Connect with us

ВПК

Заводське випробування нового БТР-4МВ1 завершено (ВІДЕО)

Published

on

ДП “Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, завершило повний цикл заводських випробувань БТР-4МВ1.

Ця бойова машина побудована із широким застосуванням досвіду використання БТР-4 у зоні АТО, стандартів НАТО та технологічним рішенням у відповідності до останніх тенденцій бронетехніки Альянсу. Завдяки цьому вдалось досягти принципово нових бойових можливостей БТР-4МВ1.

За час випробувань фахівці підприємства на новій бойовій машині здолали сотні кілометрів по бездоріжжю та дорогам, успішно провели тести з форсування водних перешкоди уплав та вбрід. Окрім того, була успішно проведена ціла серія вогньових випробувань із знищення умовних цілей зі штатного озброєння за різних погодних умов.

Головною особливістю БТР-4МВ1 стало використання модульного підходу в побудові бронезахисту машини та рознесення шарів броні. Завдяки цьому досягається значне підвищення захисту екіпажу та самої бойової машини. Нова фронтальна частина машини, сконструйована у відповідності до останніх тенденцій броньованих машин НАТО, отримала ефективний нахил та посилений захист, завдяки якому досягається значно більша вірогідність рікошетів ворожих снарядів.

Фахівцями “ХКБМ ім. Морозова” було досягнуто принципово нового рівня захисту БТР-4МВ1, який значно перевищує будь- який зразок БТР чи БМП, який зараз знаходиться на озброєнні українських захисників. Окрім того, завдяки модульному підходу у бронюванні і наявності багатоцільових відсіків, які дозоляють встановлювати додаткові паливні баки, поплавки або додаткову броню, існує можливість за мінімальний час переоснастити БТР-4МВ1.

У поєднанні із можливістю використання різних бойових модулів для зміни озброєння бойової машини, зараз можливо за короткий час пристосувати БТР-4МВ1 до виконання будь-якої задачі, від дозорно-розвідувальної до машини-амфібії для морської піхоти. Також фахівці заводу приділили увагу умовам роботи екіпажу та десанту – починаючи від нових комфортних крісел, які забезпечують захист від наслідків вибухів мін та фугасів, до нової системи кондиціонування та опалення.

У зв‘язку з кардинальною перебудовою фронтальної частини БТР-4МВ1, для забезпечення комфортного водіння машини у бойових умовах, місце водія забезпечено панорамними оглядом за допомогою п‘яти триплексів . Але, окрім того, БТР-4МВ1 оснащений додатковою цифровою системою огляду на 360 градусів. Для чого по периметру бойової машини розташовані камери огляду, які працюють, як в день так і в ночі. Це рішення дозволяє водію БТР-4МВ1 бачити всю ситуацію на маршруті та навколо машини.

В цей же час проведена робота і з вдосконалення вогневих можливостей БТР- 4МВ1, попри те, що оснащення бойового модулю ” БМ-7 “Парус” залишилось без змін: 30-мм автоматична гармата, 30-мм автоматичний гранатомет, 7,62- мм кулемет, а також високоточний протитанковий комплекс “Бар‘єр”, бойова машина отримала новий оптико-електроний приціл з потужним тепловізором, який поєднаний з високоточною цифровою системою ведення вогню.

Новий приціл був створений ДП “Ізюмським приладобудівним заводом”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”. Головною особливістю нового прицілу, який отримав назву ОЕП-ВН, став новий високочутливий тепловізор, який здатний виявляти цілі на відстані біля 5 км. У ОЕП-ВН також встановлений новий лазерний далекомір українського виробництва. Створення нового прицілу стало можливим завдяки ефективній співпраці підприємства “Укроборонпрому” з рядом компаній з країн-членів НАТО, а також залучення приватних українських компаній.

Цей новий приціл дозволяє екіпажу БТР-4МВ1 знищувати противника на максимальний дальності дії зброї, навіть у ночі та складних погодних умовах, це значно розширює бойові можливості БТР-4МВ1.

Технологічні рішення, які прийняли фахівці “Харківського конструкторського бюро ім. Морозова” дозволили збільшити вагу БТР-4МВ1 лише до 24-25 т., що на 2-3 тони більше за звичайну версію БТР-4. Всі ходові властивості, які забезпечує колісна формула 8х8 у поєднанні із німецьким двигуном від Deutz та американською трансмісією Alisson, залишились без змін: максимальна швидкість – 110 км/год. Окрім того, БТР-4МВ1 зберіг можливість форсування водних перешкод уплав, зі швидкістю до 10 км/год.

Зараз фахівці “Харківського конструкторського бюро ім. Морозова” очікують відповідного рішення з боку силових відомств України для проведення всебічних випробувань БТР-4МВ1 безпосередньо українськими військовими, що є необхідною умовою для прийняття нової бойової машини на озброєння та, при включенні до Державного оборонного замовлення, розгортання її серійного виробництва.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

ВПК

Екскурсія малошумним підводним човном ВМС США четвертого покоління (ФОТОрепортаж)

Published

on

У 2015 році американський флот поповнився новим ударним атомним підводним човном класу Virginia серії Block III – USS John Warner (SSN-785). Церемонія прийняття нового підводного човна до складу ВМС відбулася 1 серпня на військово-морській базі Норфолк в штаті Вірджинія.

Результат пошуку зображень за запитом "USS John Warner"

Вартість субмарини, яку начальник штабу ВМС США адмірал Джонатан Грінерт назвав «втіленням американської стратегічної потужності», склала близько $ 2,5 млрд.

Дванадцята атомна субмарина класу Virginia була побудована на верфі компанії Huntington Ingalls Industries, яка розташовується в місті Ньюпорт-Ньюс в штаті Вірджинія. Новий клас субмарин відрізняється від попередників наявністю новітнього озброєння і збільшеною швидкістю. Удосконалення вносяться в кожен підводний човен цього класу, що вводиться в дію – так, кількість різних модифікацій, внесених в проект човна John Warner, склало до 20% від загального обсягу конструкторсько-технічних робіт.

Пов’язане зображення

Субмарини типу Virginia є багатоцільовими атомними підводними човнами четвертого покоління. Передбачається, що їхнє будівництво буде продовжуватися до 2043 року – за цей час планують спустити на воду 48 атомоходів, які змінять субмарини типу Los Angeles, що будувалися з 1976 по 1996 рік. За даними на поточний рік, Міноборони США підписало контракти на будівництво 28 субмарин типу Virginia, з яких 13 вже добудовані і ще 10 перебувають в стадії будівництва. Надалі ВМС США планують почати будівництво атомних підводних човнів, відомих під проектною назвою SSN-X.

Підводний човен USS John Warner має приблизно 115 м в довжину, його ширина становить близько 10 м, водотоннажність – 8000 т. Максимальна глибина занурення перевищує 500 м, атомний реактор S9G виробляє достатньо енергії, щоб водомет розвивав швидкість 25 вузлів (Максимальна швидкість корабля становить 29 вузлів, а за даними аналітичного агентства IHS Jane’s Fighting Ships – до 35 вузлів).

USS John Warner відноситься до категорії малошумних підводних човнів, призначених для боротьби з наземними цілями, ворожими кораблями на великих і малих глибинах, включно з виконанням спеціальних операцій в прибережних водах. Човен обладнаний спеціальними шлюзовими камерами для водолазів і керованих підводних дронів. Крім того, на корпусі субмарини є кріплення для розміщення маломірних підводних апаратів.

Ударний атомний підводний човен також може вести розвідку, доставляти до узбережжя підрозділи спеціального призначення, виконувати постановку перешкод і підводне мінування, а також інші види підводних робіт (наприклад, пошуково-рятувальні). На його озброєнні знаходяться 12 пускових установок для крилатих ракет Tomahawk і 4 торпедних апарати. Екіпаж налічує 132 матроса і 15 офіцерів.

Підводному човну було присвоєно ім’я відомого американського політика-республіканця, учасника Другої світової і Корейської воєн Джона Вільяма Уорнера (всі попередні кораблі цього класу були названі в честь американських штатів). Екс-сенатор від штату Вірджинія знаменитий не тільки свого довгого та успішного політичною кар’єрою, а й тим, що в 1972-1974 роках був головою Міністерства Військово-морських сил США.

Цього року екіпаж USS John Warner провів екскурсію по своєму підводному човнові для журналістів порталу businessinsider.com. Широкій громадськості стали доступні фотографії деяких відсіків субмарини.

Фотографії командного складу субмарини USS John Warner.

Відсік, через який бійці військово-морського спецпризначення SEAL потрапляють в свої «підводні автобуси».

Перевірка електросистем підводного човна.

Їдальня. Справа на фото – апарат для приготування морозива.

Один із залів управління. З метою секретності всі монітори відключені і затемнені.

Система управління гідролокатором.

Цей комп’ютер відповідає за пуск ракет.

Спальні місця підводників.

Типова койка на американському атомному підводному човні.

Торпеди Mark 48.

Торпедна пускова установка.

Резервний дизельний двигун. Атомну силову установку знімати заборонено.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. businessinsider.com

 

Continue Reading

ВПК

Броньований пікап «Варта-Новатор» для НГУ та ССО ЗСУ – перспективи та зауваження (фото, відео)

Published

on

Детально про випробування та ексклюзивний тест-драйв броньованого пікапа компанії «Українська бронетехніка» журналістами Військового телебачення переповідає популярний медіаресурс Ukrainian Military Pages

«Новатор» – базова модель, в подальшому може застосовуватись як спеціальна патрульна машина, медична машина, машина зв’язку та розвідки. Може бути обладнана розвідувально-ударним комплексом, бойовим модулем типу «Іва», ПТРК, зенітно-ракетним комплексом.

Вперше броньований автомобіль «Варта-Новатор» був презентований 15 грудня минулого року, Національній гвардії, за технічним завданням (ТЗ) якої він і був виготовлений за власні обігові кошти компанії «Українська бронетехніка».

А 22 грудня на території Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів Національної гвардії України вже пройшли випробування (тест-драйв) нового автомобіля за участі командувача НГУ генерал-полковника Аллерова.

Окрім схвальних відгуків щодо прохідності, що перевершує всі вітчизняні аналоги, нацгвардійцями було озвучено ряд питань – по-перше щодо централізовано підкачки шин (хоча в ТЗ цієї вимоги не було, тепер це питання піднімається), також щодо покращення вантажного відсіку та кріплення заднього колеса.

Наприкінці грудня «Новатора» показали Силам спеціальних операцій ЗС України, а в січні командувач ССпО генерал-лейтенант Ігор Луньов особисто обкатав броньовика.

Спецпризначенцями була відзначена прохідність зразка, проте лунали і зауваження. Зокрема щодо відсутності фільтро-вентиляційного обладнання, запотівання вікон під час долання броду, низько встановленої вихлопної труби, а також незручні бійниці (від аналогічної конструкції свого часу відмовились в ході доопрацювання бронемашини «Барс-8»варта).

Силами спецоперацій до бронемашини сформульовані такі рекомендації:

  • потребує збільшення пасажирського відсіку з 4 до 8 міст для бійців із встановлення повноцінних дверей у кормі;
  • для ведення вогню з різних видів зброї (ПКМ, АГС, ПТРК, ПЗРК) є необхідність оснащення біля люку чи знімної механічної турелі неслизької платформи;
  • необхідно підвищити максимальне навантаження на дах з 550 до 1500 кг;
  • потрібно встановити штурмову площадку на даху та капоті автомобіля, а також обладнати «Новатор» більш досконалими порогами для тимчасового перевезення особового складу чи швидкої евакуації;
  • передбачити механічне управління фарошукачами замість електричного;
  • встановити додаткові бокси назовні для транспортування майна та боєкомплекту.

Детально про характеристики машини, комплектацію, результати випробувань та відгуки нацгвардійців і спецпризначенців тощо, дивіться у програмі «Техніка війни»:

Бронемашина виготовлена на популярному шасі Ford 550, яке було спеціально посилене. Складові машини на 50% українські, решта іноземні, військового призначення. Максимальна швидкість автомобіля по шосе 120 км/год.

Автомобіль виготовлено із високоякісної шведської сталі компанії ARMOX різної твердості (до 560) та товщини в залежності від зони бронювання і в цілому машина відповідає класу бронювання ПЗСА-4 або ПЗСА-5. Всі двері обладнані спеціальними підсиленими ригелями і замками підвищеної надійності та мають можливість відкривання ззовні у екстрених ситуаціях.

У вантажному відсіку розміщено місце для сидіння та передбачено місце для фіксації санітарних нош. Три борти вантажного відсіку відкидаються. Бокові борти легко знімаються для полегшення завантаження/розвантаження та перевезення вантажів різного розміру.

Спеціальне освітлення в салоні (білий, червоний, синій колір) та система повного, часткового та нічного маскувального освітлення у темний час доби. У автомобілі встановлено камеру заднього виду із виводом на монітор, навігатор та телевізійний пристрій для виявлення та супроводження цілей, а також пересування у повній темряві.

«Новатор» обладнано системою пожежогасіння в салоні та в моторному відсіку. Завдяки ультрафіолетовим та інфрачервоним детекторам система виявляє займання за 3 мілісекунди та ліквідує її за 250 мілісекунд.

В планах компанії у найближчий час пройти відомчі випробування та отримати допуск до експлуатації виробу, а за два місяці виробник обіцяє створити ще і 9-місну версію з меншим багажним відділенням.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://www.ukrmilitary.com/

Continue Reading

ВПК

Потужній танковій ракеті «Комбат» скоро 20 років, а вона і досі новинка для ЗСУ

Published

on

Керована ракета «Комбат» має напівавтоматичне наведення по лазерному променю та здатна на відстані 5 км пробити не менше ніж 750 мм броні, при цьому завдяки тандемній головній частині повністю ігнорується динамічний захист. Потужності «Комбата» достатньо для знищення найзахищеніших танків противника.

Танкова керована ракета «Комбат» була розроблена київським ДКБ «Луч» та прийнята на озброєння обмеженою партією в 1999 році. Основне призначення “Комбата” – ураження цілей, що знаходяться поза досяжністю звичайної гладко-ствольної 125-міліметрової гармати, а також вертольотів.

Ракета, як і її російські аналоги, запускається зі ствола танкових гармат калібру 125-мм і призначена для озброєння танків Т-72, Т-80УД І Т-84 «Оплот» та модернізованих Т-64. Є модифікація «Стугна» калібру 100-мм, якою може озброюватися танк Т-55 і БМП-3.

ПТРК розроблена на київському конструкторському бюро «Луч» і випускається київському ДАХК «Артем». Прийнята на озброєння Збройними силами України в 2006 році.

Тактико-технічні характеристики:
– Стартова вага ракети – 33 кг,
– дальність польоту – 5000 м,
– час польоту до цілі – 17,5 секунд,
– тип БЧ – кумулятивна тандемна,
– бронебійність – 950 мм,
– середня швидкість польоту – 315 м / с,
– система наведення – напівактивна лазерна.

Вперше за кордоном ракета «Комбат» була представлена на Міжнародному авіаційно-космічному салоні МАКС-2007.

У 2008 році на закупівлю протитанкових ракет «Комбат» для ЗС України було виділено 13 мільйонів доларів (за курсом 2008 року). Відомо, що дані ракети закупляли збройні сили Пакистану, Грузії (400 ракет). Переговори з технічної співпраці велися з Китєм та представниками інших зінтересованих країн.

Особливістю наведення ракети є те, що лазерний промінь світить у хвіст ракеті, що летить а не на ціль. При цьому керуючий лазерний промінь спрямований вище цілі, і лише в кінці траєкторії польоту всього на 0,3 секунди, лазерний промінь поєднується з ціллю. Система управління напівавтоматична (аналогічна російським «Рефлекс» і «Свір»), що забезпечує телеорієнтоване в промені квантового генератора з довжиною хвилі 1,06 мкм, супроводжувана навідником з пульта управління прицілу. Забезпечена перешкодозахищеність від активних і пасивних перешкод.

Танкова керована ракета «Комбат» хоч і має майже 20 років, через роками обмежене фінансування української армії, і досі є диковинкою та новинкою у військах. Даний вид високоточної зброї є досить потужним та ефективним і вимагає кваліфікованого та добре навченого персоналу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

Trending