Connect with us

Новини

“Орка-2” протаранила російського десантного корабля що перевозив бомби до Сирії

Published

on

Великий десантний корабель “Ямал” 30 грудня зіткнувся в Егейському морі з сухогрузом “Орка-2” з Сьєрра-Леоне, інцидент виник за вини цивільного судна, повідомили в прес-службі Чорноморського флоту.

“30 декабря около 7 часов утра в Эгейском море при прохождении пролива Карпатос (9-10 миль южнее о. Родос) сухогруз “Орка-2” под флагом Сьерра-Леоне, осуществляющий переход из Египта в Турцию, совершил столкновение с большим десантным кораблем Черноморского флота “Ямал”, следовавшим в Севастополь из Средиземного моря”, – повідомив “Інтерфаксу” в середу начальник відділу інформаційного забезпечення Чорноморського флоту В’ячеслав Трухачьов.

Він зазначив, що в результаті стихійного лиха ніхто не постраждав, кораблі залишилися на ходу і продовжували рух в пункти призначення.

Десантный корабль "Ямал" вернулся в Севастополь из Средиземноморья с повреждениями

“Инцидент возник по вине сухогруза “Орка-2″, который в нарушение Международных Правил предупреждения столкновений судов в море (МППСС-72), следуя параллельным курсом и совершая обгон российского корабля по левому борту, не убедившись, что обгон завершен, резко изменил курс вправо”,- заявив Трухачьов.

За його словами, російською стороною була складена нотаріально завірене заява про морський протест, в якому викладені обставини інциденту для подальших дій щодо відшкодування завданої шкоди за рахунок винуватого.

Раніше в середу інформовані джерела повідомили, що “Ямал” отримав некритичні пошкодження.

Раніше повідомлялося, що “Ямал” 23 грудня через Чорноморські проливи пройшов в Сирію, до цього він перевозив вантаж в цю країну в листопаді 2017 року.

За повідомленням зарубіжних ЗМІ, БДК та судна допоміжного флоту ВМФ Росії беруть участь у операції під назвою “Сирійський експрес” з доставки боєприпасів для російської авіагрупи на авіабазі “Хмєймім” під Латакією та сирійської державної армії, що веде бої з ісламістами, в тому числі з так званої “Ісламскої держави”.

27 квітня 2017 року середній розвідувальний корабель ЧФ “Лиман” затонув у Чорному морі після зіткнення з іноземним судном в 40 км на захід від прольоту Босфор.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Cтатті

Техніка війни № 106. Лазерні «війни». Варта Новатор (ВІДЕО)

Published

on

Військове TV у свіжому випуску програми “Техніка війни” :

– Прибуток Росії за зброю та Disney за мультфільми
– Лазерні імітатори бою: LaserTag, «Безстрашний», «Пильний», «Miles-2000», “Saab BT-46”, “BT-47”
– БМ Оплот у Strong Europe Tank Challenge-2018
– Держоборонзамовлення 2018-2020. ПТРК, БПАК, FGM-148 Javelin
– Порошенко і «Вільха». Гіперзвукова ракета КБ Південне. Випробування ракети 5В27Д-М2 на С-125М Печора від КБ Луч та Радіонікс
– Нова бойова машина «Дана». Інженерна група «Арей». Партія БТР «Дозор-Б» для ЗСУ
– Поправки мін оборони щодо нагородних відзнак «Вогнепальна зброя» і «Холодна зброя»
– Станцію СВПП-12 передали для випробувань Нацгвардії
– Нові чоботи Саломон Гардіан. Нановолокно краще за кевлар
– Гібрид AK і Glock. В’єтнам виробляє снайперку ОСВ-96 «Зломщик». Magpul Pro-700
– Виробництво Mowag Piranha V для Румунії
– USS Wasp для F-35B для Японії. Третій авіаносець для ВМС Індії
– Гелікоптери MUH-1, UH-60M Black Hawk
– F-16 США у Естонії. Chengdu J-20 вперше на навчанні. Безпілотний літак від Boeing
– Тест-драйв бронемашини Варта Новатор. Ford F550. Українська бронетехніка. Національна гвардія. Сили спеціальних операцій ЗСУ. Барс-8, Краз Спартан

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Бронеавтомобіль «Козак-2М» отримав допуск до експлуатації від Міноборони

Published

on

Фахівці у військовому відомстві вважають бронеавтомобіль «Козак-2М»  найкращим із сучасних броньованих автомобілів, які було створено національними оборонними підприємствами. Наприкінці грудня 2017 р. ця машина отримала від Міноборони допуск до експлуатації повідомляє інформаційне агентство «Оборонно-промисловий кур’єр».

Виробником машини є ПрАТ НВО «Практика», яке у 2017 р. передало Збройним Силам України 19 броньованих автомобілів «Козак-2», що були виготовлені в рамках державного оборонного замовлення Міністерства оборони України.

15-тонний багатоцільовий тактичний бронеавтомобіль «Козак-2М» на базі Iveco EuroCargo витримав багатомісячні випробування за всіма армійськими параметрами і вже у березні 2017 року, наказом Міністра оборони №158 був прийнятий на зброєння Збройних Сил України.

Його  першого з вітчизняних броньовиків підривали мінами.

Фактично це перша машина такого класу, прийнята на озброєння армії України.

Багатофункціональний бронеавтомобіль «Козак-2М» проходив ретельне випробування у Високомобільних десантних військах ЗС України.

Бронеавтомобіль «Козак-2м»: легший, нижчий і маневреніший за попередника, посилена конструкція протимінного днища забезпечує надійний захист екіпажу від ураження при підриві на мінно-вибухових пристроях — до 6 кг заряду в тротиловому еквіваленті.

KOZAK_2M_1_INTERIOR

Бронеавтомобіль «Козак-2М» — легкий багатофункціональний бронеавтомобіль на незалежній підвісці, може бути виконаний у різних модифікаціях. Розроблений на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення спеціалізованого броньованого автомобіля для потреб Збройних Сил України, шифр «Козак-2М». Конструктивною особливістю і основною відмінністю від «Козака-2» є несучий корпус та незалежна підвіска. У поєднанні із кліренсом 500 мм та вертикальним ходом коліс у 260 мм, це значно підвищує показники прохідності та дає змогу долати перешкоди, недоступні для транспортних засобах із залежною підвіскою.

Попередня версія, бронеавтомобіль «Козак-2» випускається серійно з липня 2015 року, два роки поставлявся до Національної Гвардії та Державної прикордонної служби. 21 березня 2017 року наказом Міністерства оборони №158 також прийнятий на озброєння Збройних Сил України.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://opk.com.ua/

Continue Reading

Cтатті

Сьогодні День пам’яті захисників Донецького аеропорту

Published

on

Героїчна оборона Донецького аеропорту, яка стала символом незламності та мужності українських військових, тривала 242 дні: з 26 травня 2014 року по 22 січня 2015 року. 242 дні українські військові, добровольці, медики та волонтери протистояли навалі російсько-окупаційних військ та проросійським бойовикам, затято відстоюючи малесенький клаптик української землі.

Бої за Донецький аеропорт почались 26 травня 2014 року, коли проросійські сепаратисти та чеченські бойовики захопили будівлі аеропорту тоді ще мирного Донецька. Цього ж дня українські силовики, завдяки скоординованим діям українських Повітряних сил та високомобільних десантних військ, завдали удар по позиціях терористів та встановили контроль над Донецьким летовищем. Пізніше була повна дестабілізація міста Донецьк, початок окупації та нескінченні спроби ворога відібрати контроль над аеропортом, але наші воїни не здавали позицій і, навіть під шквальним вогнем, тримали оборону.

За стійкість, безстрашність і непереможність українських захисників Донецького аеропорту назвали «кіборгами», а форпост українських кіборгів став символом української мужності, оплотом українського духу.

У різний час в аеропорту та прилеглому селищі Піски воювали спецпризначенці 3-го окремого полку, бійці 79, 80, 81, 95 окремих аеромобільних та  93 окремої механізованої бригад, 57 окремої мотопіхотної бригади, 90-го окремого аеромобільного та 74-го окремого розвідувального батальйонів, бійці полку «Дніпро-1», вояки Добровольчого українського корпусу (ДУК) та багато інших. Багатьох із них було відзначено державними нагородами, деяких із них – посмертно.

18-21 січня 2015 року внаслідок підриву терміналу ДАП загинуло 58 захисників-«кіборгів», які відстоювали цей плацдарм до останньої краплі крові. 21 січня 2015 року було прийнято рішення відвести українських військовослужбовців з нового терміналу – цей об’єкт був повністю зруйнований і не придатний для оборони. За офіційними даними, захищаючи Донецький аеропорт загинули понад 200 військових.

16 січня з ініціативи самих «кіборгів», які пройшли через 242-денне пекло, відзначається День захисників ДАПу та вшановується пам’ять загиблих побратимів. Можливо, колись ця дата стане офіційною.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Continue Reading

Trending

Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!
Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!