Connect with us

ВПК

Кулеметна стрічка із термопластика харківського заводу засобів індивідуального захисту (відео)

Published

on

Збройова стрічка служить для з’єднання набоїв разом. При стрічковому живленні подача набоїв здійснюється за рахунок використання енергії рухомих частин зброї. Зазвичай стрічки мають гнучку конструкцію, як і Харківська іноваційна стрічка з термопалсту, яка прийшла на заміну дефіцитним рядянським металевим стрічкам.

Зауважимо що варіант стрічки з термопласту є унікальним і немає аналогу в світі.

Заступник директора в Харківського заводу засобів індивідуального захисту Максим Плехов розповів, що ідея створення пластикової стрічки народилася навесні 2015 року після запуска у виробництво тактичного комплексу Хижак для кулемета ПКМ.

 Ідея створення пластикової стрічки народилася навесні 2015 року. Ми якраз запустили у виробництво комплекс Хижак для кулемета ПКМ. У процесі спілкування користувачів часто надходили скарги на кулеметну стрічку яка була дуже важка, «висіла соплями» і заважала при пересуванні і її потрібно було збирати, все говорили, що добре було б зробити металеву розсипну стрічку як у американців. Ми почали думати про такий проект. В цей же час один з знайомих дивлячись на наші розробки розповів що в союзі були дослідні зразки розсипної кулеметної стрічки і навіть варіант з пластика. Але пластик не пішов, не було тоді досвіду роботи з таким матеріалом.,  – каже Максим Плехов.

21 лютого 2017 року Харківський завод засобів індивідуального захисту продемонстрував черговий етап випробувань пластикової кулеметної стрічки калібру 7,62-мм. Мета якої була нормальна робота стрічки при наднизьких температурах.

Перед випробуваннями, всі ланки протягом однієї години, витримувалися в кліматичному боксі при температурі -40°С

Ідея з пластиковою стрічкою захопила відразу. Багато говорили що це неможливо, не роблять у світі стрічку з пластика. Проблема вирішилася простіше, готові креслення я передав групі фахівців які все життя займалися виробництвом пластикових виробів, я просто не говорив їм що це неможливо. Через 5 місяців ми отримали перший варіант. Потім пройшло ще півтора року за які ми змінили багато прессформ і більше 10 варіантів складу матеріалу. Найголовніша проблема була забезпечити жорсткість конструкції і при цьому можливість нормальної посадки патрона в ланці. Ми її вирішили., – додав Максим Плехов.

На нещодавних випробовуваннях видно що підприємству вдалося забеспечити жорсткість конструкції та її надійність під час використання.

На даний момент підприємство готується до держвипробувань і запуску в серію вироби.

Зараз ми маємо готовий виріб який пройшов повний цикл випробувань при різних температурах аж до -60, на різних кулеметах різного ступеня «зношеності ». Все працює на відмінно.

Офіцер 54-тої окремої механізованої бригади, Дмитро Рюмшин розповів чим краще стрічка з термопласту та яка різниця між радянською металевою стрікою.

Як людина, яка брала участь у подіях останніх років на сході нашої країни, можу сказати про великий дефіцит сучасних систем озброєння, техніки та обладнання у військах, які дали б армії істотну якісну перевагу над противником. Чим же унікальна ця пластикова кулеметна стрічка? Перше, це нова перспективна технологія яка дозволяє швидко, не привертаючи дуже значних коштів швидко перекрити у військах дефіцит необхідних витратних матеріалів. Друге, це можливість виробництва без необхідності залучення великих виробничих потужностей і величезної кількості людей. Ну і третє, це ціна, яка набагато менша за ціну виробів з металу. – Каже Дмитрий Рюмшин.

Як і будь-яка нова технологія, даний виріб викликав побоювання в плані практичності та надійності. Провівши ряд випробувань в польових умовах на штатному озброєнні, прийшли до висновку про доцільність впровадження пластикової кулеметної стрічки у військах. Підводила зброя, підводили патрони, а ось стрічка не підвела. Ні одної затримки або осічки з вини цього засобу не було. Також можна відзначити дуже малу вагу, стійкість до високих і низьких температур, стрічка не ржавіє і не ламається від малих механічних впливів і найголовніше працює як на новому так і на який побачив види зброю. Для сучасної війни, то що треба!, – додає Дмитро Рюмшин.


Харківський завод засобів індивідуального захисту (бренди Rarog, Predator, Plastoon, Helga) – один  з найбільших виробників засобів індивідуального захисту (бронежилетів) для армійських, поліцейських і цивільних потреб.

Під брендом “Rarog”, завод виробляє серію тактичного спорядження включаючи підсумки для бронежилетів і ременно-плечові системи. ХЗЗІЗ є ексклюзивним виробником піхотного тактичного комплексу “Хижак” для кулемета ПК/ПКМ.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

Джерело:http://uprom.info/news/vpk/

ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending