Зв'яжіться з нами

ВПК

Український 3D-радар може відстежувати до 500 цілей одночасно

Опубліковано

на

КП “НВК “Іскра”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, розробила 3D-локатор 80К6Т для вказівки цілей засобам ППО.

Як повідомляє прес-служба “Укроборонпрому”, завдяки цьому радару військові зможуть бачити всі повітряні об’єкти на відстані до 500 км, на всіх висотах від 0 до понад 40 км.

За даними розробників, 3D-локатор 80К6Т може відстежувати до 500 цілей одночасно, зокрема, тактичні й оперативно-тактичні ракети, а також малорозмірні і крилаті ракети, які йдуть на малих висотах з огинанням рельєфу.

Укроборонпром представив новий 3D-радар, який може відстежувати до 500 цілей одночасно 01

“Головною особливістю 80К6Т стала цифрова фазована активна решітка. Ця технологія дозволяє виявляти та супроводжувати цілі з надвисокою точністю. При цьому, завдяки тільки одній станції виконується одночасне вимірювання положення цілі одразу за трьома координатами: дальності, азимуту та висоти, тобто створюється 3D-модель”, – йдеться в повідомленні “Укроборонпрому”.

Також розробники радара відзначають його надійність. За їхніми словами, навіть вихід із ладу кількох модулів підсилення не призведе до повного відключення локатора.

Нагадаємо, що міжнародна спеціалізована виставка “Зброя та Безпека-2017” відбувається 10-13 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі, що на Броварському проспекті, 15.
Варто зазначити, що одночасно зі “Зброєю та Безпекою”, у столиці США – Вашингтоні – триває глобальна міжнародна виставка Association of the US Army (AUSA), на якій ДК “Укроборонпром” вперше представляє передові розробки українського оборонно-промислового комплексу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

 

ВПК

Мотор Січі замовили вертольоти на 400 мільйонів

Опубліковано

на

АТ “Мотор Січ” у 2018 році отримає держзамовлення на 400 млн грн на створення вертольотів для потреб ДСНС.

Інформацію про це підтвердив президент і генеральний конструктор АТ “Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв.

“Інформація абсолютно достовірна: така програма є – ми дійсно виготовлятимемо гелікоптери для потреб МНС (ДСНС – ред.). Це будуть вертольоти, які зможуть працювати в будь-яку погоду, в тому числі – на льоду, і дадуть можливість швидко і оперативно співробітникам МНС виконувати їх роботу”, – розповів Богуслаєв.

За його словами, на даний момент йде процес розробки технічного завдання на нові вертольоти для рятувальників – “визначається їх вигляд, комплектація, а також перелік обладнання, яке буде на них встановлено”. Передбачається, що це будуть різні – орієнтовані на виконання різних завдань вертольоти.

Безпосередньо роботу над створенням нової техніки для ДСНС АТ “Мотор Січ”, за словами Богуслаєва, розпочне в першому кварталі 2018 року. Орієнтовний термін поставки перших одиниць техніки – травень 2018 року.

АТ “Мотор Січ” – запорізьке підприємство, яке спеціалізується на виробництві авіадвигунів і газотурбінних установок. Його продукція експлуатується на літаках і вертольотах у 120 країнах. У серпні ц.р. керівництво підприємства повідомило про те, що у 2018 році “Мотор Січ” починає випуск вертольота власного виробництва “Надія” (цивільного вертольота, розрахованого на 7 пасажирів з дальністю польоту 1000 км), який може бути адаптований для використання підрозділами ДСНС, прикордонної служби та іншими спецслужбами, а також для потреб санавіації.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Харківськський мінометно-гранатометний комплекс на основі РПГ-7 – дешево і сердито

Опубліковано

на

Український військовий журналіст Андрій Цаплієнко розповів, що харківський винахідник Олександр Безпалий зібрав у своєму гаражі вже 18 мінометно-гранатометних комплексів, які він назвав “Леся”.

Харківський винахідник Олександр Безпалий розробив і зробив за свій рахунок кілька установок “Леся”, що представляють собою гібрид гранатомета РПГ-7 і системи залпового вогню, яка управляється дистанційно. Про це повідомив військовий журналіст Андрій Цаплієнко в Facebook.

Результат пошуку зображень за запитом "Александр Беспалый и его "Леся""

“Деяким з поважних фахівців “Лес ” не подобається. Втім, на передовій, в окопах, від неї в захваті. Вона була створена на прохання командира 43-го батальйону Сергія Мацейко, коли він зайняв сумнозвісне селище Зайцеве. А зараз Саша відправив ще одну “Лесю” синові комбата, який воює біля Авдіївки “, – розповів журналіст.

Він зазначив, що тактико-технічні характеристики “Лесі” можна описати словами “дешево і сердито”, а також “точно і безпечно”.

Світлина від Andriy Tsaplienko.

“Безпалий в своєму харківському гаражі зібрав таких “Лесь” 18 штук. Більшість з цих установок Саша зробив за свій рахунок. Тільки комунальних боргів у харківського винахідника 28 тис. грн. Але він не зупиняється. Американський військовий експерт Філіп карбер, який відвідав випробування “Лесі”, зауважив: ” Українці переможуть тоді, коли кожен почне працювати для перемоги “. Карбер ніби про Сашка сказав”, – заявив Цаплієнко.

Він додав, що тепер винахідник розробляє модуль для розмінування з дистанційним управлінням.

СВІТОВІ АНАЛОГИ:

Вірменія. Установки N-2 на репетиції військового параду в Єревані, 19.09.2011 р

Близкий Схід

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

 

Продовжити читання ?

Cтатті

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

Опубліковано

на

Льотне поле Гідропорту. Чоловік в одязі стилю мілітарі розганяється і різким рухом руки викидає в повітря невеликий, приблизно метр в довжину, літак. Безпілотник (точніше, дистанційно керований літальний апарат) різко набирає висоту, робить віраж на тлі двоповерхових будиночків і йде в безхмарне небо. Вже через пару секунд срібляста точка повністю розчиняється в блакиті неба.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

Кореспондент «Думської» Олександр Гіманов побував на минулій під Одесою демонстрації можливостей новітніх одеських безпілотників і на підприємстві, де їх виробляють.

Не була б присутня на полі група військовослужбовців в уніформі з нарукавними знаками морської піхоти, це скидалося на змагання любителів авіамоделізму. Насправді, в Гідропорті проходить презентація новітньої розробки одеського заводу «Спайтек» – безпілотного літального апарату тактичного класу Sparrow LE.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

Дрону належать відразу три діючих рекорди України: по висоті, тривалості та дальності польоту. Літак легко піднімається на п’ятикілометрову висоту і може злітати з Одеси до Миколаєва і назад. І не просто злітати, а записуючи і передаючи на стаціонарну базу дані зі звичайної і тепловізійної камер, встановлених на фюзеляжі. При цьому вартість одеського апарату на порядок нижча за європейські аналоги. У разі позитивного рішення військової комісії, Sparrow LE надійде на озброєння української армії і буде виконувати бойові завдання в зоні бойових дій на сході країни.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС
Морпіхи обступили невеликий ноутбук, за допомогою якого оператор і за сумісництвом головний конструктор дрона Андрій Липовий управляє своїм творінням. Управління чимось нагадує комп’ютерну гру: натискаєш на клавіші, і крилата машина моментально реагує – змінює висоту і курс, починає і зупиняє запис і передачу інформації. Внизу проносяться села Межлимання. На екрані запросто можна розгледіти навіть плитку у дворах.

«Дрон працює на спеціальній радіочастоті, а сама передача даних захищена від злому, – розповідає конструктор. – Єдине, що може зробити противник, а у Росії на даний момент найефективніший в світі комплекс радіоелектронної боротьби, – це заглушити нашу частоту». Але навіть після цього, каже Андрій, Sparrow LE продовжить на автопілоті виконувати завдання, а потім повернеться в задану точку.

Ноу-хау компанії – додатковий дистанційний відеотермінал, який може приймати інформацію з дрона на відстані в два кілометри. Розробники вважають, що цей модуль буде корисний розвідувальним групам, які здійснюють рейди по ворожому тилу. Запущений з нашої території дрон буде супроводжувати бійців, надаючи їм інформаційну підтримку.

Артем Холодкевич, начальник артилерії N-ського батальйону морської піхоти ВМСУ, залишився задоволений виступом безпілотника. За словами морпіха, головна перевага дрона – тривалість польоту і відстань, яку він може подолати.

«Я працював і з «Лелекою» і з DJi, – говорить офіцер. – Одеський комплекс кращий. За три з половиною години він може виконати відразу кілька бойових завдань».

MADE IN Молдаванка

Безпілотники виробляють в самому центрі одеської Молдаванки, на Картамишевській. Виробництво таке ж компактне, як і самі вироби. Немає тут величезних ангарів, аеродинамічних труб і інженерних кульманів. Всі проектування, від створення 3D-моделей до перевірки аеродинамічних властивостей літального апарату, проводиться на комп’ютері. Окреме приміщення займають програмісти, що створюють «мізки» дрона.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

Зараз тут збирають інше дітище одеситів – малюка Sparrow (без «LE»), який вже рік несе службу в зоні АТО і допомагає Збройним силам контролювати ворога. За свою просту форму, легкість в управлінні і разючу конструктивну витривалість «горобчик» отримав прізвисько «літаюча лопата». Весь комплект, включаючи захищений військовий ноутбук і антену, важить 17 кг, а для роботи з ним потрібні дві людини. При цьому трикілограмовий літак може знаходиться в повітрі півтори години і літати зі швидкістю 100 км на годину. Цікавий спосіб зльоту Sparrow. Його відправляють в бойовий виліт, як у відомій грі «Angry Birds», з гумової катапульти.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

На виробничій ділянці працюють менше десяти осіб. Є серед них і дівчата. Ось, скажімо, Анастасія Шишкова. Вона закрійниця. За спеціальними шаблонами Анастасія вирізає зі спеціальних тканин деталі і віддає їх корпусники. За визнанням дівчини, вона ніколи не думала, що її робота буде пов’язана з авіацією.

Одеські розвідувальні безпілотники встановили відразу три національні рекорди і зацікавили ВМС

«Дуже хочу навчитися керувати нашим дроном. Адже керівництво не проти, але ніяк не можу знайти часу на це», – розповіла Анастасія.

Троє чоловіків у спецодязі і респіраторах створюють корпус повітряного судна. До спеціального відбитку шар за шаром укладаються матеріали: пінопласт, склотканина і особливі сорти кевлара. У підсумку виходить сендвічна конструкція завтовшки близько 2-3 мм. Двом порожнистим половинкам дають висохнути, склеюють і нашпиговують корпус, що вийшов, начинкою – в спеціальні пази укладаються силова установка, сервоприводи, електроніка. 70% комплектуючих одеського дрона вироблено в Україні.

За словами директора «Спайтека» Вадима Болти, найскладнішим виявилося привести вироби до військового рівня захисту і працездатності.

«Ми принципово не брали прототип, робили його з нуля, – розповідає керівник. – Технічно придумати літаючий апарат було нескладно. Зрештою, побутові дрони продаються зараз в дитячих магазинах як іграшки. Набагато складніше було зробити такий літак, який буде простий і надійний, як військова техніка. Це і якість оптико-електронної розвідки, і шифровані канали передачі інформації, і зручність поводження і навчання особового складу».

Один з ключових елементів – це програмне забезпечення.

«Зараз наші програмісти працюють над алгоритмом, який дозволить дрону самому ідентифікувати необхідний і потенційно небезпечний об’єкт, – розповідає Вадим Болта. – А ще ми навчимо свої апарати виконувати завдання без прив’язки до супутників GPS. Вони будуть користуватися іншими алгоритмами, наприклад оптичними, самостійно прокладаючи собі шлях на місцевості».

За словами керуючого «Спайтеком» Павла Грозова, потужностей одеського підприємства досить, щоб покрити всі потреби ЗСУ в розвідувальних літальних апаратах.

«На жаль, поки не всі частини на передку укомплектовані такою технікою. А вона життєво важлива. Зараз складно уявити собі армію без безпілотників. Це збільшує можливості і, найголовніше, рятує життя наших захисників, – розповів Грозов. – Наше виробництво легко масштабується, протягом декількох місяців ми можемо перейти на виробництво будь-якої кількості машин».

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending