Зв'яжіться з нами

ВПК

Україна може і вміє відновлювати авіацію – фоторепортаж процесу реанімації літаків

Опубліковано

на

На жаль, через вичерпання попередньо встановлених строків служби і ресурсів (до першого ремонту, міжремонтних, призначених) більшість парку літальних апаратів авіації Збройних Сил України (ЗСУ) перебуває в несправному стані.

Середній вік парку літальних апаратів становить від 25 (винищувачі МіГ-29 та Су-27) до 35 років (військово-транспортні літаки), а окремі типи літальних апаратів (літаки Бе-12, вертольоти типу Мі-8Т) уже досягли віку понад 40 років.

Тому проблема підвищення бойового потенціалу й забезпечення заданого військово-технічного рівня парку військових літаків і вертольотів з кожним роком набуває дедалі більшої актуальності.

Разом з тим, дослідження конструктивних особливостей побудови літальних апаратів військового призначення довели, що планери літаків та вертольотів мають більший запас довговічності порівняно з розрахованими при їх проектуванні ресурсними показниками (як за строком служби, так і за наробітком).

За інформацією розробника, на сьогодні орієнтовні терміни експлуатації основних типів літальних апаратів орієнтовно становлять:

• для літаків типу МиГ-29, Су-27, Су-24, Су-25, Л-39 – до 40 років;
• для літаків типу Ил-76 та вертольотів типу Ми-8,Ми-24 – до 45 років;
• для літаків типу Ан-24, Ан-26, Ан-30 – до 50–55 років.

Очевидно, що витрати, пов’язані з модернізацією літальних апаратів, на порядок менші за вартість закупівлі нових сучасних аналогів. При цьому заходи з удосконалення бортового обладнання та озброєння модернізованих літальних апаратів забезпечують їх достатній військово-технічний рівень, співставний з рівнем нових сучасних зразків-аналогів

На сьогодні авіаційними ремонтними підприємствами України під науково-методичним супроводженням Державного науково-дослідного інституту авіації, визначеного головною організацією замовника, опановано технології замкнених циклів ремонту основних типів військової АТ, індивідуального збільшення встановлених її ресурсних показників та переведення військової АТ на експлуатацію за технічним станом.

ДП “Завод 410 Цивільної авіації”спеціалізується на ремонті літаків та двигунів. Саме на цьому заводі нове життя отримають військово-транспортні літаки, які знаходяться на озброєнні Збройних сил України.

Прес-служба “Укроборонпрому” підготувала спеціальний фоторепортаж, показавши головні етапи ремонту та відновлення крилатих машин.

Основна спеціалізація  “Завод 410 ЦА” – роботи з відновлення та ремонту літаків сімейства “Ан”: Ан-24, Ан- 26, Ан- 30, Ан- 32, Ан-72 та Ан-74. Ці машини використовуються Збройними силами України, Національною Гвардією та Прикордонною службою, а також закордонними арміями та цивільними користувачами по всьому світу.

Для Збройних сил України Ан-26 є одними з основних військово-транспортних літаків, які виконують різноманітні завдання: оперативне перевезення важливих вантажів, евакуацію поранених, висадку десантів, слугують тренувальними літаками, виконують розвідувально-патрульні місії.

За 2016 рік фахівцями підприємства для різних силових структур України було відремонтовано 6 таких літаків, у відповідності до виконання послуг з капітального ремонту та модернізації авіаційної техніки.

Під час ремонту кожна машина була повністю розібрана, а всі вузли та агрегати пройшли ремонт або були замінені на нові. Окрім того, ці літаки також отримали нові сучасні цифрові системи навігації та зв‘язку. Така робота потребує злагодженої праці всього колективу, який налічує понад тисячу фахівців, з яких близько 300 – молоді працівники, а також виконання надскладних операцій, які вимагають унікального обладнання та кваліфікації.

ДП “Завод 410 Цивільної авіації” є провідним підприємством в Україні, яке здійснює капітальний ремонт двигунів Д-36, що встановлюються на військово-транспортних літаках Ан-72, які знаходяться на озброєнні Національної Гвардії України та Прикордонної служби. Окрім того, ці же двигуни встановлені на літаки Ан-74 та Як-42, що експлуатуються у багатьох країнах світу.

Для перевірки роботи двигунів на заводі змонтовані спеціальні стенди, завдяки яким стає можливим на землі здійснити перевірку їхньої роботи.

Під час випробувань оператор керує двигуном, тестуючи його роботу на всіх режимах від холостого ходу до режиму максимальної потужності. При цьому фіксуються всі численні показники, які мають відповідати встановленій конструкторській та експлуатаційній документації.

Враховуючи те, що завод знаходиться в межах міста, стенди обладнані спеціальними складними системами випуску відпрацьованих газів та ліквідації шуму.

ДП “Завод 410 ЦА” стрімко розвивається. За 2014-2016 роки підприємство збільшило чистий прибуток на 638%. У 2016 році чистий прибуток склав 150,2 млн грн, тоді як у 2014 році підприємство отримало збиток на рівні 23,5 млн грн.

Підприємство активно освоює і нову продукцію, була розпочата програма по капітальному ремонту та модернізаціії вертольоту Мі-8Т до типу Мі-8МСБ. Наприкінці 2015 року, перший вертоліт цієї моделі завершив цикл наземних та льотних випробувань. Авіаційна машина отримала нові турбовальні двигуни, збільшену дальність польоту та вантажопідйомність і менші витрати палива.

Висока якість робіт “Заводу 410 ЦА” підтверджується і тим, що у 2016 році підприємство успішно пройшло чотири ресертифікаційні та наглядові аудити на відповідність міжнародним сертифікатам ISO-9001, NATO AQAP-2120 та авіаційним правилам PART-145, частині 145В Міністерства оборони України.

Завдяки цьому, а також активним зусиллям управління зовнішньоекономічної діяльності заводу, підприємство стабільно отримує нові контакти на ремонт та модернізацію літаків не тільки від вітчизняних замовників, а і міцно закріпившись на міжнародному ринку, що надає можливість валютних надходжень до держави. Головними іноземними клієнтами “Заводу 410 ЦА” є Республіка Індія, Республіка Казахстан, Народна Республіка Бангладеш, Угорщина та інші країни. За останні два роки експорт до країн далекого зарубіжжя збільшився у 2 рази: із 168,4 млн грн у 2014 році до 345,3 млн грн у 2016 році.

 

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

Джерело:http://ukroboronprom.com.ua

ВПК

Україна піднялася у світовому рейтингу продавців зброї – SIPRI

Опубліковано

на

Виробники озброєння уперше з 2010 року знову нарощують свої прибутки. США та Велика Британія залишаються лідерами з обсягів продажів. Зростання російської галузі сповільнюється.

Про це йдеться у звіті Стокгольмського інституту проблем миру (SIPRI) за підсумками 2016 року, оприлюдненому в понеділок, 11 грудня, повідомляє DW.

За даними SIPRI, у 2016 році загальні обсяги продажів озброєнь у світі ста головних виробників зброї (ТОП-100) оцінюються в майже 375 мільярдів доларів США. Порівняно з 2015 роком ця сума на 1,9% вища, а порівняно з 2002, відколи SIPRI почали відслідковувати сотню найбільших виробників зброї, зростання становить 38%.

Зазначається, що лідером з продажів залишаються США, чия частка на ринку ТОП-100 становить 57,9% ($217,2 мільярда). У цій країні показник зростання у порівнянні з 2015 роком становить 4%. Найбільший виробник зброї – американський концерн Lockheed Martin.

Європейські компанії минулого року продали приблизно стільки ж озброєнь, як і в 2015 році – на $91,6  мільярда. Провідні німецькі виробники продали зброї на $6 мільярдів, однак також мали зростання продажів – на 6,6%. Лідерами в Європі залишаються британські компанії: вісім із ТОП-100 виробників походять з Великої Британії. Їхній плюс становить близько двох відсотків ($36,1 мільярда).

З російських компаній до ТОП-100 потрапили десять, чий загальний обсяг продажів оцінюється в $26,6 мільярда. Сповільнення зростання для російських компаній (плюс становить лише 3,8%) продиктоване економічними труднощами, спричиненими зниженням цін на нафту та наслідками міжнародних санкцій, зазначають фахівці SIPRI.

Як повідомляє dt.ua, у рейтингу найбільших компаній, що виробляють озброєння, українське держпідприємство “Укроборонпром” зайняло 77 місце. Роком раніше (у 2015 році) “Укроборонпром” був на 84 позиції. За даними SIPRI, продажі українського концерну за рік становили $1,06 млрд.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» не зацікавив українських військових, але зацікавив іноземних (ВІДЕО)

Опубліковано

на

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» вперше був показаний на виставці «Зброя та безпека 2016» в Києві. Рік по тому машина, вже у звичному зеленому забарвленні засвітилася на виставці «Сила нескорених», що проходила в центрі Києва до Дня незалежності України.

Військові журналісти популярного телепроекту «Техніка Війни» вирішили ближче ознайомитися з машиною, провівши ходові випробування на пересіченій місцевості.

Бронеавтомобіль КрАЗ «Халк» створили схрестивши базу всюдиходу КрАЗ-5233 та корпусу «Шрека» і «Фіони», які десятками щороку постачаються по контракту для ООН. Головна відмінна риса КрАЗ «Халк» (4х4) – це несучий бронекорпус і відсутність капота. Машина вийшла досить компактною (довжиною 6,18 м, шириною – 2,57 м і висотою – 3,04 м) і при цьому полегшеною на 2 тонни – її бойова маса становить 16 тонн.

Автомобіль має балістичний захист по STANAG 4569 рівень 2 – від бронебійного патрона 7,62 мм стандарту НАТО. На висоті і протимінний захист – машина витримає підрив під днищем або під колесами вибухівки еквівалентом 6 кг тротилу. Однак він чомусь не зацікавив наших військових.

Як зазначив генеральний директор ПрАТ «АвтоКрАЗ» Роман Черняк ця машина створювалася за завданням однієї з близькосхідних країн. Автомобіль для експлуатації в умовах обмеженого простору – це місто, скеляста і лісова місцевість, тобто там, де потрібна компактність та підвищена маневреність.

КрАЗ «Халк» може перевозити до 10 чоловік десанту. У салоні є протимінні крісла, які кріпляться до стінок і оснащені 4-точковими ременями безпеки. Для зручності посадки-висадки є задня відкидна апарель, а також додаткові двері праворуч по борту. Це доопрацьований варіант 2017 року. Нагадаємо, що на первістку – зразка 2016 року, другий бічних дверей праворуч не було.

За запасу ходу КрАЗ «Халк» випереджає своїх головних зарубіжних конкурентів: машину IMI Wildcat з Ізраїлю і Textron TAPV з США

Автомобіль оснащується 310-сільним турбодизелем і механічною 9-ступінчатою коробкою передач. Два паливних бака по 165 л кожен забезпечує солідний запас ходу – до 1000 км. До речі, саме за запасом ходу КрАЗ «Халк» випереджає своїх головних зарубіжних конкурентів: машину IMI Wildcat з Ізраїлю і Textron TAPV з США – 700 і 644 км відповідно. Виграє українська модель і за кількістю місць для десанту.

КрАЗ «Халк» може бути укомплектований різним озброєнням. Як зазначив заступник технічного директора по новій техніці ПрАТ «АвтоКрАЗ» Сергій Дунь, розроблена поворотна башта з різним типом приводу, навіть адаптували башту від БТР-70, крім того розроблений і випробуваний разом з Нацгвардією кронштейн під кулемет НСВТ калібру 12,7 мм.

Що ж стосується перспектив, то в планах у ПрАТ «АвтоКрАЗ» спільно з одним з національних вищих навчальних закладів створити для бронеавтомобіля «Халк» гібридний або чисто електричний силовий агрегат.

Техніка війни №101. Відеосюжет про КрАЗ «Халк» з 11:16. Джерело: http://youtube.com/

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Український гранатомет УАГ-40 тільки пройшов держвипробування, але вже давно воює в Нігерії

Опубліковано

на

В кінці 2013 року київським підприємством «Завод«Ленінська кузня» (тепер «Кузня на Рибальському») було розпочато передсерійне виробництво автоматичного гранатомета УАГ-40. У 2015 році ця зброя почала надходити на озброєння іноземних замовників та української армії в тестовому режимі, однак державні випробування вітчизняного гранатомета нарешті завершилися лише цього року після деяких удосконаленнь.

Українські гранатомети УАГ-40 експортувались до Нігерії в рамках контракту об’єм поставок приблизно дві тисячі одиниць.

2

Певна кількість була захоплена терористичним угрупуванням Боко Харам. 24 квітня 2016 року угрупування поширило фотографії захоплених озброєнь в результати засідки на підрозділ 155 оперативної групи. Серед іншого, на фото був показаний гранатомет УАГ-40 найновішої модифікації (представлений в лютому 2015 року) з інтегрованою рейкою Пікатіні та поліпшеним механізмом живлення.

UAG-40 Nigerian Army

Гранатомет УАГ-40 – спільний українсько-білоруський продукт. Основнми його перевагами є те, що він майже на половину легший закордонних аналогів, стріляє на дистанцію більше 2000 метрів та розрахований на стрільбу боєприпасами стандарту НАТО, також конструкція триноги дозволяє використовувати гранатомет на непідготовлених позиціях.

Автоматичний гранатомет УАГ-40 має загальну вагу 30 кг, тобто його можуть переносити тільки двоє військовослужбовців: один – безпосередньо гранатомет, другий – боєкомплект. До речі, американський аналог МК-19 важить вдвічі більше – 65 кг. УАГ-40 значно легший завдяки застосуванню в його конструкції принципово нових як технологічних, так і технічних рішень, які не тільки значно спростили конструкцію, але і зменшили кількість елементів, з яких він складається.

Механізм УАГ-40 побудований на основі автоматики з вільним затвором. Накол капсуля і постріл відбуваються в накаті затвора. Подача гранат – стрічкова (американська металева стрічка М16). Гранати – високошвидкісні, використовуються всі існуючі типи гранат стандарту НАТО (40х53 мм).

Якщо порівняти всі 40-міліметрові гранатомети, що випускаються нині, то за показниками «низька вага — висока влучність» гранатомет займає передові позиції. При цьому конструкція містить невелику кількість деталей, нові технології покриття, зокрема й каналу ствола.

Варто зазначити, що виробництво гранатометів та боєприпасів до нього налагоджено на київському ПрАТ «Завод «Кузня на Рибальському».

Серед номенклатури пострілів 40х53 мм, що виробляються підприємством – осклолково-фугасний ВГОФ-40 (радіус ураження 10 м), осколково-кумулятивний ВГОК-40 (бронепробиття до 80 мм) та інертний (тренувальний) ВГІ.

До корпусу UAG-40 можуть бути прикріплені оптичний, інфрачервоний, фото візуальні або електронні приціли.

На озброєнні сухопутних підрозділів української армії досі перебуває станковий гранатомет АГС-17. Він був розроблений і прийнятий на озброєння ще в початку 70-х років минулого століття. Цей гранатомет має калібр 30 мм, здатний вести стрільбу прямою наводкою або навісними траєкторіями, короткими (до 5 пострілів) і довгими (до 10 пострілів) чергами або безперервним вогнем.

Основним недоліком попередніх автоматичних гранатометів вважається високий імпульс віддачі.

Особливості гранатомета УАГ-40:

  • У конструкторській розробці використано: фрикційний демпфер затвора, який складається з консольних ресор, які взаємодіють з затвором і розташовані на внутрішній поверхні корпусу;
  • Триступенева поздовжня гвинтова нарізка ствола, що складається з двох частин;
  • Поворотні ручки управління спусковим механізмом;
  • Збірний механічний приціл, який знаходиться в ручці для перенесення АГ.

Комплексне використання зазначених конструкторських рішень дозволило добитися головних переваг: висока точність (купчастість) при стрільбі чергами, знижений імпульс віддачі, висока надійність і простота у виробництві і експлуатації.

Високий рівень мобільності разом з відсутністю потреби підготовки позиції для стрільби дозволяють в умовах атакуючого бою швидко міняти вогневу позицію, як на відкритому просторі, так і в урбанізованому середовищі. Застосування УАГ-40 призведе до підвищення вогневої ефективності бойових дій сухопутних підрозділів.

Армії провідних країн світу на сьогоднішній день продовжують широко застосовувати автоматичні гранатомети калібру 25, 30 і 40 мм. В цьому немає нічого дивного, оскільки гранатомет є ефективним засобом ураження живої сили противника, легко броньованої техніки, вогневих засобів і захисних споруд.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending