Connect with us

ВПК

Ми розраховуємо, що наша гвинтівка Z-10 замінить СВД в українській армії – директор заводу “Zbroyar”

Published

on

Сергій Горбань, засновник і гендиректор заводу “Zbroyar”, про виробництво українських гвинтівок, співпрацю з Міноборони, замовленнях для Нацполіціі і амбіції стати постачальником №1 та повністю переозброїти українську армію

Ви називаєте себе лідером з виробництва цивільної нарізної зброї в Україні – що дає вам право так говорити? Що в гвинтівках “Зброяра” власне українського?

По-перше, потрібно розрізняти виробництво комплектуючих і розробку: гвинтівки Z-008 і Z-10 повністю спроектовані нашим конструкторським бюро.

По-друге, побудувати виробництво зброї від “А” до “Я” в заводських умовах поки неможливо, але ми до цього прагнемо. Якщо раніше на заводі випускали 30% запчастин, а решта купували, то зараз в Z-008 і Z-10 ми самостійно робимо близько 87% комплектуючих. Для гвинтівки Z-15 на базі AR цей показник незначно менший.

Z-15 створена на базі легендарної американської AR

 

Ми змушені купувати заготовки стволів за кордоном – в Україні просто немає підприємства, яке випускало б таку продукцію належної якості.

Зараз одна з наших цілей – перейти на виробництво замкнутого циклу і випускати 100% комплектуючих. Тим більше, що це одна з вимог держави.

Чи надходять держзамовлення? Якщо так – то на яких умовах працюєте?

У чому полягає співпраця з державою: ми прийшли до Міністерства оборони і дали дві гвинтівки. Там їх протестували і сказали: “Нам подобається, давайте працювати далі”. А далі виникли проблеми, тому що потрібно пройти держвипробування і підготувати документацію. Випробування ж проводять за певною методикою за допомогою зброя, спеціальних пристроїв, інструментів і камер, які в країні виявилися в занедбаному стані. Масу всього нам довелося купувати і метрологічно атестувати самостійно, хоча за рахунок цього і доукомплектовали свій завод випробувальним обладнанням.

Зараз надходять перші держзамовлення – через півтора року від дня, коли ми прийшли в Міноборони. Це ще досить швидко: автомат Калашникова впроваджувався в життя на порядок довше.

Z-10, до речі, вважається у нас перспективним зразком для заміни CВД (снайперська гвинтівка Драгунова – Ред.), Але я думаю, це нескоро відбудеться, держава до цього не готова.


В "Зброярі" покладають великі надії на Z-10.

 

З якими держструктурами зараз працюєте? Хто з силовиків користується вашою зброєю?

З Міністерством оборони і Нацполіцією, хоча поки замовлення невеликі. Багато співробітників Служби безпеки України і Міноборони купували собі гвинтівки “Зброяра” індивідуально. Досить зброї віддавали в зону АТО і прикордонникам волонтери. Наприклад, більше всіх купила і передала до Міністерства оборони компанія Roshen.

Зараз ви уникаєте говорити про цифри отриманих держзамовлень, але теоретично – яке “ідеальне замовлення” від держави було би для вас рентабельним?

Якби держава заявила, що бачить в нас основного системного постачальника індивідуальної стрілецької зброї.

Проблема в тому, що держава тільки вчиться працювати з приватними компаніями, як і приватні компанії з державою. Купити за кордоном і продати силовим структурам – це одне. А розробити, спроектувати, впровадити технологію по виготовленню, провести всі випробування і нести за це відповідальність – це зовсім інше і вимагає інших сум інвестицій.

Хто ваші клієнти, крім держави?

Приватні особи і дилери. На ринку зброї діють точно такі ж правила, як і всюди: великим імпортерам легше привести масову американську або китайську продукцію і продати її дорожче.

Чи плануєте експансію за кордон?

У нас є невеликі поставки в Чехію, Польщу, Молдову і Грузію, але поки ми зосереджені тільки на українському ринку. Щоб виробляти зброю на експорт, нам ще потрібно вдосконалити підприємство, і ми над цим працюємо.

У вашій групі “Асканія” 12 компаній, “Зброяр” – одна з них. Збройний бізнес у вас прибутковий?

Ми розраховуємо, що з урахуванням інвестицій до кінця цього року підприємство почне самооплачуватися.

Який стратегічний план розвитку бізнесу “Зброяра” на наступні 5 років?

Цивільний ринок обмежений, і наша стратегічна задача – це робота з державою. У планах стати постачальником №1 і повністю переозброїти нашу армію.

Крім того, ми прагнемо до виробництва зброї і боєприпасів замкнутого циклу, і одна з перспектив нашого розвитку – створення патронного виробництва цільового високоточного призначення.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: https://delo.ua/business/



ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending