Connect with us

ВПК

Українська військова оптика (приціли, прилади наведення і спостереження) – сьогодення і перспективи

Published

on

Це єдиний в нашій державі завод (ДП “Ізюмський приладобудівний завод”) на якому виготовляють оптичне скло, а також який розробляє та виготовляє більшість приладів наведення, спостереження та інших, що входять до складу систем керування вогнем для української бронетехніки,  ракетного озброєння,  вертольотів, деяких типів стрілецького озброєння. Саме на цьому підприємстві створюється сучасний “зір” для передової  української зброї та систем озброєння.

“Наше підприємство виготовляє всю лінійку оглядових приладів для української бронетехніки, це і для БТР-3, БТР-4, “Дозор-Б”, “Булат” і “Оплот”. Також підприємство оснащує лазерними приладами наведення протитанкові ракетні  комплекси, такі як “Стугна-П” і “Корсар”. Тобто, в напрямку приладобудування завод спеціалізується на розробці і виробництві оптико-електронних приладів систем наведення та їх елементів для протитанкових комплексів, оглядових станцій морського базування, прицільних комплексів систем керування вогнем, приладів нічного бачення механіка-водія під всі види бронетехніки, зенітних прицілів та всієї номенклатури  оглядових приладів бронетехніки”, – розповів  директор заводу Сергій Філоненко.

ДП “Ізюмський приладобудівний  завод” самостійно для потреб держави виготовляє оптичне скло більше ніж  240 марок, починаючи від базового скла для денних приладів спостереження і закінчуючи спеціальним склом, який використовується,  як активна середа для твердотільних лазерів.

Завдяки власній потужній науково-конструкторський базі, “Ізюмський приладобудівний завод” розробляє та виготовляє найпередовіші прилади, приціли та комплекси наведення, які за своїми параметрами є одними з кращих в Україні, а деякі не мають аналогів навіть у світі. Наприклад, Ізюмська система лазерного наведення ракети для вертольотів має вагу лише 4 кг, при цьому конструктори досягли точності супроводу у 25 см. Це настільки висока точність наведення, що дозволяє поцілити  “в кватирку”.

Саме такі сучасні системи встановлюються на деякі зразки бронетехніки та гелікоптерів  деяких європейських країн та  модернізовані  зразки вертольотів для Азербайджану. Саме такою системою оснащена українська глибока модернізація Мі-24ПУ1 від “Авіакону”, що входить до складу Концерну.

Прилади наведення для бронетехніки від “Ізюмського приладобудівного заводу” встановлюються на БТР-3 і БТР-4 та забезпечують наведення ракет на дальності до 5 км. При цьому на заводі вже готові розробити системи наведення, які дозволяють управляти ракетою і на 10 км. Одним з головних поточних завдань конструкторів стала розробка малопомітних для комплексів перехоплення  систем лазерного наведення.

У нас створені канали лазерного наведення, які малопомітні або зовсім не визначаються комплексами перехоплення противника завдяки своїй малій потужності. Ті системи, які використовувались раніше мали потужність близько 10 Вт, тепер ми значно її зменшили без втрати ефективності роботи системи в будь-яких погодних умовах. Нещодавно проводили порівняльні випробування з країнами НАТО. Вони перевіряли чутливість своїх найсучасніших систем попередження про лазерному опроміненні. Крім нашого комплексу були задіяні вироби виробництва країн НАТО. В результаті наш  вітчизняний  канал був виявлений лише після умовного ураження цілі. Це означає, що наш українських комплекс здатний забезпечити знищення цілей, які оснащені найпередовішими системами попередження про атаку. Вони просто не встигають спрацювати і включити системи протидії.

Одна з сучасних серійних  розробок “Ізюмського приладобудівного заводу”  – виріб ПН-КУ, прилад наведення для легкого протитанкового комплексу “Корсар ” під ракету виробництва “КБ Луч”. Незважаючи на його малі габарити і вагу в 4 кг, він забезпечує наведення ракети на дальності до 2,5 км. Він оснащений лазерним каналом управління і візирним каналом, через який супроводжується ракета. Точність його наведення в межах +/- 250 мм.

Не полишає підприємство і напрямок роботи щодо модернізації приладів нічного бачення і танкових прицілів для командиру танка та механіка-водія. Завдяки модернізації та установки електронно-оптичного перетворювача третього покоління виробництва однієї з країн Європи, було значно поліпшено характеристики приладів. Частина з цих приладів вже пройшла всі перевірки і поставляються до Збройних Сил України, інші знаходяться на фінальному етапі випробувань.

Також “Ізюмський приладобудівний завод” освоює нові напрямки виробництва. Наприклад, добігає кінця  робота над коліматорними прицілами для стрілецької зброї. Вже в цьому році призначено випробування такого прицілу для великокаліберних кулеметів. Йде робота по розробці оптико-прицільних гіростабілізованих станцій для бронетехніки.

Завдяки об‘єднанню на одному підприємстві передової наукової думки, всіх стадій виготовлення продукції та контролю якості, впровадження нових систем управління за міжнародними стандартами, розгорнутому оновленню виробництва та кооперації із західними партнерами “Ізюмський приладобудівний завод” є одним із провідних підприємств “Укроборонпрому”, завдяки наполегливій роботі якого українська зброя має сучасний “зір”.

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. Джерело: http://ukroboronprom.com.ua/uk/homepage_slider_news/

ВПК

Україна запропонувала Португалії спільне виробництво пожежних літаків

Published

on

Україна запропонувала Португалії спільно розробити пожежний літак на базі державного підприємства “Антонов” (Київ).

Про це повідомив прес-секретар президента Святослав Цеголко у своєму мікроблозі Twitter.

“Україна запропонувала Португалії розробити спільний пожежний літак на базі Антонова”, – написав він за підсумками зустрічі Порошенка з президентом Португалії Марселу Ребелу ді Соза.

“Не дивлячись на те, що Португалія знаходиться на далекому заході європейського континенту, а ми знаходимося на сході, ми дуже близькі, і коли трапляються проблеми, ми готові першими відгукнутися. Так сталося під час пожежі [в Португалії]. Ми пропонуємо, щоб на базі “Антонова” ми розробили спільний проект по виготовленню пожежних літаків. Впевнені, що це підвищить безпеку Португалії і буде дуже вдалим проектом нашої співпраці “, – заявив Порошенко.

На початку 1990-х років на “Антонові” почали виробляти пожежний літак на базі Ан-32. У 2017 році “Антонов” випустив перший Ан-132, який є набагато сучаснішим від Ан-32.

Нагадаємо, цього літа Португалія пережила найбільш руйнівні лісові пожежі в своїй історії. Лісові пожежі часто відбуваються в Португалії, проте найчастіше в серпні, коли на території країни встановлюється суха і спекотна погода. Рік тому в їх гасінні брали участь близько 4 тисяч пожежних і 26 літаків.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців (фактаж і фото)

Published

on

Минулого тижня авіаносець HMS Queen Elizabeth був офіційно переданий до складу ВМС Великобританії. Незважаючи на те, що у корабля ще немає авіакрила, а його повноцінна експлуатація почнеться не раніше 2021 року Великобританія тепер може офіційно вважатися країною, що має авіаносний флот.

HMS Queen Elizabeth – головний корабель серії з двох новітніх британських авіаносців. Корабель був добудований в поточному році, а його приведення в повну бойову готовність заплановано на 2020 рік. Авіакрило «королеви» буде складатися з винищувачів-бомбардувальників F-35B Lightning II і вертольотів Merlin (до 40 машин з можливістю розширення авіакрила до 70 одиниць), крім того, авіаносець зможе нести ударні і важкі військово-транспортні вертольоти, а також конвертоплани V- 22 Osprey.

Базове авіакрило налічуватиме 12 F-35B, екіпаж – менше 700 чоловік (плюс 300 осіб зі складу авіакрила), при повній боєготовності корабель зможе вміщати до 1600 чоловік.

Довжина Queen Elizabeth становить 280 м, ширина – 73 м, повна водотоннажність перевищує 70 000 т. Корабель може розвивати швидкість до 25 вузлів (46 км / год), а його автономність становить 10 000 миль або майже 300 діб плавання.

В цілому знадобилося вісім років, щоб побудувати HMS Queen Elizabeth, а також його практично ідентичний аналог HMS Prince of Wales. Ці кораблі повинні стати найбільшими кораблями які будувалися коли-небудь для Королівського флоту.

Вони є частиною оборонної програми Великобританії в 6 мільярдів фунтів стерлінгів.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Українські суднобудівні компанії хочуть брати участь у будівництві чотирьох корветів ВМС Бразилії

Published

on

Українські оборонні та суднобудівельні підприємства висловили зацікавленість в участі у тендері на будівництво корвету типу Tamandare для військово-морських сил Бразилії, проведення якого очікується на початку 2018 року.

Про це повідомляє інтернет ресурс DefenseWorld.net

Як зазначили в DefenseWorld.net про це може свідчити візит представників ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш» та інших підприємств українського оборонно-промислового комплексу (далі – ОПК), частина з яких входить до складу Державного Концерну «УКРОБОРОНПРОМ», до Ріо-де-Жанейро минулого місяця відповідно до повідомлень прес–центрів українських компаній.

Під час візиту, бразильській стороні були представлені виробничі можливості українських суднобудівних компаній та спроможності українського ОПК, які можуть бути залучені до проекту будівництва корветів типу Tamandare в інтересах військово-морських сил Бразилії.

Сторони дійшли згоди у необхідності підтримки двосторонніх відносин у сфері судно будівництва. Також представники військово-морських сил Бразилії зазначили важливість участі підприємств українського ОПК у зазначеному проекті.

Як повідомляється, сьогодні компанія «Укрінмаш» та інші компанії українського ОПК готуються до тендеру, проведення якого очікується на початку 2018 року.

У травні цього року, військово-морські сили Бразилії оголосили про старт проекту будівництва чотирьох корветів типу Tamandare, запросивши до участі у запланованому тендері місцеві та іноземні суднобудівні компанії.

21 країна висловила інтерес до зазначеного проекту. Детальна інформація тендеру та технічна характеристика корветів очікується у другій половині 2017 року.

Як повідомляється на сайті ДП «ДГЗІФ «Укрінмаш», з 27 по 30 листопада 2017 року відбувся візит делегації представників цього підприємства та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро.

Візит відбувся за сприяння Міністерства закордонних справ України та Посольства України у Федеративній Республіці Бразилія.

171218 3

27-30 листопада 2017 року відбувся візит делегації «ДГЗІФ «Укрінмаш» та ряду інших підприємств, які входять до складу ДК “Укроборонпром”, до міста Ріо-де-Жанейро / Фото: «ДГЗІФ «Укрінмаш»

У рамках візиту членами делегації проведено низку важливих зустрічей із представниками командування військово-морських сил Бразилії, а також керівниками Національної програми Бразилії з будівництва корветів типу Tamandare.

Невід’ємною частиною візиту стало відвідування кораблебудівних підприємств Командування військово-морських сил Бразилії, під час якого члени української делегації мали можливість ознайомитись із виробничими потужностями, а також обмінятись досвідом, що є міцним підґрунтям для поглиблення технічного співробітництва.

За результатами проведеної роботи сторони прийняли спільне рішення щодо необхідності подальшого розширення двосторонньої співпраці та партнерства між Україною та Бразилією у галузі кораблебудування. У свою чергу, представники Командування військово-морських сил Бразилії висловили впевненість у важливості участі підприємств ОПК України у проекті будівництві Національного корвету типу Tamandare.

Раніше Defense Expres повідомляв про відновлення проекту будівництва українських корветів у 2018 року в інтересах Військово-морських Сил України із використанням іноземного корабельного озброєння і технічних засобів, що не виробляються в Україні.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending