Зв'яжіться з нами

Новини

В оборонній сфері Україна та Туреччина уклали низку контрактів

Опубліковано

на

Під час візиту президента Туреччини Реджепа Ердогана до Києва українські та турецькі компанії уклали 9 жовтня контракти в оборонній сфері, повідомляє прес-служба глави держави.

Хоча зміст контрактів не деталізується, відомо про співпрацю між двома країнами у галузі оснащення ЗСУ новими засобами зв’язку УКХ-ЗСУ, а також створення і виробництва боєприпасів і безпілотних авіаційних комплексів.

Зокрема, у травні ц.р. ДАХК “Артем” та ДП “Спецтехноекспорт”, що входять до складу Державного концерну “Укроборонпром”, співпрацюватимуть за програмою розвитку боєприпасів з турецькою Корпорацією машинної і хімічної промисловості (MKEK – Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu). Також у травні ц.р. ДП “Антонов”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, підписало Меморандум про співпрацю з Turkish Aerospace Industries (TAI) задля розробки та виробництва різних модифікацій безпілотних авіаційних комплексів, в тому числі й ударних, для потреб Збройних сил України.

Крім того, за підсумками переговорів і шостого засідання Стратегічної ради високого рівня підписали Спільну заяву і План дій щодо розвитку двосторонніх відносин між країнами на 2017-2019 роки.

Крім того, була підписана Міжурядова угода про внесення змін до Угоди про взаємне сприяння та захист інвестицій. Президент Туреччини Реджеп Ердоган також повідомив про плани збільшити взаємний товарообіг між Україною та Туреччиною до 10 мільярдів доларів на рік.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. http://opk.com.ua/

Продовжити читання ?
Реклама
Натисніть, щоб коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини

Позбавлення статусу учасника бойових дій – уряд вніс зміни

Опубліковано

на

Внісши відповідні зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 413, уряд унормував питання позбавлення статусу учасника бойових дій осіб.

Постановою №789 від 18 жовтня уряд визначив, що комісія, яка відповідає за надання статусу учасника бойових дій учасникам АТО, позбавляє його за наявності обвинувального вироку суду, що набув чинності, за вчинення умисного тяжкого або особливо тяжкого злочину в період участі в АТО. Також статус учасника бойових дій може бути анульований при виявленні факту надання недостовірної інформації про участь в АТО, а також подання особою заяви про позбавлення його статусу учасника бойових дій.

Комісія або міжвідомча комісія у місячний строк з дня надходження документів ухвалює рішення про позбавлення статусу учасника бойових дій. Рішення комісії або міжвідомчої комісії може бути оскаржене в судовому порядку.

Комісія направляє особі, стосовно якої ухвалено рішення про позбавлення його статусу учасника бойових дій, або видає їй письмове повідомлення із зазначенням причин такого рішення і роз’ясненням порядку його оскарження. Посвідчення учасника бойових дій вилучається або визнається недійсним.

Комісія інформує в місячний термін з дня прийняття відповідного рішення Державну службу у справах ветеранів війни та учасників АТО і структурних підрозділів з питань соціального захисту місцевих адміністрацій за місцем перебування пільговика на обліку про позбавлення статусу учасника бойових дій.

Також внесені зміни до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117, стосовно включення до реєстру відповідної інформації про втрату особами права на пільги.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело:http://ua.interfax.com.ua/news/

Продовжити читання ?

ВПК

Українські військові розробки, що ставали справжньою сенсацією

Опубліковано

на

Коли б вони не з’являлись, ці військові розробки ставали справжньою сенсацією серед фахівців військової справи. Нашпиговані зброєю авіаносці, патрони, що здатні пробивати броню кращих БТР, завод оптичного скла, що забезпечує увесь оборонний комплекс, чи навіть гідроплан Першої світової війни, що радше нагадував броньований літальний винищувач.

1. “Козак-2” – єдиний український бронеавтомобіль, що пройшов процедуру дослідного підриву

 

Пов’язане зображення

Український бронеавтомобіль “Козак-2” має кілька модифікацій

“Козак-2” виготовляють на базі цивільної вантажівки “Iveco EuroCargo”. Об’єм двигуна – 5,9 літра потужністю 279 кінських сил. Машина доволі маневрена – легко долає підйом у 60 градусів, боковий кут нахилу у 30, та брід завглибшки майже півтора метра. Приємно дивує й вантажопідйомність – 4 тонни, ще 6 можна спакувати на причіп.

Бронеавтомобіль розрахований на трьох членів екіпажу та десантну команду з восьми осіб. До речі, сидіння не стоять на підлозі, а висять на верхніх кріпленнях рами. Це ще один рівень захисту пасажирів у разі підриву днища.

Під маркою “Козак-2” розроблено кілька модифікацій, тож він здатний виконувати кілька функцій. Можна встановити кулемет або ж гранатомет і забезпечувати вогневу підтримки особового складу. Підійде він як для ведення тактичних операцій, так і для розвідки. Зрештою, послугує і в ролі броньованої санітарної машини для евакуації поранених.

2. Миколаївський суднобудівний завод – підприємство, яке готувало для Радянського Союзу кращі авіаносці

Результат пошуку зображень за запитом "авіаносний крейсер "Київ""

Український авіносний крейсер, виготовлений на Миколаївському суднобудівному заводі

Перший радянський авіносний крейсер “Київ” буквально нашпигували зброєю. 4 пускові установки протикорабельних ракет “Базальт”. Дві пускові установки “Шторм”, та ще 2 двухствольні артилерійські установки “АК-726”. У будь-який момент капітан міг дати команду “Залп” і випустити по противнику торпеди або глибинні бомби.

Утім дітище Миколаївського суднобудівного почувалося вільно не лише у водній стихії. В ангарі крейсера могло розташуватися десяток гвинтокрилів та ще стільки ж літаків, які спеціальними підйомниками виводили на поверхню.

Довжина злітної палуби становила 189 метрів, але її не використовували для розгону. Як-38 здіймались у повітря вертикально. Виявивши підозрілий об’єкт, льотчики вирушали у заданому напрямку, аби зібрати для капітана більше інформації.

3. Ізюмський приладобудівний завод – унікальне українське підприємство, що виробляє оптичне скло

Ізюмський завод виготовляє оптичне скло для ракетних комплексів

Щоб перетворити пісок на скло, потрібно розігріти піч до 1800 градусів. А далі – акуратно відлити розжарене скло у блоки. На перший погляд, усе просто, але й тут є нюанси. Під час процедури важливо уникнути димки, не допустити утворення бульбашок та проникнення дрібних частинок каміння.

Перший етап завершено. Далі застиглу брилу скла ідеально розрізають та зашліфовують, адже незабаром вони опиняться в системах керування вогнем на українських “Булатах”, “Оплотах”, та “Дозорах-Б”. Співпрацюють і з конструкторським бюро “Луч”, які випускають протитанкові ракетні комплекси “Стугна-Пе” та “Корсар”.

4. Дмитро Григорович – українець, який перетворив гідроплан на грізну бойову одиницю

Гідролітак “М-9” – найпопулярніший винахід Дмитра Григоровича

Киянин Дмитро Григорович представив гідролітак спеціальної конструкції “М-1”. Цей революційний винахід великого резонансу не викликав. Утім військове керівництво незабаром знову примчало до інженера – в Європі саме розгорталась Перша світова війна. І цього разу українець знайшов, чим вразити силовиків.

Наступне дітище – двомісний “М-5” – одразу взяли на озброєння Балтійський і Чорноморський флоти. Найчастіше гідроплан використовували для розвідки. Саме завдяки йому на підході до Севастополя льотчики помітили німецькі швидкохідні крейсери “Бреслау” та “Гебен”. Та справжньою зіркою серед розробок киянина стала модель “М-9”. Тут могли поміститися троє людей – пілот, бортмеханік, який скидав бомби, і стрілець у носовій частині, який обстрілював з кулемета Максим ворожі кораблі. З двигуном у 150 кінських сил машина забезпечувала вищу швидкість, ніж у багатьох тодішніх винищувачів, чудово трималася на воді при чотирибальному штормі й навіть могла злітати зі снігу.

5. Stiletto – компанія, яка готова виробляти для України набої посиленої бронебійної здатності

Stiletto Systems виробляє набої посиленої бронебійної здатності

Чи можливо пробити броню товщиною 20,5 міліметрів однією кулею? Одразу напрошується думка, що ні. Адже таким захистом володіють БТР й смішно протистояти їм звичайною гвинтівкою. Втім у нас дещо застаріле уявлення про можливості сучасних набоїв, що й підтвердили випробування на полігоні у Житомирській області.

Набої від компанії Stiletto здатні зробити решето з бронежилетів 6 ступеня захисту та усіх броньованих машин, які залучені у військах так званих “Л/ДНР”, в тому числі, російських “Тигрів”.

Матеріал для куль команда виготовляє не із готових сплавів, а з порошку. Останній спресовують або ж спікають. Така методика дозволяє розміщувати центр тяжіння симетрично до вісі кулі, що відповідно мінімізовує відхилення від траєкторії. Сердечник для снайперських бронебійних куль виробляється зі сплаву вольфраму і карбід вольфраму, що власне й посилює бронебійну силу.

 

Продовжити читання ?

Новини

Індійські ВПС забракували російського “супер” винищувача

Опубліковано

на

Індійсько-російський проект FGFA опинився під загрозою зриву. Вчора, 20 жовтня, портал defensenews.com повідомив про те, що командування ВПС Індії зажадало закрити проект Fifth Generation Fighter Aircraft (FGFA), в рамках якої для індійської армії планувалося створити винищувач п’ятого покоління на базі російського літака Су-57.

У своїй недавній доповіді командування ВПС Індії повідомило, що програма FGFA не відповідає їх вимогам, і в її рамках не вдасться створити літак, який міг би демонструвати можливості, близькі до американського винищувача F-35. Тому ВПС Індії «не прагнуть продовжувати програму FGFA».

У доповіді також вказується, що програма FGFA не здатна забезпечити створення винищувача з низьким рівнем скритності. Крім того, спільна індійсько-російська розробка оснащена «не модульною концепцією двигунів», що, на думку індійських військових, робить технічне обслуговування літаків дорогим і складним.

Програма FGFA стартувала в 2007 році, її основними підрядниками стали ПАТ «Компанія« Сухой» з російського боку і Hindustan Aeronautics Ltd з індійської. Країни домовилися про створення винищувача п’ятого покоління на базі російського ПАК ФА, також відомого як Т-50 і пізніше перейменованого в Су-57. Через кілька років програма FGFA була перейменована в Perspective Multi-Role Fighter (PMF), але навіть ВПС Індії називають її по-старому. В рамках першого етапу програми вартістю $ 295 млн був розроблений дизайн індійського винищувача, але далі проект FGFA не просувається через відсутність у росіян сучасних технологій здатних задовільнити потреби індійського споживача.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: https://www.defensenews.com/

 

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending

Copyright © 2017 Військовий навігатор України