестовому режимі, однак державні випробування вітчизняного гранатомета нарешті завершилися лише цього року після деяких удосконаленнь.

Українські гранатомети УАГ-40 експортувались до Нігерії в рамках контракту об’єм поставок приблизно дві тисячі одиниць.

2

Певна кількість була захоплена терористичним угрупуванням Боко Харам. 24 квітня 2016 року угрупування поширило фотографії захоплених озброєнь в результати засідки на підрозділ 155 оперативної групи. Серед іншого, на фото був показаний гранатомет УАГ-40 найновішої модифікації (представлений в лютому 2015 року) з інтегрованою рейкою Пікатіні та поліпшеним механізмом живлення.

UAG-40 Nigerian Army

Гранатомет УАГ-40 – спільний українсько-білоруський продукт. Основнми його перевагами є те, що він майже на половину легший закордонних аналогів, стріляє на дистанцію більше 2000 метрів та розрахований на стрільбу боєприпасами стандарту НАТО, також конструкція триноги дозволяє використовувати гранатомет на непідготовлених позиціях.

Автоматичний гранатомет УАГ-40 має загальну вагу 30 кг, тобто його можуть переносити тільки двоє військовослужбовців: один – безпосередньо гранатомет, другий – боєкомплект. До речі, американський аналог МК-19 важить вдвічі більше – 65 кг. УАГ-40 значно легший завдяки застосуванню в його конструкції принципово нових як технологічних, так і технічних рішень, які не тільки значно спростили конструкцію, але і зменшили кількість елементів, з яких він складається.

Механізм УАГ-40 побудований на основі автоматики з вільним затвором. Накол капсуля і постріл відбуваються в накаті затвора. Подача гранат – стрічкова (американська металева стрічка М16). Гранати – високошвидкісні, використовуються всі існуючі типи гранат стандарту НАТО (40х53 мм).

Якщо порівняти всі 40-міліметрові гранатомети, що випускаються нині, то за показниками «низька вага — висока влучність» гранатомет займає передові позиції. При цьому конструкція містить невелику кількість деталей, нові технології покриття, зокрема й каналу ствола.

Варто зазначити, що виробництво гранатометів та боєприпасів до нього налагоджено на київському ПрАТ «Завод «Кузня на Рибальському».

Серед номенклатури пострілів 40х53 мм, що виробляються підприємством – осклолково-фугасний ВГОФ-40 (радіус ураження 10 м), осколково-кумулятивний ВГОК-40 (бронепробиття до 80 мм) та інертний (тренувальний) ВГІ.

До корпусу UAG-40 можуть бути прикріплені оптичний, інфрачервоний, фото візуальні або електронні приціли.

На озброєнні сухопутних підрозділів української армії досі перебуває станковий гранатомет АГС-17. Він був розроблений і прийнятий на озброєння ще в початку 70-х років минулого століття. Цей гранатомет має калібр 30 мм, здатний вести стрільбу прямою наводкою або навісними траєкторіями, короткими (до 5 пострілів) і довгими (до 10 пострілів) чергами або безперервним вогнем.

Основним недоліком попередніх автоматичних гранатометів вважається високий імпульс віддачі.

Особливості гранатомета УАГ-40:

  • У конструкторській розробці використано: фрикційний демпфер затвора, який складається з консольних ресор, які взаємодіють з затвором і розташовані на внутрішній поверхні корпусу;
  • Триступенева поздовжня гвинтова нарізка ствола, що складається з двох частин;
  • Поворотні ручки управління спусковим механізмом;
  • Збірний механічний приціл, який знаходиться в ручці для перенесення АГ.

Комплексне використання зазначених конструкторських рішень дозволило добитися головних переваг: висока точність (купчастість) при стрільбі чергами, знижений імпульс віддачі, висока надійність і простота у виробництві і експлуатації.

Високий рівень мобільності разом з відсутністю потреби підготовки позиції для стрільби дозволяють в умовах атакуючого бою швидко міняти вогневу позицію, як на відкритому просторі, так і в урбанізованому середовищі. Застосування УАГ-40 призведе до підвищення вогневої ефективності бойових дій сухопутних підрозділів.

Армії провідних країн світу на сьогоднішній день продовжують широко застосовувати автоматичні гранатомети калібру 25, 30 і 40 мм. В цьому немає нічого дивного, оскільки гранатомет є ефективним засобом ураження живої сили противника, легко броньованої техніки, вогневих засобів і захисних споруд.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Автомобілі КрАЗ спеціального призначення

Опубліковано

на

Армійські вантажівки КрАЗ відповідають всім вимогам, які пред’являються до солдатів: сильні, витривалі, надійні й невибагливі. В основі інтересу до автомобілів КрАЗ з боку військових — високі технічні та експлуатаційні характеристики українських всюдиходів.

 КрАЗ-Халк

КрАЗ-Халк

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 14000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

Автомобілі спеціального призначення завжди були присутні в модельному ряду машин Кременчуцького автозаводу. Сьогодні «АвтоКрАЗ» випускає автомобілі спеціального призначення: бортові КрАЗ-6322 «Солдат» (6×6) і КрАЗ-5233ВЕ «Спецназ» (4×4), шасі КрАЗ-63221, КрАЗ-6322 (6×6), КрАЗ-5233НЕ (4×4), тягачі КрАЗ-6446 (6×6) і КрАЗ-6443 (6×6).

КрАЗ-Фіона

КрАЗ-Фіона

Колісна формула: 6х6
Повна маса, кг: 21500
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

КрАЗи були учасниками майже всіх збройних конфліктів та війн кінця ХХ — початку ХХІ століття. Вони забезпечували виконання завдань у складі миротворчих контингентів Збройних Сил України в Сьєрра-Леоне, Лівані, Косово, Іраку, Афганістані, а також миротворців Індонезії в Судані.

КрАЗ-Кугуар дизель

КрАЗ-Кугуар дизель

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 5900
Двигун: дизельний
Потужність, к.с.: 232

Досвід експлуатації вантажівок КрАЗ на військовій службі і в бойових діях в різних країнах світу показав, що вони успішно працюють в найбільш складних екстремальних і природно-кліматичних умовах — пустелі, джунглях, горах. КрАЗи надійні роботяги в діапазоні температур від −50 до +650 С, їх не зупиняє висота до 5 тис. м над рівнем моря, водні перешкоди глибиною до 1,5 м і сніжний покрив до 0,6 м. Армійські автомобілі КрАЗ, завдяки наявності централізованої системи підкачки шин, мають високу прохідність по ґрунтах із низькою несучою здатністю.

КрАЗ-Ураган

КрАЗ-Ураган

Колісна формула: 8х8
Вантажопідйомність, кг: 5000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 350…450

Капотна компоновка кременчуцьких вантажівок — на полі бою величезний плюс, оскільки надійно захищає екіпаж. Учасники бойових дій відзначають, що у разі наїзду на міну, вибух руйнує передній міст, а люди в кабіні залишаються хоч і оглушені, але живі. Адже не дарма кразівський капот військові назвали «1,5 метра життя».

 КрАЗ-Спартан

КрАЗ-Спартан

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 8800
Двигун: дизельний
Потужність, к.с.: 300

Сучасні автомобілі КрАЗ служать в арміях 36 країн світу, в числі яких ВС України, Грузії, Іраку, Єгипту, Індії, Ємену, Анголи, Нігерії. Вони перевозять особовий склад військових підрозділів і різні вантажі, транспортують артилерійські системи та причепи повною масою від 12 до 75 тон, використовуються у складі комплексів радіоелектронної боротьби і, звичайно ж, в якості транспортної бази різних бойових систем. Вони задіяні на аеродромах в якості буксирувальників літаків повною масою до 100 тон.

КрАЗ-Кугуар

КрАЗ-Кугуар

Колісна формула: 4х4
Повна маса, кг: 5900
Двигун: бензиновий
Потужність, к.с.: 218

Сьогодні, в умовах виникнення локальних війн і військових конфліктів, назріла необхідність бронювання вантажних автомобілів, тому «АвтоКрАЗ», у співдружності з партнерами, почав випуск автомобілів, оснащених локальним і повним бронюванням.

 КрАЗ-Шрек-М

КрАЗ-Шрек-М

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 17100
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
 КрАЗ-Шрек

КрАЗ-Шрек

Колісна формула: 4х4
Споряджена маса, кг: 17500
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233 ПЗМ-3

КрАЗ-5233 ПЗМ-3

Колісна формула: 4×4
Вантажопідйомність, кг: 
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
KрАЗ-6322 Раптор

KрАЗ-6322 Раптор

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 4200
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
КрАЗ В12.2МЕХ

КрАЗ В12.2МЕХ

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 300
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6322 «Солдат»

КрАЗ-6322 «Солдат»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233ВЕ

КрАЗ-5233ВЕ

Колісна формула: 4х4
Вантажопідйомність, кг: 6 000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
Вахтові автомобілі

Вахтові автомобілі

Колісна формула: 4х2, 4х4, 6х6
Вантажопідйомність, кг: 
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6322 «Майстер»

КрАЗ-6322 «Майстер»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 9000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-63221 «Міст»

КрАЗ-63221 «Міст»

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 12 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 
КрАЗ-6322 РЕБ

КрАЗ-6322 РЕБ

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 13 600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 KрАЗ-6322 РА

KрАЗ-6322 РА

Колісна формула: 6х6
Повна маса, кг: 18400 – 21600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-6446

КрАЗ-6446

Колісна формула: 6х6
Маса напівпричепа, що буксується, кг: 70 000
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 400
 
КрАЗ-7634НЕ

КрАЗ-7634НЕ

Колісна формула: 8х8
Вантажопідйомність, кг: 18800
Двигун: дизельний з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 400…420

КрАЗ-6322

КрАЗ-6322

Колісна формула: 6х6
Вантажопідйомність, кг: 11400 – 20600
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400
 КрАЗ-5233НЕ

КрАЗ-5233НЕ

Колісна формула: 4х4
Вантажопідйомність, кг: 7 000
Двигун: дизельний, з турбонаддувом
Потужність, к.с.: 300…400

Власник АвтоКрАЗу як і ЗАЗу:

Таріел Шакрович Васадзе (15 жовтня 1947, Супса, Ланчхутський район, Грузія) — народний депутат Верховної Ради, президент ВАТ «Українська автомобільна корпорація». Член Фракції Партії Регіонів (до 21 лютого 2014), Голова підкомітету з питань тарифного та нетарифного регулювання зовнішньої торгівлі (включаючи питання антидемпінгових розслідувань) Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

Україна Народний депутат України
4-го скликання
безпартійний, № 28 у списку блоку За єдину Україну!
фракція «Єдина Україна» 15.05.2002 20.06.2002
фракція ПППУ та Трудова Україна 20.06.2002 21.04.2004
фракція Трудова Україна 21.04.2004 03.12.2004
позафракційний 03.12.2004 21.01.2005
група ПППУ — «Воля народу» 21.01.2005 03.02.2005
група «Воля народу» 03.02.2005 25.03.2005
фракція ПППУ 25.03.2005 14.12.2005
фракція БЮТ 14.12.2005 25.05.2006
5-го скликання
Батьківщина, № 41 у списку БЮТ
фракція БЮТ 25.05.2006 19.06.2007
6-го скликання
Батьківщина, № 41 у списку БЮТ
фракція БЮТ 23.11.2007 2.12.2010
фракція ПР 6.09.2011 12.12.2012
7-го скликання
Партія регіонів, № 36 у списку
фракція ПР 12.12.2014 20.02.2014
група Економічний розвиток 24.02.2014

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending