Зв'яжіться з нами

ВПК

СБУ порушила справу через продаж “Мотор Січі” китайцям

Опубліковано

на

Служба безпеки України 6 липня 2017 року відкрила кримінальне провадження за статтею “Підготовка до диверсії” в зв’язку з продажем завода “Мотор Січ” китайським інвесторам, афільованим з компанією Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment Co., Ltd.

Про це свідчить рішення Шевченківського районного суду від 7 вересня, пише Лига.net.

“Досудовим розслідуванням встановлено, що з 2016 року по теперішній час невстановлені особи з числа нинішніх і колишніх посадовців і кінцевих бенефіціарів власників публічного акціонерного товариства «Мотор Січ»… з метою ослаблення держави шляхом руйнування зазначеного підприємства як об’єкта, що має важливе народногосподарське та оборонне значення (єдине в Україні підприємство з виробництва цивільних та військових авіаційних двигунів), здійснили ряд угод купівлі-продажу контрольного пакета акцій товариства в користь іноземних компаній Business House Helena, AG (Панама), Enfields Trade & Capital Corp. (Панама), Waldo Trade Ltd. (Віргінські острови), Granum Corporation (Панама), Skyrizon Aircraft Holdings Limited (Віргінські острови), Likatron Enterprises Limited ( Кіпр), Ventalina Management Ltd (Невіс), які мають намір перемістити активи і виробничі потужності товариства за межі України, що призведе до його ліквідації і знищення “, – йдеться в ньому.

Згідно з рішенням, 6 квітня 2016 “Мотор Січ” отримав від компанії Skyrizon Aircraft Holdings Limited (Британські Віргінські острови) $ 100 млн під 0,3% річних в рамках договору позики від 29 січня 2016 року зі китайською компанією Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment Co Ltd.

Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment є власником 100% статутного капіталу компанії Hong Kong Skyrizon Holding Limited (Гонконг), яка в свою чергу є власником 100% статутного капіталу компанії Skyrizon Aircraft Holdings Limited.

Після цього, протягом 2016 року, громадянин України, ім’я якого в судовому рішенні не наводиться, продав 56% акцій ПАТ “Мотор Січ” довіреним особам власника китайської Beijing Skyrizon. Згідно з текстом рішення суду, громадянин України, який нібито здійснив продаж акцій “Мотор Січі”, раніше безпосередньо володів 15,83% акцій підприємства. Також йому належали 17,3% “Мотор Січі” через підконтрольну Business House Helena і 15,7% через компанії ТОВ “Гарант Інвест”, ТОВ “Гарант Альфа”, ЗАТ “Торговий дім Олена”, СК “Мотор Гарант” та інші структури .

Раніше народний депутат, почесний президент “Мотор Січі” В’ячеслав Богуслаєв задекларував за 2016 рік зменшення розміру належного йому пакета акцій “Мотор Січі” з 15,8% до 1%.

За позовом СБУ 7 вересня Шевченківський райсуд наклав арешт на акції “Мотор Січі”, які обліковуються на рахунках СП ТОВ “Драгон Капітал” і належать компаніям Skyrizon Aircraft Holdings Limited, Business House Helena, Enfields Trade & Capital Corp, Waldo Trade Ltd, Granum Corporation .

У коментарі виданню Богуслаєв не підтвердив і не спростував інформацію про продаж акцій. “Я громадянин України. Біржа в Києві з продажу і купівлі акцій працює. Я стежу за нею кожен день. Тому я не можу дати коментар. Є організація Dragon Capital. Вона може щось сказати, оскільки вони є власниками акцій. Поняття не маю де і як вони купували. у нас все в порядку, завод працює “, – зазначив Богуслаєв. Власник Dragon Capital Томаш Фіала не зміг ні підтвердити, ні спростувати інформацію про угоду.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: https://lb.ua/economics/

ВПК

Dubai Airshow 2017 – підготовка до серійного виробництва АН-132, фурор АН-70 та інші стратегічні домовленості підприємств “Укроборонпрому”

Опубліковано

на

ДК “Укроборонпром” представив останні досягнення авіабудівного кластеру на міжнародній виставці Dubai Airshow 2017, яка проходила у Об’єднаних Арабських Еміратах з 12 по 16 листопада.

На цій виставці був досягнутий цілий ряд стратегічних домовленостей з міжнародними партнерами, які забезпечать розвиток авіабудування України. А військово-транспортні літаки Ан-132D та Ан-70 від ДП “Антонов”, що входить до складу “Укроборонпрому”, привернули максимальну увагу партнерів, потенційних замовників та експертів своїми можливостями.

Загалом, на виставці свою продукцію та послуги представили 9 підприємств “Укроборонпрому”: ДП “Антонов”, ПАТ “НВО Київський завод автоматики”, ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП”, ДП “Харківський машинобудівний завод “ФЕД”, ДП ДГЗП “Спецтехноекспорт”, ДП ДЗТІП “Промоборонекспорт”, ДП “Українська авіаційна транспортна компанія”. Фахівці підприємств провели більше 130 зустрічей з іноземними партнерами для встановлення взаємовигідних партнерських відносин та започаткування спільних проектів.

Ан-132D готується до серії

Під час виставки Ан-132D, який є  першим літаком “Антонова” без російських комплектуючих та є зразком міжнародної кооперації України зі світовими гігантами авіабудування, здійснив серію демонстраційних польотів.

Українські пілоти бездоганно продемонстрували можливості Ан-132D, який виконував фігури вищого пілотажу: крени, гірки та круті розвороти. А на останок – видовищну посадку “по афганські”, коли літак сідає по крутій глісаді, що вимагає найвищої майстерності пілотів та високих характеристик літака.

Під час Dubai Airshow 2017 ДП “Антонов” уклало домовленості з партнерами з Об’єднаних Арабських Еміратів щодо постачання складових, організацію коопераційного виробництва та навчання технічного персоналу для реалізації фінальної частини програми Ан-132.

Окрім того, практична реалізація програми зі створення Ан-132D стала беззаперечним доказом можливостей українського авіабудування та результативності міжнародного взаємовигідного партнерства.

Ан-70 позбавиться російський деталей  

Завдяки досягнутим під час виставці домовленостям, наступним літаком, який буде створений у тісній міжнародній кооперації стане модернізований Ан-70. Цей унікальний за своїми характеристиками літак отримає нову авіоніку та позбавиться російських деталей.

Про відповідну готовність взяти участь у модернізації літака, під час провідної міжнародної виставки Dubai Airshow 2017, заявили компанії з Королівства Саудівської Аравії, Об’єднаних Арабських Еміратів та Туреччини. Завдяки цій модернізації планується розширити унікальні характеристики літака.

Враховуючи те, що у 2015 році Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних сил України, модернізація цього літака є одним з найважливіших завдань, яке дозволить значно розширити мобільність та боєздатність українських захисників.

ХДАВП буде врятовано

Оголошений ДК “Укроборонпром” у березні 2017 року пошук партнера для “Харківського державного авіаційного виробничого підприємства”, завершився підписанням домовленості щодо інвестування $150 млн силами американської компанії Oriole Capital Group.

Oriole Capital Group, як проектна компанія SPV, була створена саме для реалізації цього конкретного проекту і її задачею є акумуляція ресурсів від різного типу інвесторів, фондів та загальний менеджмент проекту.

У відповідності до проекту, на харківському підприємстві буде відновлено серійний випуск літаків Ан-74 у різних модифікаціях, які будуть вироблятися з широким залученням сучасної передової авіоніки від провідних іноземних виробників.  У свою чергу Oriole Capital Group отримає право на інвестиції у виробництво, модернізацію та збут цих літаків.

Ключовим елементом цього стратегічного партнерства є модернізація існуючого виробництва, повне залучення всіх 3000 фахівців харківського підприємства. У свою чергу, будь яке відчуження активів підприємства заборонена законом та неможлива.

Цей проект є критично важливим для “Харківського державного авіаційного виробничого підприємства”, який зараз знаходиться у процедурі банкрутства з боргами понад 3 млрд грн.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Показове тестування можливостей АН-132D (ВІДЕО)

Опубліковано

на

На базі льотних випробувань АНТК ім. Антонова на аеродромі у Гостомелі відзнято показове випробування можливостей АН-132D. Всі дії проводилися на швидкість, щоб отримати загальний показник у зручності посадки та висадки десанту.

Продемонстровано завантаженя платформи з вантажем, розташування десанту, парашутистів та поранених на спеціальних ношах, загрузку армійського автомобіль типу “Humvee”.

Під час підйому на літак багатоцільового армійського позашляховика “Humvee” була випробувана підйомна система з лебідкою встановлена у вантажній кабіні літака.

 Загалом на наземних випробуваннях з завантаження до літака різної номенклатури вантажів, літак АН-132D підтвердив свої раніше заявлені якості з вмісткості вантажної кабіни.
*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:  http://uprom.info/

Продовжити читання ?

ВПК

Ударний дрон від турецької компанії Vestel Defense Industry

Опубліковано

на

Турецька компанія Vestel Defense Industry презентувала свій новий безпілотник. 15 листопада, портал defensenews.com повідомив про те, що в рамках виставки Dubai Airshow, що проходить в ці дні в Дубаї, відбулася перша публічна демонстрація ударного дрону Karayel-SU.

Компанія Vestel Defense Industry вже поставляє безпілотники Karayel турецькій армії. За словами розробників, розвідувальні версії дрони налітали вже 3000 годин і відмінно зарекомендували себе. Розробка ударної версії безпілотника Karayel стартувала на початку цього року.

Результат пошуку зображень за запитом "Karayel-SU"

Нова модифікація отримала назву Karayel-SU і відрізняється від базової версії збільшеним розмахом крила, підвищеною вантажопідйомністю і наявністю чотирьох точок для підвіски озброєнь. Так, якщо Karayel- «розвідник» має крило з розмахом 10,5 м і може нести розвідувальне обладнання масою до 50 кг, то ударна версія має крило в 13 м і може нести до 120 кг корисного навантаження.

На виставці Dubai Airshow новий дрон презентувався з макетами «розумних» бомб MAM-L і MAM-C виробництва компанії Roketsan. За словами розробників, безпілотник може перебувати в повітрі до 20 годин і підніматися на висоту до 5,5 км. Представники Vestel Defense Industry заявляють, що з Міноборони ОАЕ вже підписаний меморандум на локалізацію виробництва Karayel-SU на території цієї країни.

 Нагадаємо, що на території льотно-випробувальної бази ДП “Антонов” (селище Гостомель Київської області), 8 листопада відбувся перший демонстраційний політ вітчизняного тактичного безпілотного літального апарату (БПЛА) “Горлиця”.

Безпілотник завдовжки 4,4 м, розмах крил – понад 6,7 м, заввишки – 1,5 м, злітна вага – 200 кг. Він може витримувати навантаження в 50 кг та літати зі швидкістю 150-180 км/год до 1050 км на висоті 2400 м.

Результат пошуку зображень за запитом "горлиця безпілотник"

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending