Connect with us

ВПК

Чим Бєларусь хоче здобути міжнародні замовлення на ринку легких бронемашин (фото)

Published

on

Бєларуські компанії планують зацікавити іноземних потенційних клієнтів декількома новими типами легких бронемашин на прийдешній міжнародній виставці озброєнь IDEX 2017 (Абу-Дабі, 19-23 лютого).

Про це пише сайт defence-blog.com.

Компанія “Волат” представить легкий бронеавтомобіль МЗКТ-490100 (4х4) з масою 11 т, маса перевезеного вантажу 1,5 т, швидкість до 105 км/год, запас ходу 1000 км. Машина може використовуватися як БТР, БРМ, у складі військової поліції і як машини швидкої медичної допомоги.

Броньовик являє собою дітище Мінського заводу колісних тягачів. Машина має клас MRAP (від англ. mine resistant ambush protected), що в перекладі означає міностійкий, захищений від підриву і атак із засідок. Авто має повний привід і пружинну підвіску, яка є незалежною дворичажною. Днище виконано V-подібною формою.

«Волат» має рамну конструкцію і традиційне компонування з розташуванням двигуна спереду. Корпус автомобіля бронесталевий зварний. Потужність двигуна становить 215 к. с. Мотор представлений чотирициліндровим турбованим дизельним агрегатом ЯМЗ-534. Авто оснащене механічною коробкою передач СААЗ-4334 від автомобіля ЗІЛ.

Проект призначений насамперед для постачання на експорт і прийняття на озброєння армії і силових відомств Республіки Білорусь.

Компанія “Мінотор-Сервіс” представить дебют сімейства легких броньованих машин “Вітім” (колісної схеми 4х4 і 6х6), який також позначається як багатоцільовий десантний бронетранспортер (multi-purpose amphibious armoured vehicle).
Проект бронеавтомобиля «Витим» (Беларусь)

Як повідомили розробники, дана машина призначена для ведення розвідки, супроводу і охорони колон. На ній можна здійснювати патрулювання і вогневу підтримки підрозділів. “Вітім” може служити в якості штурмового автомобіля.

Проект бронеавтомобиля «Витим» (Беларусь)

Бронеавтомобіль має несучий броньований корпус, який забезпечує круговий захист екіпажу по периметру від кулі калібру 7,62 мм 57-H-231 АКМ на дистанції 10 м.

Корпус захищає екіпаж від підриву під днищем ручної гранати типу Ф-1 або РГТ, а також від підриву безоболонкового вибухового пристрою масою 0,5 кг у тротиловому еквіваленті.

Проект бронеавтомобиля «Витим» (Беларусь)

 

Колісна формула 4х4. Споряджена маса – 6000 кг, вантажопідйомність – 1000 кг

На “Вітім” встановлено дизельний двигун з турбонаддувом потужністю 215 к. с. Трансмісія механічна, 5 – ступінчаста. Максимальна швидкість по шосе може сягати 125 км/г. Важливою особливістю є те, що він може долати водні перешкоди зі швидкістю 5 км/год, Запас ходу – 800 км.

У числі бєларуських пропозиций і “Кайман” – модернізована версія БРДМ-2, яка є розробкою 140-го ремонтного заводу. Машина оснащена новим двигуном, незалежною торсійною підвіскою, максимальна швидкість 110 км/год, для ходу по воді є два гребних гвинта в задній частині корпусу.

 

Повна бойова вага дослідного зразка МБТЗ «Кайман» близько семи тон, місткість шість осіб. Броньована машина розвиває швидкість по шосе 110 кілометрів на годину. Запас ходу – до 1000 кілометрів. МБТЗ «Кайман» здатний на плаву долати водні перешкоди. Для цього фахівці з нуля розробили новий двигун з двома гребними гвинтами по бортах з приводом від коробки відбору потужності. Замість башти на даху машини встановлений поворотний погон під установку ПКС і АГС або інший бойовий модуль – в залежності від виконуваних завдань.

 

При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. *Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

ВПК

Потужній танковій ракеті «Комбат» скоро 20 років, а вона і досі новинка для ЗСУ

Published

on

Керована ракета «Комбат» має напівавтоматичне наведення по лазерному променю та здатна на відстані 5 км пробити не менше ніж 750 мм броні, при цьому завдяки тандемній головній частині повністю ігнорується динамічний захист. Потужності «Комбата» достатньо для знищення найзахищеніших танків противника.

Танкова керована ракета «Комбат» була розроблена київським ДКБ «Луч» та прийнята на озброєння обмеженою партією в 1999 році. Основне призначення “Комбата” – ураження цілей, що знаходяться поза досяжністю звичайної гладко-ствольної 125-міліметрової гармати, а також вертольотів.

Ракета, як і її російські аналоги, запускається зі ствола танкових гармат калібру 125-мм і призначена для озброєння танків Т-72, Т-80УД І Т-84 «Оплот» та модернізованих Т-64. Є модифікація «Стугна» калібру 100-мм, якою може озброюватися танк Т-55 і БМП-3.

ПТРК розроблена на київському конструкторському бюро «Луч» і випускається київському ДАХК «Артем». Прийнята на озброєння Збройними силами України в 2006 році.

Тактико-технічні характеристики:
– Стартова вага ракети – 33 кг,
– дальність польоту – 5000 м,
– час польоту до цілі – 17,5 секунд,
– тип БЧ – кумулятивна тандемна,
– бронебійність – 950 мм,
– середня швидкість польоту – 315 м / с,
– система наведення – напівактивна лазерна.

Вперше за кордоном ракета «Комбат» була представлена на Міжнародному авіаційно-космічному салоні МАКС-2007.

У 2008 році на закупівлю протитанкових ракет «Комбат» для ЗС України було виділено 13 мільйонів доларів (за курсом 2008 року). Відомо, що дані ракети закупляли збройні сили Пакистану, Грузії (400 ракет). Переговори з технічної співпраці велися з Китєм та представниками інших зінтересованих країн.

Особливістю наведення ракети є те, що лазерний промінь світить у хвіст ракеті, що летить а не на ціль. При цьому керуючий лазерний промінь спрямований вище цілі, і лише в кінці траєкторії польоту всього на 0,3 секунди, лазерний промінь поєднується з ціллю. Система управління напівавтоматична (аналогічна російським «Рефлекс» і «Свір»), що забезпечує телеорієнтоване в промені квантового генератора з довжиною хвилі 1,06 мкм, супроводжувана навідником з пульта управління прицілу. Забезпечена перешкодозахищеність від активних і пасивних перешкод.

Танкова керована ракета «Комбат» хоч і має майже 20 років, через роками обмежене фінансування української армії, і досі є диковинкою та новинкою у військах. Даний вид високоточної зброї є досить потужним та ефективним і вимагає кваліфікованого та добре навченого персоналу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Бронеавтомобіль «Козак-2М» отримав допуск до експлуатації від Міноборони

Published

on

Фахівці у військовому відомстві вважають бронеавтомобіль «Козак-2М»  найкращим із сучасних броньованих автомобілів, які було створено національними оборонними підприємствами. Наприкінці грудня 2017 р. ця машина отримала від Міноборони допуск до експлуатації повідомляє інформаційне агентство «Оборонно-промисловий кур’єр».

Виробником машини є ПрАТ НВО «Практика», яке у 2017 р. передало Збройним Силам України 19 броньованих автомобілів «Козак-2», що були виготовлені в рамках державного оборонного замовлення Міністерства оборони України.

15-тонний багатоцільовий тактичний бронеавтомобіль «Козак-2М» на базі Iveco EuroCargo витримав багатомісячні випробування за всіма армійськими параметрами і вже у березні 2017 року, наказом Міністра оборони №158 був прийнятий на зброєння Збройних Сил України.

Його  першого з вітчизняних броньовиків підривали мінами.

Фактично це перша машина такого класу, прийнята на озброєння армії України.

Багатофункціональний бронеавтомобіль «Козак-2М» проходив ретельне випробування у Високомобільних десантних військах ЗС України.

Бронеавтомобіль «Козак-2м»: легший, нижчий і маневреніший за попередника, посилена конструкція протимінного днища забезпечує надійний захист екіпажу від ураження при підриві на мінно-вибухових пристроях — до 6 кг заряду в тротиловому еквіваленті.

KOZAK_2M_1_INTERIOR

Бронеавтомобіль «Козак-2М» — легкий багатофункціональний бронеавтомобіль на незалежній підвісці, може бути виконаний у різних модифікаціях. Розроблений на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення спеціалізованого броньованого автомобіля для потреб Збройних Сил України, шифр «Козак-2М». Конструктивною особливістю і основною відмінністю від «Козака-2» є несучий корпус та незалежна підвіска. У поєднанні із кліренсом 500 мм та вертикальним ходом коліс у 260 мм, це значно підвищує показники прохідності та дає змогу долати перешкоди, недоступні для транспортних засобах із залежною підвіскою.

Попередня версія, бронеавтомобіль «Козак-2» випускається серійно з липня 2015 року, два роки поставлявся до Національної Гвардії та Державної прикордонної служби. 21 березня 2017 року наказом Міністерства оборони №158 також прийнятий на озброєння Збройних Сил України.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://opk.com.ua/

Continue Reading

Cтатті

Ракетний комплекс «Вільха» це передусім нова ракета

Published

on

Як відомо, напередодні президент України Петро Порошенко наказав завершити в цьому році випробування ракетного комплексу “Вільха” і приступити до його серійного виробництва. Новина дуже навіть хороша, і про потреби нашої армії в високоточній і далекобійній зброї написано дуже багато статей. Але все ж у наших громадян досі не сформоване уявлення про те, що таке “Вільха”, багато в чому через секретність проекту, а також непрофесіоналізм наших улюблених журналістів при висвітленні даної тематики.

Перш за все “Вільха” це ракета, а не, як висвітлюють у багатьох ЗМІ, – РСЗВ. В якості реактивної системи залпового вогню в даному випадку використовується стара-добра 9К58 на шасі МАЗ-543, більш відома як “Смерч”. У перспективі її хочуть замінити на КрАЗ-7634, але це в перспективі і саме шасі.

Вся цінність саме в ракеті, адже на неї і була зроблена основна ставка. І якщо вірити тим ТТХ, що періодично спливали в відкритих джерелах (а офіційних і до сих пір немає), мова йде про високоточний 300-мм реактивний снаряд, що вражає цілі на відстані понад 100 км (за деякими відомостями до 170 км) з точністю відхилення від цілі на 50 метрів, при використанні інерційної системи наведення, і 7 метрів, при використанні GPS-корекції.

Дана ракета здатна вражати не тільки наземні, але і надводні цілі. Також повідомлялося, що з її допомогою, можливо знищувати і повітряні об’єкти, що в деякому сенсі робить її універсальною зброєю.

Таким чином, “Вільху” некоректно називати новою РСЗВ, це, перш за все ракета. Ракета, яка в порівнянні зі стандартними боєприпасами “Смерча” збільшила дальність ураження цілей майже в два рази, а по точності можна порівняти з провідними світовими ОТРК ATACMS і горезвісним “Іскандер-М”.

Звичайно, шлях її на авансцену був довгий. Вперше про “Вільху” заговорили в січні 2016 року, а перше випробування було проведено в березні того ж року. Всього відомо про сім випробувальних стрільб даної ракети, і останні були проведені 22 грудня 2017 року на полігоні в Одеській області. Саме в ході цих випробувань і були запущені перші ракети, виготовлені на заводі ДАХК “Артем” за допомогою нового турецького обладнання Repkon, що використовується для виробництва високоточних деталей циліндричної порожнистої форми.

Власне, не дивно, що від випробувань, що почалися майже два роки тому, зараз можна переходити до серійного виробництва.

Проте, хоч “Вільха” і є далекобійною високоточною зброєю, вирішувати масштабні тактичні питання їй не зовсім під силу. А тому з нетерпінням очікуємо дефіле ОТРК “Грім-2”. Його час саме настав!

zloy-odessit

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. zloy-odessit

Continue Reading

Trending

Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!
Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!