Зв'яжіться з нами

ВПК

Українські військові розробки, що ставали справжньою сенсацією

Опубліковано

на

Коли б вони не з’являлись, ці військові розробки ставали справжньою сенсацією серед фахівців військової справи. Нашпиговані зброєю авіаносці, патрони, що здатні пробивати броню кращих БТР, завод оптичного скла, що забезпечує увесь оборонний комплекс, чи навіть гідроплан Першої світової війни, що радше нагадував броньований літальний винищувач.

1. “Козак-2” – єдиний український бронеавтомобіль, що пройшов процедуру дослідного підриву

 

Пов’язане зображення

Український бронеавтомобіль “Козак-2” має кілька модифікацій

“Козак-2” виготовляють на базі цивільної вантажівки “Iveco EuroCargo”. Об’єм двигуна – 5,9 літра потужністю 279 кінських сил. Машина доволі маневрена – легко долає підйом у 60 градусів, боковий кут нахилу у 30, та брід завглибшки майже півтора метра. Приємно дивує й вантажопідйомність – 4 тонни, ще 6 можна спакувати на причіп.

Бронеавтомобіль розрахований на трьох членів екіпажу та десантну команду з восьми осіб. До речі, сидіння не стоять на підлозі, а висять на верхніх кріпленнях рами. Це ще один рівень захисту пасажирів у разі підриву днища.

Під маркою “Козак-2” розроблено кілька модифікацій, тож він здатний виконувати кілька функцій. Можна встановити кулемет або ж гранатомет і забезпечувати вогневу підтримки особового складу. Підійде він як для ведення тактичних операцій, так і для розвідки. Зрештою, послугує і в ролі броньованої санітарної машини для евакуації поранених.

2. Миколаївський суднобудівний завод – підприємство, яке готувало для Радянського Союзу кращі авіаносці

Результат пошуку зображень за запитом "авіаносний крейсер "Київ""

Український авіносний крейсер, виготовлений на Миколаївському суднобудівному заводі

Перший радянський авіносний крейсер “Київ” буквально нашпигували зброєю. 4 пускові установки протикорабельних ракет “Базальт”. Дві пускові установки “Шторм”, та ще 2 двухствольні артилерійські установки “АК-726”. У будь-який момент капітан міг дати команду “Залп” і випустити по противнику торпеди або глибинні бомби.

Утім дітище Миколаївського суднобудівного почувалося вільно не лише у водній стихії. В ангарі крейсера могло розташуватися десяток гвинтокрилів та ще стільки ж літаків, які спеціальними підйомниками виводили на поверхню.

Довжина злітної палуби становила 189 метрів, але її не використовували для розгону. Як-38 здіймались у повітря вертикально. Виявивши підозрілий об’єкт, льотчики вирушали у заданому напрямку, аби зібрати для капітана більше інформації.

3. Ізюмський приладобудівний завод – унікальне українське підприємство, що виробляє оптичне скло

Ізюмський завод виготовляє оптичне скло для ракетних комплексів

Щоб перетворити пісок на скло, потрібно розігріти піч до 1800 градусів. А далі – акуратно відлити розжарене скло у блоки. На перший погляд, усе просто, але й тут є нюанси. Під час процедури важливо уникнути димки, не допустити утворення бульбашок та проникнення дрібних частинок каміння.

Перший етап завершено. Далі застиглу брилу скла ідеально розрізають та зашліфовують, адже незабаром вони опиняться в системах керування вогнем на українських “Булатах”, “Оплотах”, та “Дозорах-Б”. Співпрацюють і з конструкторським бюро “Луч”, які випускають протитанкові ракетні комплекси “Стугна-Пе” та “Корсар”.

4. Дмитро Григорович – українець, який перетворив гідроплан на грізну бойову одиницю

Гідролітак “М-9” – найпопулярніший винахід Дмитра Григоровича

Киянин Дмитро Григорович представив гідролітак спеціальної конструкції “М-1”. Цей революційний винахід великого резонансу не викликав. Утім військове керівництво незабаром знову примчало до інженера – в Європі саме розгорталась Перша світова війна. І цього разу українець знайшов, чим вразити силовиків.

Наступне дітище – двомісний “М-5” – одразу взяли на озброєння Балтійський і Чорноморський флоти. Найчастіше гідроплан використовували для розвідки. Саме завдяки йому на підході до Севастополя льотчики помітили німецькі швидкохідні крейсери “Бреслау” та “Гебен”. Та справжньою зіркою серед розробок киянина стала модель “М-9”. Тут могли поміститися троє людей – пілот, бортмеханік, який скидав бомби, і стрілець у носовій частині, який обстрілював з кулемета Максим ворожі кораблі. З двигуном у 150 кінських сил машина забезпечувала вищу швидкість, ніж у багатьох тодішніх винищувачів, чудово трималася на воді при чотирибальному штормі й навіть могла злітати зі снігу.

5. Stiletto – компанія, яка готова виробляти для України набої посиленої бронебійної здатності

Stiletto Systems виробляє набої посиленої бронебійної здатності

Чи можливо пробити броню товщиною 20,5 міліметрів однією кулею? Одразу напрошується думка, що ні. Адже таким захистом володіють БТР й смішно протистояти їм звичайною гвинтівкою. Втім у нас дещо застаріле уявлення про можливості сучасних набоїв, що й підтвердили випробування на полігоні у Житомирській області.

Набої від компанії Stiletto здатні зробити решето з бронежилетів 6 ступеня захисту та усіх броньованих машин, які залучені у військах так званих “Л/ДНР”, в тому числі, російських “Тигрів”.

Матеріал для куль команда виготовляє не із готових сплавів, а з порошку. Останній спресовують або ж спікають. Така методика дозволяє розміщувати центр тяжіння симетрично до вісі кулі, що відповідно мінімізовує відхилення від траєкторії. Сердечник для снайперських бронебійних куль виробляється зі сплаву вольфраму і карбід вольфраму, що власне й посилює бронебійну силу.

 

ВПК

Показове тестування можливостей АН-132D (ВІДЕО)

Опубліковано

на

На базі льотних випробувань АНТК ім. Антонова на аеродромі у Гостомелі відзнято показове випробування можливостей АН-132D. Всі дії проводилися на швидкість, щоб отримати загальний показник у зручності посадки та висадки десанту.

Продемонстровано завантаженя платформи з вантажем, розташування десанту, парашутистів та поранених на спеціальних ношах, загрузку армійського автомобіль типу “Humvee”.

Під час підйому на літак багатоцільового армійського позашляховика “Humvee” була випробувана підйомна система з лебідкою встановлена у вантажній кабіні літака.

 Загалом на наземних випробуваннях з завантаження до літака різної номенклатури вантажів, літак АН-132D підтвердив свої раніше заявлені якості з вмісткості вантажної кабіни.
*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:  http://uprom.info/

Продовжити читання ?

ВПК

Ударний дрон від турецької компанії Vestel Defense Industry

Опубліковано

на

Турецька компанія Vestel Defense Industry презентувала свій новий безпілотник. 15 листопада, портал defensenews.com повідомив про те, що в рамках виставки Dubai Airshow, що проходить в ці дні в Дубаї, відбулася перша публічна демонстрація ударного дрону Karayel-SU.

Компанія Vestel Defense Industry вже поставляє безпілотники Karayel турецькій армії. За словами розробників, розвідувальні версії дрони налітали вже 3000 годин і відмінно зарекомендували себе. Розробка ударної версії безпілотника Karayel стартувала на початку цього року.

Результат пошуку зображень за запитом "Karayel-SU"

Нова модифікація отримала назву Karayel-SU і відрізняється від базової версії збільшеним розмахом крила, підвищеною вантажопідйомністю і наявністю чотирьох точок для підвіски озброєнь. Так, якщо Karayel- «розвідник» має крило з розмахом 10,5 м і може нести розвідувальне обладнання масою до 50 кг, то ударна версія має крило в 13 м і може нести до 120 кг корисного навантаження.

На виставці Dubai Airshow новий дрон презентувався з макетами «розумних» бомб MAM-L і MAM-C виробництва компанії Roketsan. За словами розробників, безпілотник може перебувати в повітрі до 20 годин і підніматися на висоту до 5,5 км. Представники Vestel Defense Industry заявляють, що з Міноборони ОАЕ вже підписаний меморандум на локалізацію виробництва Karayel-SU на території цієї країни.

 Нагадаємо, що на території льотно-випробувальної бази ДП “Антонов” (селище Гостомель Київської області), 8 листопада відбувся перший демонстраційний політ вітчизняного тактичного безпілотного літального апарату (БПЛА) “Горлиця”.

Безпілотник завдовжки 4,4 м, розмах крил – понад 6,7 м, заввишки – 1,5 м, злітна вага – 200 кг. Він може витримувати навантаження в 50 кг та літати зі швидкістю 150-180 км/год до 1050 км на висоті 2400 м.

Результат пошуку зображень за запитом "горлиця безпілотник"

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Перероблений Ан-70 із сучасними комплектуючими називатиметься Ан-77

Опубліковано

на

На виставці Dubai Airshow 2017 українська делегація представила військово-транспортний літак Ан-70, на базі якого планується створити нове повітряне судно – Ан-77.

У статичній експозиції Dubai Airshow 2017 представили військово-транспортний літак Ан-70 (реєстраційний номер “02 синій”). Це повітряне судно знаходиться на балансі Міністерства оборони України і прилетіло до міжнародного аеропорту Аль-Мактум (Дубаї) по спецзапрошенню військового відомства.

Представники близькосхідної країни зацікавились цим літаком, вони вже оглядали Ан-70 у Києві і запросили показати його на виставці Dubai Airshow 2017.

Програму Ан-70 закрито, оскільки він є об’єктом російсько-української міждержавної угоди, тому про просування і продаж Ан-70 не йдеться. Між тим, до літака є предметний інтерес з боку Об’єднаних Арабських Еміратів, він може бути затребуваний у цьому регіоні, тож, українська сторона плідно працює над проектом літака Ан-77.

Співробітник “Укрінмаш” повідомив, що перспективи проекту Ан-77 (в тому числі, його цивільна версія) наразі знаходяться у стадії детального обговорення з представниками ОАЕ. Основне завдання, яке належить вирішити ДП «Антонов», – заміна російських агрегатів і комплектуючих («починаючи від алюмінієвого листа»).

Під час відкритого заходу, на якому ДП “Антонов” та авіакомпанія Maximus Air Cargo підписали договір по технічне обслуговування Ан-124-100, представники ОАЕ повідомили, що зацікавлені придбати 3-4 літака Ан-77 у цивільній версії, також вони зацікились транспортним літаком Ан-132.

Тож, за наявності фінансування, перший Ан-77 може з’явитися вже у 2020-х роках.

Раніше повідомлялось, що одразу три близькосхідні країни зацікавились в модернізації транспортного літака Ан-70 і заміні російських комплектуючих.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:http://uprom.info/

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending

Inline
Вподобайте цей інфоресурс. Приєднуйтесь!
Inline
Вподобайте цей інфоресурс. Приєднуйтесь!