Connect with us

ВПК

Навчальний та моніторинговий літак Y1 “Дельфін” від “Одеського авіаційного заводу”

Published

on

ДП “Одеський авіаційний завод”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, спеціалізується на відновленні та модернізації винищувальної та учбово-тренувальної авіації, комплексному ремонті авіаційних двигунів та виготовленню агрегатів для літаків. Це підприємство, яке було засновано ще у 1911 році та стало одним із перших на теренах України авіабудівним заводом, сьогодні відіграє надважливу роль у авіаційному кластері “Укроборонпрому”.

Саме завдяки “Одеському авіаційному заводу” Повітряні Сили України отримують відновлені та модернізовані літаки типу L-39, які є основними машинами для тренування курсантів та пілотів українського війська.

Окрім того, фахівці заводу поновлюють ресурс двигунів, проводять науково-дослідні роботи з проведення глибоких модернізацій існуючого авіаційного парку української бойової авіації.

Також завод розробив та просуває новий легкий літак Y1 “Дельфін”, який може виконувати цілий спектр задач, від початкової підготовки пілотів, як військової, так і цивільної авіації, до патрулювання та моніторингу.

Прес-служба Концерну підготувала спеціальний матеріал, присвячений діяльності  ДП “Одеський авіаційний завод”, що входить до складу “Укроборонпрому”.

Відкриваючи дорогу в небо

Питання підготовки пілотів є одним з найбільш важливих у системі побудови потужних Повітряних Сил будь-якої держави. Управління літаком вимагає не тільки постійної сконцентрованої роботи, а і передбачає готовність до вирішення будь-яких нештатних ситуацій. Саме для цього під час підготовки курсанти та пілоти, під наглядом інструктора, проходять тренування на спеціальних двомісних учбових літаках, які мають легше управління та дозволяють коригувати помилки учня.

Літак типу L-39 – є основним учбово-тренувальним літаком Повітряних Сил України. Ці літаки вироблялись чеською фірмою Aero Vodochody та проходять планову модернізацію до рівня  М1А та М1 на “Одеському авіаційному заводі”.

Під час модернізації замінюється двигун, який отримав більшу потужність, встановлюються сучасні прилади супутникової навігації, багатофункціональний індикатор (монітор замість звичних приборів), а також інше авіаційне обладнання. Модернізовані, у відповідності до державного оборонного замовлення, літаки передаються до Повітряних Сил Україні на постійній основі.

Важливо зазначити, що модернізований L-39 отримав бортовий тренажерний комплекс БТК-39, який дозволяє повністю імітувати застосування озброєння сучасних винищувачів в умовах найбільш наближених до реальних.  Використання цього комплексу дозволяє значно підвищити ефективність навчання та підгодовувати пілота до виконання бойових завдань ще на учбовому літаку під наглядом інструктора.

Нові крила

ДП “Одеський авіаційний завод” з власної ініціативи розробив новий легкий 4-х місткий одномоторний літак, який отримав назву Y1 “Дельфін”. Легкість управління та гнучкість застосування цього літака дозволяє використовувати його, як першу сходинку в навчанні льотчиків, як патрульний літак для моніторингу прикордонних зон або лісних пожеж, а також, як акробатичний або легкий пасажирських літак.

Y1 “Дельфін”, у справі підготовки льотчиків, якнайкраще підходить для перших польотів, під час яких курсанти опановують ази льотної справи. Для більшої безпеки на літаку встановлена спеціальна система рятування, коли, у випадку нештатної ситуації весь літак із пілотами та пасажирами спускається на парашуті. Завдяки цьому рішенню стає можливим врятувати не тільки людські життя, а і сам літак.

Y1 “Дельфін” оснащений двигуном від французької компанії Societe de Motorisations Aeronautiques, яка входить до масштабного авіа-конгломерату Safran SA, що виробляє двигуни та авіоніку для літаків Boeing та Airbus. Цей двигун здатний розганяти Y1 “Дельфін” до 385 км/год та забезпечує безпосадковий політ на відстань до 1320 км.

Конструкція літака дозволяє виконання складного та вищого пілотажу, завдяки чому курсанти можуть опанувати основи сучасного маневрового повітряного бою, а також виведення літака зі штопору.

Літак може оснащуватись бортовим обладнанням, як на базі традиційних аналогових приладів, так і сучасними цифровим, яке отримало назву “скляна кабіна” та використовується у більшості сучасних літаків, в тому числі у Ан-148/158/178 та Ан-132D.

Y1 “Дельфін” вже пройшов всі необхідні випробування та сертифікований для польотів. Наразі, фахівці заводу продовжують роботу над створенням спеціалізованих версій літака.

Подальший розвиток

ДП “Одеський авіаційний завод”, що входить до складу “Укроборонпрому”, у рамках програми імпортозаміщення, опанувало масове виробництво м’яких паливних баків для літаків Л-39, вертольотів типу Ми-8, Ми-2-МСБ-В, Ми-24, Ка-29. Фахівці підприємства розгорнули серійне виготовлення деталей скління винищувачів та учбово-тренувальних літаків.

За напрямком імпортозаміщення завод активно співпрацює з флагманами машинобудування України: ДП ХМЗ “ФЕД”, ПАО “ФЕД”, АТ “ДА”, ТОВ “КСК ІНВЕСТ” та іншими державними та приватними підприємствами, які відносяться до малого, середнього та великого бізнесу.

 

Завдяки цій праці, “Одеський авіаційний завод” отримує нові шляхи для розвитку: у 2016 році підприємство отримало чистий дохід від реалізації продукції та послуг у розмірі 220 млн грн, спрямувавши до місцевого та державного бюджетів 32,7 млн грн, та забезпечивши середню заробітну платню на підприємстві у розмірі 9,2 тисячі гривень.

 

 *При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: http://ukroboronprom.com.ua/uk/media/

ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending