Зв'яжіться з нами

ВПК

Зброя та безпека 2017: три українські розробки, якими варто пишатися

Опубліковано

на

Минулого тижня у Києві пройшла традиційна міжнародна виставка “Зброя та безпека 2017”. Крім винаходів багатьох країн-партнерів, які привезли до України свої творіння, відвідувачі оцінили й наші розробки.

А їх, треба зауважити, було не так і мало. WAC-47, надточний керований снаряд “Карасук”, БТРи та бронемашини вогневої підтримки. Слід підкреслити, що якість роботи українських інженерів оцінили всі, оскільки наші інженери зробили великий крок у майбутнє.

Зупинимось на броньованих машинах, які у найближчому майбутньому стануть такими ж символами України, як танки “Оплот”.

Майбутній символ України - БТР-4МВ1 - фото 202984

Майбутній символ України – БТР-4МВ1

Мабуть, головною новинкою від “Укроборонпрому” став БТР-4МВ1. Українці модернізували прототип БТР-4мВ, який було представлено три роки тому. Родзинкою цього транспортеру є те, що в нього взагалі немає ані вікон, ані дверей у передній частині машини. Крім того, на броні додатково розмістили модульні бронеплити, які можна замінити навіть у полі, якщо, звісно, мати запчастини.

У передній частині транспортеру немає ні вікон, ні дверей - фото 202985

У передній частині транспортеру немає ні вікон, ні дверей

Саме ці речі роблять БТР-4МВ1 максимально безпечною для екіпажу. Щодо озброєння, чиновники державного концерну вирішили не вигадувати нічого та оснастили новинку стандартним бойовим модулем “Штурм” із гарматою ЗТМ-2. Але ж не “допилити” 30-мм автоматичну гармату не змогли. До неї додали крутий оптико-електронний тепловізор, вироблений на Ізюмському приладобудівному заводі. Тож тепер бійці, що сидять у кабіні БТРу, зможуть бачити вночі цілі на відстані п’ятьох кілометрів, а порятунку від БТР-4МВ1 нема.

Тепловізор від

Тепловізор від “Укроборонпрому”

Іншою розробкою похизувалися працівники Житомирського та Київського бронетанкових заводів. Працюючи спільно, інженери створили “Страж” – бронемашину вогневої підтримки танку. Вона є надпотужною зброєю, яку катають на шасі Т-64.

Бронемашина

Бронемашина “Страж”

Маючи в оснащенні тепловізор та електронну систему управління вогнем, а також лазерний далекомір, екіпаж може влучно працювати з бойового модулю “Дуплет” – двох автоматичних гармат 30мм калібру – по будь-яких живих цілях, які можуть завадити роботі наших танків. А для того, щоб українські воїни, сидячи в якомусь “Оплоті”, могли почуватися у безпеці, у “Стража” є ПТРК “Бар’єр”. Ракети протитанкового комплексу здатні вразити бронемашини з відстані п’ятьох кілометрів та пробити листи броні товщиною 800 міліметрів.

ПТРК

ПТРК “Бар’єр” вже знайомий любителям зброї по комплексах “Фантом”

Тож, “Стражеві” пророкують велике майбутнє, оскільки у сучасному бою “життя” танка сягає приблизно півгодини. Українські ж розробки здатні збільшити ці показники.

Справжня

Справжня “лялька” – БТР “Отаман”

Третя ж річ, яку із гордістю презентували на “Зброї та безпеці”, – БТР “Отаман” розробки приватного науково-виробничого підприємства “Практика”. Працівники цього закладу зробили з застарілих бронетранспортерів справжню “ляльку”. Єдине, що залишилося від прототипів – БТР-60 та БТР-70 – ходова частина, та й те тільки тому, що вона зарекомендувала себе як достатньо надійна.

Машину оснастили новеньким бронекорпусом із додатковим активним захистом, а також додали до цього пристрій, який робить протитанкові міни чимось даремним. Розробники кажуть, що за стандартами НАТО STANAG “Отаман” сягає четвертого рівня з шести.

Це значить, що куля калібру 14.5 мм х 114 з 200 метрів на швидкості 911 метрів на секунду просто відскочить від броні!

Круговий захист дає можливість уберегтися від осколково-фугасного снаряду, який розірвався у 25 метрах від БТРу. Вражаючі характеристики!

Щодо зброї, то на “Отаман” причепили той самий “Штурм”, який стоїть на “укроборонпромівському” БТР-4МВ1, а ще на нього можна навісити майже будь-яку модульну систему: від мінометної установки до артилерійської.

“Отаман” оснащений “Штурмом”

Незабаром у “Практиці” хочуть відправити зразок на ходові випробовування, а після цього її продаватимуть військовим.

Олексій Чибісов

При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: https://news.karpaty.rocks/

ВПК

Танки БМ “Оплот” прибули до замовика згідо контракту

Опубліковано

на

Як повідомляє журналістка Bangkok Post Wassana Nanuam у себе на сторінці у Facebook ще 5 танків БМ “Оплот-Т” доставлені до Таїланду.

Неофіційні фотографії з п’ятьма БМ “Оплот-Т” для Королівської армії Таїланду були зроблені під час транспортування танків у країні. Також було підтверджена інформація по отриманню Таїландом двох БРЕМ-84 “Атлет”, які передбачались для Королівської армії окрім 49 танків.

 

БМ “Оплот-Т”під час транспортування у Таїланді Фото: Wassana Nanuam

Як повідомляллось раніше, ця партія була готова наприкінці вересня, загальний обсяг замовлених для Королівської армії Таїланду БМ “Оплот-Т” складає 49 одиниць, наразі вже доставлено 36 бойових машин. Решту 13 у Таїланді очікують отримати найближчим часом.

Загальновідомо, що в 2011 році ЗС Таїланду уклали з компанією “Укрспецекспорт” контракт вартістю 7,2 млрд. батів (близько 240 млн. дол. на момент укладення контракту) на поставку 49 основних бойових танків БМ “Оплот” (плюс 2 БРЕМ), однак через російсько-українську війну українські виробники не змогли виконати угоду у встановлені терміни (деякі частини танку вироблялися в Російській Федерації).

Експортна ціна одного танка БМ “Оплот” складає біля 5 млн доларів США, або 130 млн. гривень за одиницю. За кошти кожного проданого танка БМ “Оплот” закупляються імпортні комплектуючі, ремонтуються й модернізуютья по 10 наших основних танків Т-64.

На початку червня Таїланд отримав попередню партію БМ “Оплот”, також зараз відомо, що з наступного року перші 10 цих бойових машин отримають українські Збройні Сили.

Модернізуючи свій парк бронетехніки, СВ Таїланду в 2016 році замовили 38 китайських танків VT-4 ігноруючи російські пропозиції. Перші 28 танків були доставлені в Таїланд 8 жовтня 2017 року. Китай також має намір побудувати центр з ремонту та обслуговування бронетехніки в Таїланді після передачі ВС цієї країни ОБТ VT4 і ББМ VN1.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Новітні українські дрони-невидимки пройшли випробування

Опубліковано

на

В Одесі провели випробування новітніх тактичних дронів-невидимок Sparrow-LE.

Про це повідомляє одеський сайт “Перший міський”.

“Висота польоту до 5000 метрів, робоча висота близько 1000 метрів, дальність зв’язку близько 50 км, можливо і далі, ми розширюємо діапазон, він оснащений оптичним сенсором, камера з 20-кратним зумом. А також тепловізійний сенсор, який дозволяє безпілотнику працювати в нічний час”, – розповів Володимир Болта, директор компанії, яка збирає дрони в Одесі.

Випробування показують: «горобчик» майже не боїться поганої погоди — він здатен працювати при температурі до -30 градусів і при швидкості вітру до 12 метрів на секунду. За тривалістю і висотою польоту Sparrow-LE кращий за своїх попередників. Він побив одразу три українських рекорди.

Тактичні дрони, які здатні виконувати завдання на відстані півсотні кілометрів, збирають за спеціальними шаблонами. За день майстер встигає викроїти близько трьох майбутніх безпілотників. Далі роблять так званий «сендвіч» — стискають кевлар, скло-тканину, спеціальний пінопласт і епоксидну смолу. Таким чином майбутнім безпілотникам надають форму. Після цього фарбують і встановлюють «шпигунські пристрої».

«Зашифрований канал зв’язку потрібен для того, щоб ворожі сили не змогли заглушити сигнал», — зазначив складальник Артем Болдурат.

Дрон Sparrow-LE

«Горобчики» здатні розвивати швидкість до 120 кілометрів на годину і важать всього три кілограми. Це дозволяє військовим носити їх з собою в рюкзаку. Людина потрібна лише під час зльоту і посадки.

«Парашут на ньому використовується для того, щоб полегшити посадку. Літак не сідає по-літаковому, щоб найнедосвідченіший пілот міг здійснити посадку і не пошкодити борт», — сказав інженер-складальник Костянтин Петровський.

Повне виробництво одного безпілотника триває тиждень. Цю техніку активно використовують у зоні АТО. Зацікавилися «горобчиками» і ВМС України.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Мотор Січі замовили вертольоти на 400 мільйонів

Опубліковано

на

АТ “Мотор Січ” у 2018 році отримає держзамовлення на 400 млн грн на створення вертольотів для потреб ДСНС.

Інформацію про це підтвердив президент і генеральний конструктор АТ “Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв.

“Інформація абсолютно достовірна: така програма є – ми дійсно виготовлятимемо гелікоптери для потреб МНС (ДСНС – ред.). Це будуть вертольоти, які зможуть працювати в будь-яку погоду, в тому числі – на льоду, і дадуть можливість швидко і оперативно співробітникам МНС виконувати їх роботу”, – розповів Богуслаєв.

За його словами, на даний момент йде процес розробки технічного завдання на нові вертольоти для рятувальників – “визначається їх вигляд, комплектація, а також перелік обладнання, яке буде на них встановлено”. Передбачається, що це будуть різні – орієнтовані на виконання різних завдань вертольоти.

Безпосередньо роботу над створенням нової техніки для ДСНС АТ “Мотор Січ”, за словами Богуслаєва, розпочне в першому кварталі 2018 року. Орієнтовний термін поставки перших одиниць техніки – травень 2018 року.

АТ “Мотор Січ” – запорізьке підприємство, яке спеціалізується на виробництві авіадвигунів і газотурбінних установок. Його продукція експлуатується на літаках і вертольотах у 120 країнах. У серпні ц.р. керівництво підприємства повідомило про те, що у 2018 році “Мотор Січ” починає випуск вертольота власного виробництва “Надія” (цивільного вертольота, розрахованого на 7 пасажирів з дальністю польоту 1000 км), який може бути адаптований для використання підрозділами ДСНС, прикордонної служби та іншими спецслужбами, а також для потреб санавіації.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending