Connect with us

ВПК

Безпілотник РD-1 для ЗСУ містить комплектуючі виробництва США та Швейцарії і може перебувати в повітрі понад п’яти годин

Published

on

Вітчизняна компанія «Укрспецсистемс» створила безпілотний літальний апарат (БПЛА) РD-1. Він виготовлений з композитних матеріалів, що значно ускладнює виявлення засобами РЕБ противника. І це не єдина його перевага. Як розповів на цьогорічній міжнародній виставці «Зброя та безпека» представник компанії Дмитро Науменко, РD-1 передає дані по захищених каналах, що унеможливлює їх перехоплення противником, а також оснащений високоякісною гіростабілізованою підвіскою. Цей БПЛА також здатний нести до 8 кг корисного навантаження.
“Безпілотник PD-1 від початку був розроблений для використання в зоні АТО. Ми почали з того, що три роки тому закупили китайський фюзеляж і на ньому будували свою платформу. Через три роки ми вже збираємо фюзеляж самі в Києві. Він складається з композитних матеріалів – для низького шуму і низькою помітності радарами “, – пояснив представник компанії Ukrspecsystems.
На питання: «Чому літальний апарат отримав таку назву?» – він відповів, що абревіатуру PD слід перекладати з англійської як «народний безпілотник».
Результат пошуку зображень за запитом "бпла pd-1"
БПЛА РD-1 має двигун внутрішнього згоряння, що дозволяє збільшити як час перебування в повітрі – більше п’яти годин, так і корисне навантаження – до 8 кг. Розмах крил теж чималий – понад 3 м.Зі швидкістю близько 100 км/год він здатний подолати до 500 км. Та ще й в повністю автономному режимі від зльоту до посадки. Оператор втручається в його роботу тільки тоді, коли виникає необхідність управління камерою для детального вивчення певної ділянки місцевості.
box-all-new-copy
Управління та зв’язок з БПЛА проводиться по шифрованих каналах на максимальній дальності до 100 км. До того ж канал телеметрії повністю захищений від впливу систем радіоелектронної боротьби. Для передачі даних використовують цифровий відеоканал, який ретранслює відео в режимі реального часу на наземну станцію управління на відстані до 50 км. Щоб запобігти витоку інформації в разі втрати БПЛА, запис відео здійснюється не на борту, а на наземній станції управління.Штатна корисне навантаження PD-1 складається з вбудованої в корпус фотокамери з високою роздільною здатністю і тепловізора з чотириразовим цифровим збільшенням. Фотокамера дозволяє здійснювати зйомку по заданих параметрах на висоті до 1500 м. У свою чергу гіростабілізована платформа з відеокамерою, що дає 36-кратне оптичне збільшення, дозволяє знімати з великої відстані і містить систему цифрової стабілізації.За словами Дмитра Науменка, БПЛА PD-1 виготовляють переважно з якісних складових іноземного виробництва. Зокрема автопілот – американо-швейцарський, але наші фахівці допрацювали його в частині живлення та електромагнітної сумісності. Крім того, планер, частина радіообладнання і пропелер – вітчизняного виробництва. Хоча програмне забезпечення в основному і імпортне, окремі модулі мають український інтелект. Зокрема для двигуна БПЛА розроблений спеціальний апаратно-програмний блок, який дозволяє здійснювати управління ним і контроль.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело: https://wartime.org.ua/

Continue Reading
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Igor

    21.11.2017 at 16:46

    “Він виготовлений з композитних матеріалів, що значно ускладнює виявлення засобами РЕБ противника”

    Це як?

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending