Зв'яжіться з нами

ВПК

Український бронетранспортер «Варан» (ВІДЕОпрезентація)

Опубліковано

на

БТР «Варан» — український бронетранспортер — бойова колісна плаваюча бронемашина, призначена для транспортування особового складу мотострілецьких підрозділів і їх вогневої підтримки, в тому числі і в умовах застосування зброї масового ураження.

Довідка з Вікіпедії: Бронетранспортер (БТР) — бойова броньована колісна або гусенична машина підвищеної прохідності, призначена для транспортування піхоти зі складу механізованих (мотопіхотних, мотострілецьких тощо) підрозділівна полі бою, ведення ними бою з машини та вогневої підтримки їх в період та після спішування. Використовується також для ведення розвідки, охорони, патрулювання, зв’язку; спеціально обладнані БТР — для доставки на полі бою зброї, боєприпасів та інших військових вантажів, евакуації поранених.

БТР «Варан»  побудований за такою ж схемою, що й сучасні колісні бронетранспортери, такі як Patria / Rosomak, Otocar ARMA 8×8 або FNSS PARS 8×8. Ідея полягає в тому, щоб побудувати найсучасніший БТР із покращеними можливостями з точки зору мобільності, маневреності, комфорту та зручності екіпажу, щоб дозволити їм ефективно працювати на сучасному полі бою.

Бронетранспортер «Варан» розроблено на основі БТР-70 спеціалістами ТОВ «НПК «Техімпекс» в 2015 році.

Бронетранспотртер оснащений дизельним двигуном Deutz потужністю 320 к.с., що розташований вже не в задній як в БТР-70, а в передній частині. Машина оснащується автоматичною коробкою передач Allison, новою роздавальною коробкою, двома водометами з гідравлічним приводом.

Результат пошуку зображень за запитом "БТР «Варан»"

Бронетранспортер «Варан» може бути оснащений різними видами озброєння. Один з варіантів – бойовий модуль «Штурм». Він включає гармату ЗТМ-1 калібру 30 мм, кулемет КТ-7,62, гранатомет КБА-117 або АГ-17 калібру 30 мм, а також 2 ПТРК. Боєкомплект: для гармати – 400 пострілів, для гранатомета – 145 гранат, для кулемета – 2000 патронів, ПТРК – 4 ракети. Вага бойового модуля – 2500 кг.

Пов’язане зображення

Другий варіант – бойовий модуль «Парус». Він включає гармату ЗТМ-2 калібру 30 мм, кулемет КТ-7,62. гранатомет КБА-117 або АГ-17 калібру 30 мм і 2 ПТРК. Боєкомплект такий же як і у «Штурму». Вага бойового модуля – 1950 кг.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

Джерело: https://uk.wikipedia.org/wiki/

ВПК

Танки БМ “Оплот” прибули до замовика згідо контракту

Опубліковано

на

Як повідомляє журналістка Bangkok Post Wassana Nanuam у себе на сторінці у Facebook ще 5 танків БМ “Оплот-Т” доставлені до Таїланду.

Неофіційні фотографії з п’ятьма БМ “Оплот-Т” для Королівської армії Таїланду були зроблені під час транспортування танків у країні. Також було підтверджена інформація по отриманню Таїландом двох БРЕМ-84 “Атлет”, які передбачались для Королівської армії окрім 49 танків.

 

БМ “Оплот-Т”під час транспортування у Таїланді Фото: Wassana Nanuam

Як повідомляллось раніше, ця партія була готова наприкінці вересня, загальний обсяг замовлених для Королівської армії Таїланду БМ “Оплот-Т” складає 49 одиниць, наразі вже доставлено 36 бойових машин. Решту 13 у Таїланді очікують отримати найближчим часом.

Загальновідомо, що в 2011 році ЗС Таїланду уклали з компанією “Укрспецекспорт” контракт вартістю 7,2 млрд. батів (близько 240 млн. дол. на момент укладення контракту) на поставку 49 основних бойових танків БМ “Оплот” (плюс 2 БРЕМ), однак через російсько-українську війну українські виробники не змогли виконати угоду у встановлені терміни (деякі частини танку вироблялися в Російській Федерації).

Експортна ціна одного танка БМ “Оплот” складає біля 5 млн доларів США, або 130 млн. гривень за одиницю. За кошти кожного проданого танка БМ “Оплот” закупляються імпортні комплектуючі, ремонтуються й модернізуютья по 10 наших основних танків Т-64.

На початку червня Таїланд отримав попередню партію БМ “Оплот”, також зараз відомо, що з наступного року перші 10 цих бойових машин отримають українські Збройні Сили.

Модернізуючи свій парк бронетехніки, СВ Таїланду в 2016 році замовили 38 китайських танків VT-4 ігноруючи російські пропозиції. Перші 28 танків були доставлені в Таїланд 8 жовтня 2017 року. Китай також має намір побудувати центр з ремонту та обслуговування бронетехніки в Таїланді після передачі ВС цієї країни ОБТ VT4 і ББМ VN1.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Новітні українські дрони-невидимки пройшли випробування

Опубліковано

на

В Одесі провели випробування новітніх тактичних дронів-невидимок Sparrow-LE.

Про це повідомляє одеський сайт “Перший міський”.

“Висота польоту до 5000 метрів, робоча висота близько 1000 метрів, дальність зв’язку близько 50 км, можливо і далі, ми розширюємо діапазон, він оснащений оптичним сенсором, камера з 20-кратним зумом. А також тепловізійний сенсор, який дозволяє безпілотнику працювати в нічний час”, – розповів Володимир Болта, директор компанії, яка збирає дрони в Одесі.

Випробування показують: «горобчик» майже не боїться поганої погоди — він здатен працювати при температурі до -30 градусів і при швидкості вітру до 12 метрів на секунду. За тривалістю і висотою польоту Sparrow-LE кращий за своїх попередників. Він побив одразу три українських рекорди.

Тактичні дрони, які здатні виконувати завдання на відстані півсотні кілометрів, збирають за спеціальними шаблонами. За день майстер встигає викроїти близько трьох майбутніх безпілотників. Далі роблять так званий «сендвіч» — стискають кевлар, скло-тканину, спеціальний пінопласт і епоксидну смолу. Таким чином майбутнім безпілотникам надають форму. Після цього фарбують і встановлюють «шпигунські пристрої».

«Зашифрований канал зв’язку потрібен для того, щоб ворожі сили не змогли заглушити сигнал», — зазначив складальник Артем Болдурат.

Дрон Sparrow-LE

«Горобчики» здатні розвивати швидкість до 120 кілометрів на годину і важать всього три кілограми. Це дозволяє військовим носити їх з собою в рюкзаку. Людина потрібна лише під час зльоту і посадки.

«Парашут на ньому використовується для того, щоб полегшити посадку. Літак не сідає по-літаковому, щоб найнедосвідченіший пілот міг здійснити посадку і не пошкодити борт», — сказав інженер-складальник Костянтин Петровський.

Повне виробництво одного безпілотника триває тиждень. Цю техніку активно використовують у зоні АТО. Зацікавилися «горобчиками» і ВМС України.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Мотор Січі замовили вертольоти на 400 мільйонів

Опубліковано

на

АТ “Мотор Січ” у 2018 році отримає держзамовлення на 400 млн грн на створення вертольотів для потреб ДСНС.

Інформацію про це підтвердив президент і генеральний конструктор АТ “Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв.

“Інформація абсолютно достовірна: така програма є – ми дійсно виготовлятимемо гелікоптери для потреб МНС (ДСНС – ред.). Це будуть вертольоти, які зможуть працювати в будь-яку погоду, в тому числі – на льоду, і дадуть можливість швидко і оперативно співробітникам МНС виконувати їх роботу”, – розповів Богуслаєв.

За його словами, на даний момент йде процес розробки технічного завдання на нові вертольоти для рятувальників – “визначається їх вигляд, комплектація, а також перелік обладнання, яке буде на них встановлено”. Передбачається, що це будуть різні – орієнтовані на виконання різних завдань вертольоти.

Безпосередньо роботу над створенням нової техніки для ДСНС АТ “Мотор Січ”, за словами Богуслаєва, розпочне в першому кварталі 2018 року. Орієнтовний термін поставки перших одиниць техніки – травень 2018 року.

АТ “Мотор Січ” – запорізьке підприємство, яке спеціалізується на виробництві авіадвигунів і газотурбінних установок. Його продукція експлуатується на літаках і вертольотах у 120 країнах. У серпні ц.р. керівництво підприємства повідомило про те, що у 2018 році “Мотор Січ” починає випуск вертольота власного виробництва “Надія” (цивільного вертольота, розрахованого на 7 пасажирів з дальністю польоту 1000 км), який може бути адаптований для використання підрозділами ДСНС, прикордонної служби та іншими спецслужбами, а також для потреб санавіації.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending