Connect with us

ВПК

Україна налагодила виробництво ракет для реактивних систем

Published

on

На сьогодні вже закрито дефіцит ракет для систем залпового вогню за рахунок власного українського виробництва.

Про це заявив журналістам секретар РНБО Олександр Турчинов під час ознайомлення з виробничим майданчиком холдингової компанії «Артем», де, зокрема, виготовляють корпусні деталі для «Вільхи», повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Вже сьогодні ми зняли дефіцит, який виник у військах у 2014 році, що стосується забезпечення українських систем залпового вогню. І це для нас дуже принципово і важливо тому, що ця проблема загострилась після того, як ми втратили на арсеналах значну частину наших боєприпасів», – заявив Турчинов.

Секретар РНБО повідомив, що наразі Україна виготовляє ракети для РСЗВ починаючи від корпусів і завершуючи бойовою частиною.

«Ракети вже поставляються. Поки це, скажемо так, відновлення завдяки нашим технологіям тих ракет, які вироблялися ще в Радянському Союзі, але ми також уже повністю перейшли і до виробництва української ракети, починаючи від ракетного двигуна і завершуючи бойовою частиною, виробництвом корпусів. І що стосується електронного обладнання, системи управлінням вогнем, то тут якраз українські розробки обійшли наших російських конкурентів», – сказав Турчинов.

Секретар РНБО повідомив, що серійне виробництво ракет для РСЗВ на заводі «Артем» розпочнеться наступного року, хоча, додав він, ракети вже надходять звідси у війська. За його словами, технологічна лінія здатна забезпечити фактично весь спектр ракет для РСЗВ починаючи від калібру 300 міліметрів і менше. У подальшому можливе розширення виробництва. Турчинов додав, що лише виробництво ракет для «Вільхи» завантажить лінію на роки вперед.

Ракетний комплекс “Вільха” за тактико-технічними характеристиками перевершує ракетний комплекс “Точка-У”, максимальна дальність ураження якого становить 120 км.

Усі складові ракети “Вільха” вироблені в Україні, зокрема нова система управління, нове ракетне паливо й нова бойова частина.

Одна з особливостей нового ракетного комплексу – система управління ракетою, яка передбачає корекцію польоту ракети завдяки імпульсним двигунам.

Ракета здатна нести різні бойові частини залежно від призначення.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending