Зв'яжіться з нами

ВПК

Танк “Оплот” надійде у війська, але не такий, як для Таїланду, і не цього року – директор Defense Express

Опубліковано

на

“Коли ми говоримо про державне оборонне замовлення на 2018 рік, то воно відрізняється від минулорічного, перш за все, обсягом. Суттєво, десь на 20%, збільшено фінансування закупівлі нової і модернізованої техніки” – директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express, військовий експерт СЕРГІЙ ЗГУРЕЦЬ у інтерв’ю “Апострофу”

“Ще один важливий момент – досить багато коштів виділено на підготовку до виготовлення нової техніки. Це інша стаття витрат, адже можна розробити нову сучасну техніку, але не мати відпрацьованої технологічної лінії для її виробництва. Так от, в цьому році Міністерство економіки виділяє значні кошти для того, щоб створювати і поглиблювати можливості підприємств у виготовленні нової техніки.

Тому я гадаю, що 2018 рік має стати проривним з точки зору початку серійного виготовлення нових зразків техніки. І, думаю, якщо зривів не буде, то це буде перший рік, коли наші Збройні сили почнуть отримувати нову військову техніку, зокрема ті ж БТР-4, БТР-3 та БТР-70ДІ фактично батальйонними комплектами. Це суттєво відрізнятиметься від попередніх років, коли ЗСУ отримували нові зразки бронетехніки поштучно.” – стверджує директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express, військовий експерт СЕРГІЙ ЗГУРЕЦЬ.

Що ж до нашумілого танку “Оплот”, то цикл виготовлення цього танку складає десь півтора року. Через те не варто очікувати появу цієї техніки у військах поточного року. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написав директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express Сергій Згурець, коментуючи виступ Міністра оборони Степана Полтарака на Комітеті ВРУ з питань нацбезпеки і оборони, під час якого він назвав серед пріоритетів у закупівлях ОВТ на 2018 рік танки «Оплот».

На думку експерта, «хтось щось переплутав», бо реальність трохи інша.

«Якщо не помиляюся, цикл виготовлення танку «Оплот» — десь місяців 17-19. Причому той «Оплот», який мають зробити для арміЇ, має суттєво відрізнятися від його експортної версії. Аби внести доопрацювання у конструкцію танка, Міністерство оборони відкрило більше десятка нових науково-дослідних робіт. Ці доопрацювання скеровані на оновлення низки вузлових рішень. Це пов’язане з переходом на нову елементну базу. Це має повністю виключити залежність від російських матеріалів та комплектуючих. Також є нагальна потреба підготовки виробництва, аби нарешті уникнути “унікальності” та “неповторності» кожного виробу під брендом «Оплот» — як це було в рамках виконання контракту на постачання армії Таїланду 49 нових танків БМ «Оплот-Т» та двох броньованих ремонтно-евакуаційних машин», — пояснює Сергій Згурець.

За його словами, перша партія з десяти машин для ЗСУ якраз і має забезпечити відпрацювання оновленого циклу виготовлення танків. Це потребуватиме серйозної віддачі і напруження сил від ХКБМ ім. Морозова, Заводу ім. Малишева, інших підприємств, які беруть участь у дослідно-конструкторських роботах та комплектації цієї машини, і звісно, від структур, які представляють інтереси замовника.

«За оптимістичного розвитку подій, тобто при вирішенні усіх нинішніх технічних та технологічних складностей, перші нові «Оплоти» надійдуть у Збройні Сили не раніше 2019 р. Це не зрада і не перемога. Просто графік», — резюмує експерт.

З обговореннь небайдужих:

  • Евгений Ярошенко По Тайскому заказу вышли на 5 танков в месяц, но цикл производства от до действительно не быстрый, но уже и не 17 месяцев
  • Андрей Р. А тепер цікаві речі:
    Оплот для ЗСУ — це не тільки, наприклад, 31 одиниця на укомплектування одного танкового батальйону.
    Це ще й:
    1. Навчання екіпажів, починаючи з механіків-водіїв і закінчуючи фахівцями ремонтних підрозділів і, звичайно ж, офіцерським складом.
    2. Резерв запасних частин, щоб ці навчені ремонтні підрозділи могли ремонтувати новий танк.
    3. Новий БРЕМ, здатний здійснювати евакуацію нових танків зі збільшеними габаритами і вагою, щоб екіпажі не кидали несправні танки біля дороги, або, що гірше, не палили їх.
    4. Тренажерний комплекс, щоб екіпажі могли тренуватися. А тренажерний комплекс — це не просто дві кабінки, а ще й ПО, яке вміє зліпити три рази по дві кабінки у взвод.
    5. Це навчально-матеріальна база, учбові стенди, розрізні агрегати, навчальні інтерактивні програми, або, принаймні, плакати. Це — грамотні інструкції з експлуатації, підручники та нові навчальні програми.
    Тому ми звичайно підемо нахєр, але вищезазначених фактів неможливо відмінити. Тому Оплот для ЗСУ це поки що влажниє мєчти.
  • Олег Петрович “у 2017 році Верховний Головнокомандувач заявив таке: “ми внесли зміни у державний бюджет, і перші танки “Оплот” виробництва харківського заводу потраплять у Збройні Сили вже цього року. ” -вероятно Порошенко имел в виду отремонтированные танки Т-84 (ранняя версия Оплота).

З власних джерел у МО: на міжнародні танкові змагання The Strong Europe Tank Challenge 2018 Міноборони планує випустити не БМ “Оплот” (розроблений спеціально на тайське замовлення), а танки Т-84 (першу версію “Оплота” для ЗСУ), очевидно модернізовані, скоріше всього це буде експрес-мікс з напрацюваннь Т-84-“Ятаган”- БМ “Оплот”.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. 
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Джерело:https://apostrophe.ua/ua/article/politics/https://www.facebook.com/szgurets

 

ВПК

Системи РЕБ: надійний захист від радіокерованої вибухівки

Опубліковано

на

Про можливості комплексного оснащення української армії засобами РЕБ в інтерв’ю з представником турецької компанії Aselsan в матеріалі поданим Defense Eхpress

Сучасні тенденції озброєння армії та ведення війни передбачають необхідність комплексного оснащення військових засобами РЕБ. Недооцінка цього аспекту може призвести до значних проблем у протистоянні противнику. Досвід США у війнах з Афганістаном та Іраком є підтвердженням цього тезису: через недостатнє забезпечення системами радіоелектронної боротьби необхідно було закуповувати їх в екстреному порядку та терміново поставляти на передову, щоб уникнути подальших втрат. Військове керівництво США мало визнати низький рівень оснащення армії засобами РЕБ, що стало поштовхом до створення нових програм, зокрема “Багатофункціональної РЕБ” (Multifunctional Electronic Warfare, MFEW). У першу чергу в ній було акцентовано увагу на оборонний аспект, зокрема засоби подавлення радіокерованих саморобних вибухових пристроїв, які створюють безпечну зону навколо особового складу та військової техніки.

Аналогічна ситуація простежується й у війні на Донбасі: недостатня кількість засобів РЕБ призводить до втрат, яких можна було б уникнути. Саме тому в державному оборонному замовлені на 2018 рік збільшено витрати на закупівлю найсучасніших систем РЕБ як українського, так й іноземного виробництва.

“Важливо розглядати не тільки окремі варіанти засобів радіоелектронної боротьби, а й способи комплексного захисту військових підрозділів у місцях розміщення, на маршах та в ході виконання бойових завдань.” – коментує ситуацію Дмитро Люлін, директор департаменту оборонних технологій компанії “Еверест”, – “Військовий має бути постійно впевнений, що він у безпеці, не зважаючи на те, де він знаходиться: в казармі чи на полі бою. Тому захисту бійців, техніки чи саперів від неочікуваного спрацьовування радіокерованої вибухівки треба приділяти достатньо уваги. Зараз ми готові запропонувати системи, які призначені для запобігання підриву радіокерованих саморобних вибухових пристроїв. Це засоби РЕБ сімейств KANGAL та KiRPi від турецького виробника “Aselsan”.

Про засоби РЕБ, які можуть потрапити на передову, ми поспілкувалися із начальником департаменту систем РЕБ компанії Aselsan Онуром Торечі.

–        Українська сторона вже має позитивний досвід співпраці з компанією “Aselsan”. Наразі компанія “Еверест” готова запропонувати ЗСУ низку засобів РЕБ виробництва компанії “Aselsan”, зокрема пристрої сімейств KANGAL та KiRPi, які в разі зацікавленості можуть бути закуплені встановленим порядком. Які переваги цих систем у порівнянні з аналогами?

–        Ми розробили системи, які б могли повністю захистити бійця від радіокерованого саморобного вибухового пристрою. Завдяки модульній та багатодіапазонній системі наші засоби РЕБ одночасно захищають від усіх відомих загроз. У першу чергу це VHF та UHF діапазони: перший забезпечує велику дальність зв’язку на відкритій місцевості, другий дозволяє працювати на коротких дистанціях у місті. Також пристрій “глушить” аматорські радіоприймачі, радіоприймачі PMR, пристрої дистанційного керування, ISM діапазони, Wi-Fi, GSM, 3G, 4G тощо.

У розробках ми використали програмне забезпечення, яке передбачає максимальну гнучкість налаштувань та понад 100 різних профілів перешкод. Система може бути повторно запрограмована для протидії радіокерованій вибухівці іншого типу.

 

180220 kangal

Возимий варіант пристрою з серії KANGAL від Aselsan призначений для захисту різних видів бойових та транспортних машин від радіокерованого підриву вибухівки / Ілюстрація: Aselsan

–        Як відбувається керування пристроєм?

–        Для керування пристроєм використовується звичайний ноутбук, на якому встановлено спеціальну програму. Оператор налаштовує частотні смуги перешкод та рівень вихідної потужності залежно від специфіки завдання та загроз. Ми створили максимально “дружній” інтерфейс, але від цього він не втрачає своєї функціональності.

Також за допомогою пристрою можна створювати динамічні канали зв’язку задля комунікації з союзними підрозділами.

–        Розкажіть детальніше про самі засоби та особливості комплексного оснащення.

–        Перш за все, це пристрій з серії KANGAL призначений для захисту транспорту від радіокерованого підриву вибухівки. Він компактний, монтується на різні транспортні засоби. Це може бути як бронетанкова, так і неброньована техніка: бронетранспортери, бронемашини, автобуси, пікапи, позашляховики, VIP-засоби, тощо.

Система легко монтується з одного автомобіля на інший та встановлюється на верхній частині чи всередині транспорту. Пристрій працює як від автомобільного генератора, так і від власних акумуляторів, однак в останньому випадку тривалість операції знижується до 1-2 годин.

Однак змоделюємо ситуацію, коли від колони має відокремитися піший патруль. Вся система KANGAL важить близько 70 кг, для пішої колони це зайве навантаження, однак залишитися без захисту дуже ризиковано. Тому спеціально для патрулів, наземних військ та одиничних VIP транспортних засобів ми розробили портативну систему KiRPi. Вона доволі легка, важить близько 11 кг, і з нею можна працювати майже на будь-якій місцевості та за будь-яких умов.

180220 kurpu11

Портативна система KiRPi спеціально розроблена для захисту патрулів, наземних військ та одиничних VIP транспортних засобів / Ілюстрація: Aselsan

  –        Система KiRPi може бути використана для захисту саперних підрозділів?

–        Для захисту саперів компанією Aselsan була розроблена ще одна система РЕБ. Це другий пристрій сімейства KANGAL, який ми запропонуємо українським військовим.

Сапер під час виконання завдання має бути максимально сконцентрованим на його виконанні. Тому для саперних підрозділів має бути обрана окрема система РЕБ, яка була б для цього пристосована. Система KANGAL повністю відповідає цим критеріям.

Пристрій повністю захищає сапера від радіокерованої вибухівки протягом усієї операції. Завдяки міцним колесам ним легко керувати на нерівних поверхнях, а гальмівний механізм забезпечує плавну та миттєву зупинку пристрою. Доступ до акумуляторів забезпечується спеціальним “віконцем”. Тож у разі необхідності їх можна легко замінити та продовжити виконувати операцію.

180220 kangal 1

Для захисту саперів компанією Aselsan була розроблена ще одна система РЕБ сімейства KANGAL / Ілюстрація: Aselsan

–        Наскільки безпечно бійцю використовувати ці пристрої протягом тривалого часу?

–        Усі системи РЕБ KANGAL та KiRPi відповідають стандартам ICNIRP (Міжнародна комісія по захисту від неонізуючої радіації) та є безпечними для людини. Також за стандартом MIL-STD-810 наші системи РЕБ пройшли випробування за такими категоріями як вологість, дощ, бруд, вібрація та ударостійкість. Засоби РЕБ сімейств KANGAL та KiRPi — це надійні системи, які зарекомендували себе в тактичних та оперативних театрах усього світу.

… Як стало відомо Defense Eхpress, засоби радіоелектронної боротьби від компанії Aselsan готуються до демонстрації своїх можливостей в Україні – перед представниками Збройних Сил України.

Олексій ЛЕВКОВ

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. 
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. Defense Eхpress

Читати далі ...

ВПК

Броньовані вантажівки нового покоління для армії США

Опубліковано

на

Американська армія поповниться середніми тактичними транспортними засобами нового покоління – FMTV A2. Контракт на найближчі 7 років був укладений з відомим виробником Oshkosh Defence. Загальна сума контракту – 476 мільйонів доларів.

Про це на початку лютого оголосило Командування управління життєвим циклом (Life Cycle Management Command – LCMC) і командування армії США з автобронетанкової техніки та озброєння (U.S. Army Tank-automotive and Armaments Command – TACOM).

Технічної інформації про нові транспортні засоби Oshkosh поки небагато. А даний момент відомо, що це буде ціла лінійка вантажівок – з 16 моделей вантажопідйомністю від 3 до 10 тонн. Машини отримають посилену підвіску коліс, кращу керованість і стануть більш мобільними. Також автомобілі отримають підвищений бронезахист днища. На вантажівках з’являться потужніші турбодизельні двигуни, більш потужні генератори, буде модернізована електрична система на 24V, оптимізована система передачі даних.

Ще виробник обіцяє покращені ходові якості – і не тільки за рахунок зміненої розваговки. Ще в 2016 році Meritor запропонував для нової моделі повністю незалежну пружинну підвіску Protec серії 50 – з кутом повороту коліс 38 градусів і ходом підвіски 18 дюймів (близько 46 см!). Як запевняють представники Мерітора, у кращих зразків з традиційною, ресорної підвіскою, її хід не перевищує 16 дюймів (близько 40 см), крім того, пружини більш комфортабельні при їзді.

Нагадаємо, що Oshkosh Defence на даний момент поставила в армію США і союзників понад 150 тисяч тактичних колісних транспортних засобів. У 2009 році був укладений контракт на поставку середніх тактичних транспортних засобів FMTV і на сьогоднішній день вже поставлено понад 36 тис. машин.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. 
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.autocentre.ua/

Читати далі ...

ВПК

Батальйон матеріального забезпечення отримав першу партію з 10 нових вантажних автомобілів

Опубліковано

на

Збройні сили України продовжують отримувати білоруські вантажівки МАЗ-6425, МАЗ-6317 та МАЗ-5316 під брендом «МАЗ-Богдан».

Першу партію з 10 нових вантажних автомобілів МАЗ – 6317 (БОГДАН) отримав 78-й окремий батальйон матеріального забезпечення в період відновлення боєздатності. Про це повідомляє Facebook сторінка 78 окремого батальйону матеріального забезпечення.

Водії позитивно відгукуються про нову техніку. Кажуть, що автомобілі досить комфортні, стійкі, зручні і здатні добре маневрувати. Машини призначені для підвезення продуктів та іншого необхідного  вантажу для бійців, які перебувають на передовій. У 78-му батальйоні очікують поставку ще десяти авто марки МАЗ-6317 .

В березні 2016 року прес-служба корпорації «Богдан» повідомила про плани розпочати випуск деяких вантажних автомобілів Мінського автозаводу (МАЗ). Спочатку передбачалось великовузлове складання: складання шасі, зварювання, фарбування і установка вантажної платформи. «Надалі український автовиробник має намір локалізувати виробництво, залучаючи вітчизняних виробників комплектуючих». Перш за все, йдеться про дві повнопривідні моделі: МАЗ-5316 і МАЗ-6317.

Надалі «Богдан» планує організувати виробництво ще однієї моделі — сідельного тягача МАЗ-6425. Такі машини вже перебувають на озброєнні української армії. Зокрема вони були помічені за перевезенням нових вітчизняних бронетранспортерів БТР-4Е1.

Недавно корпорація почала поставку у війська трьохосного позашляховика «Богдан 63172» з двигуном китайського виробництва Weichai Power (ліцензійний Deutz).

Згідно сучасних економічних реалій вантажівки марки «Богдан», так само як і вантажіки марки «КрАЗ», є збіркою комплетуючих виробників різних фірм та країн, залежно від побажаннь та фінансових можливостей замовника.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. 
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 78 окремий батальйон матеріального забезпечення

Читати далі ...

Trending