Connect with us

ВПК

Як “Оплот” допомагає ремонту і модернізації «Сагайдачного»

Published

on

До кінця червня на головному військовому кораблі України завершиться доковий ремонт. Потім почнеться його модернізація

Як зазначив командувач ВМС ЗС України віце-адмірал Ігор Воронченко, одночасно із введенням нових кораблів та катерів на флоті заплановано відновлення тих суден, які вийшли з анексованого Криму та потребують модернізації і ремонту. Розпорядженням Кабінету Міністрів України виділено 91 млн гривень на проведення ремонтно-відновних робіт і модернізацію фрегата «Гетьман Сагайдачний». Зараз, зокрема, ведеться відновлення технічного стану та доковий ремонт (на ці потреби вже виділено 14,5 млн гривень) цього корабля на ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод».

Довідка: За словами першого заступника гендиректора «Укроборонпрому», танк БМ «Оплот», при його експортній вартості в $ 4,9 млн (UAH 128 млн), вигідніше продавати, а зароблені гроші використовувати для модернізації наявної військової техніки.

Результат пошуку зображень за запитом "оплот експорт"

Командування вітчизняного флоту повідомило, що на фрегат чекає велика модернізація. Але які саме технічні засоби й устаткування або зразки озброєння будуть встановлені на борту корабля — таємниця

Відповідно до укладеного договору ремонт мали виконувати представники суднобудівного заводу «Кузня на Рибальському», але через те, що це підприємство не має виходу до узбережжя Чорного моря, виникла потреба залучити потужності іншого судноремонтного підприємства з берегів Сухого лиману в Одеській області. Заводчани міста Чорноморськ уперше проводять ремонт військового корабля, тому й готувалися заздалегідь. Фрегат поставили в найбільший плавучий док України. Його довжина — 225 метрів, вантажопідйомність — 20 тисяч тонн. Утім виникли деякі труднощі в забезпеченні постановки в нього корабля. Через конструктивні особливості носової частини фрегата (носовий бульб «Гетьмана Сагайдачного» розташовано нижче основної частини корпусу) в момент його постановки довелося зробити спеціальний виріз у корпусі стапель-палуби дока. В результаті треба було видалити понад 100 квадратних метрів цієї конструкції. Під водою весь процес постійно контролювала група водолазів.

— Зараз на кораблі йде доковий ремонт. Це очищення, огляд і фарбування підводної частини його корпусу, донно-забортної арматури та цистерн, — розповів старший помічник командира фрегата «Гетьман Сагайдачний» капітан 3 рангу Олексій Корецький. — Представники промисловості здійснюють огляд рулів, ліній валів та гребних гвинтів, а також інших пристроїв, систем, ремонт яких не можна виконати на плаву.

У ВМС ЗС України активізувалась робота з відновлення технічної готовності корабельного складу та суден забезпечення. Чорноморський суднобудівний завод уже розпочав ремонт морського водолазного судна «Нетішин». Також передбачається проведення планового докового ремонту артилерійського катера «Скадовськ», судна розмагнічування «Балта» і навчального катера «Чигирин»

У роботах на кораблі задіяні зведені робочі бригади, до яких входять як фахівці «Іллічівського судноремонтного заводу», так і суднобудівного підприємства «Кузня на Рибальському».

Результат пошуку зображень за запитом "сагайдачний ремонт"

За словами голови правління ПАТ «Іллічівський судноремонтний завод» Михайла Дуднікова, після завершення ремонту боєздатність фрегата «Гетьман Сагайдачний» значно підвищиться.

— Очищення підводної частини корпусу дозволить збільшити швидкість ходу корабля. Приблизно на 5–6 вузлів зросте його мобільність і маневреність. До цього фрегат проходив доковий ремонт 2012 року, — сказав Михайло Дудніков. Судноремонтники обіцяють, що по закінченні нинішнього ремонту фрегат «Гетьман Сагайдачний» належно себе проявить у складі багатонаціональної корабельно-тактичної групи під час українсько-американського навчання «Сі Бриз-2017».

Віталій ПАНЧИШИН

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

Джерело:http://na.mil.gov.ua/

ВПК

Потужній танковій ракеті «Комбат» скоро 20 років, а вона і досі новинка для ЗСУ

Published

on

Керована ракета «Комбат» має напівавтоматичне наведення по лазерному променю та здатна на відстані 5 км пробити не менше ніж 750 мм броні, при цьому завдяки тандемній головній частині повністю ігнорується динамічний захист. Потужності «Комбата» достатньо для знищення найзахищеніших танків противника.

Танкова керована ракета «Комбат» була розроблена київським ДКБ «Луч» та прийнята на озброєння обмеженою партією в 1999 році. Основне призначення “Комбата” – ураження цілей, що знаходяться поза досяжністю звичайної гладко-ствольної 125-міліметрової гармати, а також вертольотів.

Ракета, як і її російські аналоги, запускається зі ствола танкових гармат калібру 125-мм і призначена для озброєння танків Т-72, Т-80УД І Т-84 «Оплот» та модернізованих Т-64. Є модифікація «Стугна» калібру 100-мм, якою може озброюватися танк Т-55 і БМП-3.

ПТРК розроблена на київському конструкторському бюро «Луч» і випускається київському ДАХК «Артем». Прийнята на озброєння Збройними силами України в 2006 році.

Тактико-технічні характеристики:
– Стартова вага ракети – 33 кг,
– дальність польоту – 5000 м,
– час польоту до цілі – 17,5 секунд,
– тип БЧ – кумулятивна тандемна,
– бронебійність – 950 мм,
– середня швидкість польоту – 315 м / с,
– система наведення – напівактивна лазерна.

Вперше за кордоном ракета «Комбат» була представлена на Міжнародному авіаційно-космічному салоні МАКС-2007.

У 2008 році на закупівлю протитанкових ракет «Комбат» для ЗС України було виділено 13 мільйонів доларів (за курсом 2008 року). Відомо, що дані ракети закупляли збройні сили Пакистану, Грузії (400 ракет). Переговори з технічної співпраці велися з Китєм та представниками інших зінтересованих країн.

Особливістю наведення ракети є те, що лазерний промінь світить у хвіст ракеті, що летить а не на ціль. При цьому керуючий лазерний промінь спрямований вище цілі, і лише в кінці траєкторії польоту всього на 0,3 секунди, лазерний промінь поєднується з ціллю. Система управління напівавтоматична (аналогічна російським «Рефлекс» і «Свір»), що забезпечує телеорієнтоване в промені квантового генератора з довжиною хвилі 1,06 мкм, супроводжувана навідником з пульта управління прицілу. Забезпечена перешкодозахищеність від активних і пасивних перешкод.

Танкова керована ракета «Комбат» хоч і має майже 20 років, через роками обмежене фінансування української армії, і досі є диковинкою та новинкою у військах. Даний вид високоточної зброї є досить потужним та ефективним і вимагає кваліфікованого та добре навченого персоналу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Continue Reading

ВПК

Бронеавтомобіль «Козак-2М» отримав допуск до експлуатації від Міноборони

Published

on

Фахівці у військовому відомстві вважають бронеавтомобіль «Козак-2М»  найкращим із сучасних броньованих автомобілів, які було створено національними оборонними підприємствами. Наприкінці грудня 2017 р. ця машина отримала від Міноборони допуск до експлуатації повідомляє інформаційне агентство «Оборонно-промисловий кур’єр».

Виробником машини є ПрАТ НВО «Практика», яке у 2017 р. передало Збройним Силам України 19 броньованих автомобілів «Козак-2», що були виготовлені в рамках державного оборонного замовлення Міністерства оборони України.

15-тонний багатоцільовий тактичний бронеавтомобіль «Козак-2М» на базі Iveco EuroCargo витримав багатомісячні випробування за всіма армійськими параметрами і вже у березні 2017 року, наказом Міністра оборони №158 був прийнятий на зброєння Збройних Сил України.

Його  першого з вітчизняних броньовиків підривали мінами.

Фактично це перша машина такого класу, прийнята на озброєння армії України.

Багатофункціональний бронеавтомобіль «Козак-2М» проходив ретельне випробування у Високомобільних десантних військах ЗС України.

Бронеавтомобіль «Козак-2м»: легший, нижчий і маневреніший за попередника, посилена конструкція протимінного днища забезпечує надійний захист екіпажу від ураження при підриві на мінно-вибухових пристроях — до 6 кг заряду в тротиловому еквіваленті.

KOZAK_2M_1_INTERIOR

Бронеавтомобіль «Козак-2М» — легкий багатофункціональний бронеавтомобіль на незалежній підвісці, може бути виконаний у різних модифікаціях. Розроблений на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення спеціалізованого броньованого автомобіля для потреб Збройних Сил України, шифр «Козак-2М». Конструктивною особливістю і основною відмінністю від «Козака-2» є несучий корпус та незалежна підвіска. У поєднанні із кліренсом 500 мм та вертикальним ходом коліс у 260 мм, це значно підвищує показники прохідності та дає змогу долати перешкоди, недоступні для транспортних засобах із залежною підвіскою.

Попередня версія, бронеавтомобіль «Козак-2» випускається серійно з липня 2015 року, два роки поставлявся до Національної Гвардії та Державної прикордонної служби. 21 березня 2017 року наказом Міністерства оборони №158 також прийнятий на озброєння Збройних Сил України.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://opk.com.ua/

Continue Reading

Cтатті

Ракетний комплекс «Вільха» це передусім нова ракета

Published

on

Як відомо, напередодні президент України Петро Порошенко наказав завершити в цьому році випробування ракетного комплексу “Вільха” і приступити до його серійного виробництва. Новина дуже навіть хороша, і про потреби нашої армії в високоточній і далекобійній зброї написано дуже багато статей. Але все ж у наших громадян досі не сформоване уявлення про те, що таке “Вільха”, багато в чому через секретність проекту, а також непрофесіоналізм наших улюблених журналістів при висвітленні даної тематики.

Перш за все “Вільха” це ракета, а не, як висвітлюють у багатьох ЗМІ, – РСЗВ. В якості реактивної системи залпового вогню в даному випадку використовується стара-добра 9К58 на шасі МАЗ-543, більш відома як “Смерч”. У перспективі її хочуть замінити на КрАЗ-7634, але це в перспективі і саме шасі.

Вся цінність саме в ракеті, адже на неї і була зроблена основна ставка. І якщо вірити тим ТТХ, що періодично спливали в відкритих джерелах (а офіційних і до сих пір немає), мова йде про високоточний 300-мм реактивний снаряд, що вражає цілі на відстані понад 100 км (за деякими відомостями до 170 км) з точністю відхилення від цілі на 50 метрів, при використанні інерційної системи наведення, і 7 метрів, при використанні GPS-корекції.

Дана ракета здатна вражати не тільки наземні, але і надводні цілі. Також повідомлялося, що з її допомогою, можливо знищувати і повітряні об’єкти, що в деякому сенсі робить її універсальною зброєю.

Таким чином, “Вільху” некоректно називати новою РСЗВ, це, перш за все ракета. Ракета, яка в порівнянні зі стандартними боєприпасами “Смерча” збільшила дальність ураження цілей майже в два рази, а по точності можна порівняти з провідними світовими ОТРК ATACMS і горезвісним “Іскандер-М”.

Звичайно, шлях її на авансцену був довгий. Вперше про “Вільху” заговорили в січні 2016 року, а перше випробування було проведено в березні того ж року. Всього відомо про сім випробувальних стрільб даної ракети, і останні були проведені 22 грудня 2017 року на полігоні в Одеській області. Саме в ході цих випробувань і були запущені перші ракети, виготовлені на заводі ДАХК “Артем” за допомогою нового турецького обладнання Repkon, що використовується для виробництва високоточних деталей циліндричної порожнистої форми.

Власне, не дивно, що від випробувань, що почалися майже два роки тому, зараз можна переходити до серійного виробництва.

Проте, хоч “Вільха” і є далекобійною високоточною зброєю, вирішувати масштабні тактичні питання їй не зовсім під силу. А тому з нетерпінням очікуємо дефіле ОТРК “Грім-2”. Його час саме настав!

zloy-odessit

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. zloy-odessit

Continue Reading

Trending

Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!
Inline
Приєднуйтесь! Будьте завжди в курсі подій. Вподобайте цей інфоресурс!