Зв'яжіться з нами

Соціальна

Призов офіцерів запасу, військкомат, довідки, пільги, мобілізовані, граничний вік та інші питання громадян – відповіді юриста

Опубліковано

на

Надаємо вашій увазі популярні питання і відповіді  Он-Лайн консультації з ресурсу http://advokat-irpin.com.ua:
Доброго дня! Чи є підставою для надання відстрочки від призову офіцерів запасу, якщо у призовника є непрацездатні батьки (пенсійний вік більше 60 років) і він один у сімї ? чи підпадає це під розділ надання відстрочки по сімейним обставинам? Автор питання: Василь 
Відповідно до пункту 10.4 розділу X Наказу Міністерства оборони України «Про затвердження Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України»(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0438-09/paran798#n798) за рішенням атестаційної комісії обласного військового комісаріатувідстрочка від призову на військову службу осіб офіцерського складу надається на підставах, визначених статтею 17 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page2) відстрочка від призову на строкову військову службу за сімейними обставинами за їх бажанням надається призовникам, які мають непрацездатних батька і матір чи одинокого непрацездатного батька (одиноку непрацездатну матір) або непрацездатних осіб, під опікою, піклуванням чи на утриманні яких перебував призовник, або осіб, над якими призовник здійснює опіку чи піклування, якщо вони не мають інших працездатних осіб – громадян України, зобов’язаних відповідно до законодавства їх утримувати. Непрацездатність зазначених осіб визначається в порядку, встановленому законодавством.

Отже, законом передбачено надання відстрочки за сімейними обставинами від призову на військову службу осіб офіцерського складу, які мають непрацездатних батьків, якщо буде законно встановлено непрацездатність зазначених осіб. Повторно зазначу, що відстрочка від призову на військову службу осіб офіцерського складу надається за рішенням атестаційної комісії обласного військового комісаріату.

Добрий день! Підкажіть будь ласка алгоритм дій з воєнкоматом у такій ситуації. Сину 20 років, він зараз є студентом денної форми навчання. Влітку йому поставили діагноз порушення обміну речовин, який є у переліку хвороб, ст. 13. Є довідка з діагнозом від лікаря ендокринолога з державної мед установи. Як правильно вчинити? І які “підводні камені” можуть виникнути в цій справі? Якщо у воєнкоматі скажуть, що цієї довідки недостатньо і необхідно знову пройти обстеження, син має право не погоджуватись? Автор питання: Людмила 

Медичної довідки буде явно недостатньо. Відповідно до пункту 1.1. глави 1 розділу 1 Наказу Міністерства оборони України «Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/page) військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров’я до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов’язаних, установлює причинний зв’язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.

Отже, тільки висновок ВЛК може бути підставою для звільнення від військової служби за станом здоров’я.  Якщо воєнний комісаріат направить Вашому синові повістку про необхідність явки для проходження медичного огляду, він не має права ухилятись від прибуття.

Я військовослужбовець,перебуваю в госпіталі,хто з лікарів має мені заповнити та видати довідку про обставини травми? Автор питання: Ігор 

Форма довідки про обставини травми закріплена в Додатку 5 до Положення про військово-лікарняну експертизу в Збройних Силах України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1109-08/print1493126871845532).

Відповідно до зазначеного Додатка, Довідка про обставини травми, видається не лікарем, а командиром (начальником) військової частини, з відповідним підписом командира (начальника) військової частини та печаткою військової частини. Це обумовлюється тим, що у такій довідці в загальному зазначається вид, характер та локалізація ушкодження, головну роль відіграє саме обставини при яких було отримано травму.

Я вчитель,чи можуть мені в військовому комісаріаті дати відстрочку? Автор питання: Олег 
Доброго дня! Можуть. За умови наявності підстав, згідно вимог ч.13 ст.17 ЗУ “Про військовий обов’язок і військову службу” http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/page2 “Відстрочка від призову на строкову військову службу для продовження професійної діяльності надається таким громадянам призовного віку: педагогічним працівникам з повною вищою освітою, основним місцем роботи яких є загальноосвітні навчальні заклади, за умови повного навантаження на займаній посаді, – на весь період їх роботи за спеціальністю;”
Доброго дня!Я жінка військовослужбовець, мені 48 років,маю 21 рік військового стажу та 8 звичайного. Підскажіть будь ласка,який граничний вік перебування на контрактній військовій службі для жінок?Чи матиму я право на пенсію якщо вийду зараз на пенсію?
Автор питання: Інна

Доброго дня!

Граничний вік перебування на військовій службі закріплений у ст.22 ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2232-12/paran385#n385).

Відповідно до ч.1 зазначеної статті граничний вік перебування на військовій службі встановлюється:

1) для військовослужбовців рядового, сержантського і старшинського складу, які проходять військову службу за контрактом, – до 45 років;

2) для військовослужбовців молодшого офіцерського складу – до 45 років;

3) для військовослужбовців старшого офіцерського складу: майорів (капітанів 3 рангу), підполковників (капітанів 2 рангу) – до 50 років; полковників (капітанів 1 рангу) – до 55 років;

4) для військовослужбовців вищого офіцерського складу – до 60 років;

5) для військовозобов’язаних та резервістів, які призиваються на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, та військовослужбовців, які проходять військову службу під час особливого періоду, – до досягнення граничного віку перебування в запасі та у військовому резерві.

Тобто, граничний вік перебування на військовій службі залежить від військового звання.

Якщо Ви відноситесь до першої категорії, тоді Ви вже досягли граничного віку перебування на військовій службі.

Щодо призначення пенсії, то дане питання регулюється ЗУ «Про пенсійне забезпечення осіб звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2262-12/paran123#n123).

Зокрема, умови призначення пенсії за вислугою років передбачені у ст. 12 вказаного Закону.

Раджу Вам детально ознайомитись з інформацією, яка міститься за наданими посиланнями.

Доброго дня. Підскажіть,чи є пільги у УБД на придбання дров? І до кого звернутись з цим питанням. Заздалегіть Вам дякую. Ви робите добру справу!!!!!
Автор питання: Сергій

Доброго дня!

Пільги учасникам бойових дій закріпленні в статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3551-12/paran195#n195). Відповідно до даної статті, пільга на «придбання дров» НЕ входить до переліку пільг, які надаються для учасників бойових дій.

Проте, відповідно до частини 3 статті 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/paran383#n383) при нарахуванні субсидії споживачам, які беруть (брали) безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції, та/або членам сімей, які звертаються за призначенням житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, до сукупного доходу не враховуються:

1) отримані ними у період безпосередньої участі у проведенні антитерористичної операції грошове забезпечення та інші виплати і види соціальної допомоги, що здійснюються працівникам правоохоронних органів, військовослужбовцям та працівникам Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, особам рядового, начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим працівникам утворених відповідно до закону військових формувань.

Тобто, якщо Ви брали безпосередньо участь в АТО і дохід сімї не перевищує середньомісячну сукупну норму доходу родини, то в такому випадку раджу звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання) для призначення субсидії(якщо вона можлива) з наступними документами:

– заяву про призначення житлової субсидії за встановленою формою

– декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленою формою;

– договір найму (оренди) житла (за наявності).

Отже, пільга учасникам бойових дій для придбання деревини НЕ надається. Але Ви маєте право звернутись до відповідного органу для надання субсидії, якщо вона передбачена для Вас.

Здравствуйте! Прошу, разъясните. Мужчине 58 лет, в 2009 году был исключен по достижению предельного возраста (50 лет) из военнообязанных запаса (ст.лейтенант – 2 разряд), но своевременно отметка в военном билете об исключении сделана не была. В 2017 году на предприятии вручают уведомление (не повестку) о прибытии в военкомат для возобновления на воинском учете и прохождении мед.комиссии. Человек отказывается, мотивируя тем, что не является военнообязанным и новые изменения в законе от 2014 года к нему уже не относятся, только в добровольном порядке он имеет право восстановиться, так как закон обратной силы не имеет. Таких уведомлений было три, после составлен акт об отказе и материалы переданы в полицию, внесены в ЕРДР согласно ч1 ст337 КкУ. В итоге обвинительный акт – умышленные противоправные действия – уклонение военнообязанного от военного учета после предупреждения сделанного военным комиссариатом. Правомерны ли эти действия и что с этим делать ? Заранее спасибо. Автор питання: Кира
Доброго дня! Зареєстроване до ЭРДР кримінальне провадження та вручений обвинувачений акт – це ще не вирок. На моє глибоке переконання шанси сторони обвинувачення довести Вашу вину дорівнюють НУЛЮ, оскільки у Вашій діях відсутній склад злочину, з обставин які прямо вказані у Вашому зверненні. Якщо справу передано до суду – рекомендую укласти договір з толковим адвокатом на захист Вас у суді.
Д.дня Хочу призватись на контракт на 3 роки. Але мій директор каже,що звільнить з роботи і не буде зберігати місце і зарплату. Чи правомірно це???? Допоможіть. Дякую Автор питання: Саша 

Відповідно до ч.1 ст.119 Кодексу законів про працю України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/322-08/paran709#n709) на час виконання державних або громадських обов’язків, якщо за чинним законодавством України ці обов’язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку.

Зокрема, відповідно до ч.3 зазначеної статті за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом, у тому числі шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду на строк до його закінчення або до дня фактичного звільнення зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб – підприємців, у яких вони працювали на час призову. Таким працівникам здійснюється виплата грошового забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України відповідно до Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”.

Тобто, роботодавець не має права Вас звільнити, у зв’язку з тим, що Ви будете проходити військову службу.

Однак, на практиці, роботодавці як правило знаходять таку причину для звільнення, яка передбачена чинним законодавством.

В такому випадку, за захистом свої порушених прав Вам необхідно буде звертатись до суду.

Доброго дня. в 2014-15рр я проходив службу по мобілізації в одній з віськових частин. до цього не працював. 
зараз, переглядаючи відомості про страховий стаж в особистому кабінеті на сайті пенсійного фонду бачу, що період служби нігде не відображений. 
як мені бути? чи зарахується цей період до страхового стажу? дякую.Автор питання:  Ігор 

Доброго дня!

Відповідно до статті 2 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2232-12) військова служба є державною службою особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров’я і віком громадян України, іноземців та осіб без громадянства, пов’язаній із обороною України, її незалежності та територіальної цілісності. Час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.

Отже, ТАК! Період проходження військової служби зараховується до страхового стажу.

Раджу звернутись до Пенсійного фонду України у вашому регіоні з відповідним запитанням, при цьому мати при собі документи, які підтверджують проходження Вами військової служби.

Мені 23 роки в військкоматі я проходив медичний огляд, мені видали довідку про непридатність до військової служби, чи достатньо тільки довідки,чи повинні видати військовий білет,дуже дякую Автор питання: Іван

Доброго дня! Раджу ознайомитись з “Положенням про військовий квиток рядового,
сержантського і старшинського складу”  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/263/94. Згідно п3. Вказаного положення “Військові   квитки   видають  районні  (міські)  військові комісаріати  під  час  призову  громадян  на   військову   службу, зарахування  їх  до військового навчального закладу,  звільнення у запас або зняття з військового обліку за станом здоров’я.” Виходячи з Вашої ситуації, якщо Ви не перебували на військовому обліку і Вас з нього не знімали, Вам не повинні видавати військовий квиток.

З ІНШИМИ ПИТАННЯМИ, ЩО ВАС ТУРБУЮТЬ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО Он-Лайн консультації з ресурсу http://advokat-irpin.com.ua

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Джерело: http://advokat-irpin.com.ua/index.php/ru/on-lajn-konsultatsii

Новини

Бездомні офіцери ВМСУ, котрі вийшли з Криму просять президента вирішити квартирне питання

Опубліковано

на

Група офіцерів Військово-морських сил України, які вийшли в 2014 році з окупованого Криму, звернулася з відкритим листом до президента України Петра Порошенко.

Вони просять верховного головнокомандувача звернути увагу на ситуацію із забезпеченням «кримчан» житлом – замість втраченого на півострові. За словами авторів листа, ніякого прогресу в цьому питанні не спостерігається всі чотири роки, що йде війна.

«Виконуючи директиву міністра оборони, ми залишили в Криму своє майно і службове житло і разом з сім’ями терміново покинули територію АР Крим для подальшого проходження служби, – йдеться в листі. – Квартири наших військових фактично захоплені окупантами, а всі обіцянки керівництва країни щодо вирішення цієї проблеми так і залишилися обіцянками, за чотири роки не внесено жодних змін в нормативно-правові акти … Ми чесно виконуємо свій службовий обов’язок, більшість є учасниками АТО, а деякі мають державні нагороди за виконання бойових завдань. Вражає цинічне ставлення до військовослужбовців і членам їх сімей, які залишилися патріотами своєї країни ».

Військові сподіваються на керівництво держави, яке не залишиться осторонь вирішення питання сімей військовослужбовців.

“Сподіваємося, що не буде підштовхувати військовослужбовців ВМС після звільнення в запас разом з сім’ями повертатися в окупований Крим і приймати російське громадянство для вирішення квартирного питання, що наражає на небезпеку як життя військових, так і життя наших сімей”, – йдеться в зверненні.

Звернення підписали 35 осіб, в основному це старші офіцери.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://dumskaya.net/

Читати далі ...

Аналітика

Проект Закону України “Про прощення”: відповідальність військовослужбовців

Опубліковано

на

В середині березня Центр деокупації опублікував проект Закону України «Про прощення» для відкритого громадського обговорення. Ми впевнені, що українське суспільство має самостійно вирішити, кого прощати, а кого карати за злочини, скоєні в інтересах Російської Федерації на шкоду інтересам нашої країни. Ми послідовно оприлюднимемо пропозиції стосовно різних категорій злочинців та сподіваємося на нашу активну участь в дискусії.

Розгорнута презентація самого законопроекту доступна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qU1c1X9ujH0&feature=youtu.be

Нижче викладені пропозиції щодо притягнення до відповдальності військовослужбовців Збройних Сил України, які вчинили злочини в інтересах держави-агресора, а також громадян України, що вступили на службу в армію держави-агресора, незаконні збройні формування або військово-комерційні компанії, а також брали участь в бойових діях в якості найманців залежно від тяжкості злочину

Стаття 9. Процедура прощення не застосовується:

1) частиною першою статті 109 (дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

2) частиною третьою статті 110 (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

3) частиною четвертою статті 110 (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

4) частиною першою статті 111 (державна зрада), зокрема військовослужбовці, які перейшли на бік ворога і змінили військовій присязі; громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України або за її межами.

5) частиною другою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

6) частиною третьою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і як керівники підрозділів брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та як керівники підрозділів брали участь у бойових діях на території України;

7) частиною четвертою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

8) частиною п’ятою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

9) частиною другою статті 328 (розголошення державної таємниці), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірену їм державну таємницю, що спричинило тяжкі наслідки;

10) частиною другою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби зі зброєю або за попередньою змовою групою осіб;

11) частиною третьою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби в умовах особливого періоду;

12) частиною четвертою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби в бойовій обстановці;

13) частиною третьою статті 422 (розголошення відомостей військового характеру, що становлять державну таємницю, або втрата документів чи матеріалів, що містять такі відомості), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірені їм відомості військового характеру, що становлять державну таємницю, або втратили документи чи матеріали з такими відомостями, якщо це спричинило тяжкі наслідки;

14) частиною другою, третьою і четвертою статті 426 (бездіяльність військової влади), зокрема військовослужбовці (начальницький склад військових частин та з’єднань);

15) статтею 427 (здача або залишення ворогові засобів ведення війни), зокрема начальницький склад військових формувань;

16) частиною першою і другою статті 431 (злочинні дії військовослужбовця, який перебуває в полоні), зокрема військовослужбовці, які перебували в полоні;

17) статтею 447 (найманство), зокрема громадяни України, які без дозволу відповідних органів державної влади як найманці брали участь у збройних конфліктах інших держав.

Стаття 10. Процедура прощення може застосовуватись за злочини середньої тяжкості:

1) частиною другою статті 111 (державна зрада), зокрема громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями на території України;

2) частиною першою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і не брали участі у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями на території України;

3) частиною першою статті 328 (розголошення державної таємниці), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірену їм державну таємницю;

4) частиною першою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби;

5) частиною першою і другою статті 422 (розголошення відомостей військового характеру, що становлять державну таємницю, або втрата документів чи матеріалів, що містять такі відомості), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірені їм відомості військового характеру, що становлять державну таємницю;

6) частиною першою статті 426 (бездіяльність військової влади), зокрема військовослужбовці (начальницький склад військових частин та з’єднань);

7) частиною третьою статті 431 (злочинні дії військовослужбовця, який перебуває в полоні), зокрема військовослужбовці, які перебували в полоні.

Стаття 11. Процедура прощення може застосовуватись за злочини невеликої тяжкості:

1) частиною третьою статті 111 (державна зрада), зокрема громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями за межами території України;

Стаття 13. Дії, які за Законом не вважаються злочинами

За цим Законом не вважаються злочинами дії громадян України щодо отримання документів, які посвідчують особу чи її майнові права, виданих окупаційною адміністрацією Російської Федерації, сплата податків та інших обов’язкових платежів на окупованій території, а також участь в голосуванні на незаконних виборах та референдумах.

Згідно статті 51 Женевської конвенції від 12 серпня 1949 року про захист цивільного населення під час війни та Резолюції третього комітету Генеральної асамблеї ООН від 15 листопада 2016 року, держава-окупант не має права здійснювати примусовий призов громадян України на строкову військову службу. Такі дії вважаються порушенням міжнародного права, а громадяни звільняються від відповідальності.

Пояснення:

Процедура прощення полягає в заміні покарання, пов’язаного з позбавленням волі, на альтернативне покарання у вигляді тимчасового обмеження прав. Особи, які вчинили тяжкі та особливо тяжкі злочини, прощенню не підлягають.

Альтернативне основне покарання – покарання, яке застосовується до громадянина України, відповідно до Кримінального кодексу України, в якості заміни основного покарання у вигляді позбавлення волі на тимчасове позбавлення права на роботу в органах державної влади та місцевого самоврядування, в консультативних, дорадчих та інших допоміжних органах і службах Президента України та органів державної влади, на роботу в складі виборчих комісій на виборах Президента України, народних депутатів України, місцевих виборах, всеукраїнському та місцевому референдумах, права на військову службу, роботу в правоохоронних органах та органах судової влади, роботу на керівних посадах в державних підприємствах, закладах та установах, права на викладацьку діяльність, права бути обраним Президентом України, народним депутатом України, депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільським, селищним, міським головою та старостою, а також призупинення права брати участь у виборах Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів, старост та у референдумі на строк п’ять або десять років.

ЦЕНТР ДЕОКУПАЦІЇ ТА РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Читати далі ...

Новини

Внесено зміни у норми речового забезпечення ЗСУ та введено спортивну форму

Опубліковано

на

З метою покращення речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та проведення уніфікації назв предметів речового майна Міністерством оборони внесені зміни до нормативних документів з речового забезпечення.

Для цього Міноборони виданий наказ від 03.03.2018 № 95 «Про затвердження Змін до Норм забезпечення речовим майном військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період та Змін до Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період».

Наказом уточнені норми забезпечення військовослужбовців щодо найменувань окремих предметів речового майна, термінів їх носіння (експлуатації), також деякі предмети виключені з норм та додані нові.

Крім того введені нові норми забезпечення речовим майном:

  • Норма №66 забезпечення речовим майном військовослужбовців військової служби за призовом осіб офіцерського складу;
  • Норма №67 забезпечення речовим майном військовослужбовців, які засуджені до відбування покарання в дисциплінарному батальйоні;
  • Норма №68 забезпечення предметами бойового обмундирування та екіпірування військовослужбовців-снайперів (снайперських груп) Збройних Сил України;
  • Норма №69 забезпечення спортивним інвентарем військових частин, військових ліцеїв та військових навчальних закладів Збройних Сил України.

Інструкція з організації речового забезпечення, отримала ряд змін щодо порядку видачі різних видів форми та іншого майна, зокрема що стосуються спортивної форми, яка введена до норм забезпечення. Також уточнене питання видачі знаків розрізнення та фурнітури.

Пунктом 31 Інструкції тепер передбачений конкретний перелік цих предметів, зокрема визначено, що одночасно з видачею військової форми, видаються знаки розрізнення (погони, знаки розрізнення до погонів, нагрудні та нарукавні знаки) та фурнітура (кокарда, беретний знак, емблема, формений ґудзик, орнамент та позумент), які передбачені для носіння з цим видом форми.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Текст наказу на сайті Верховної Ради України. 

Посилання на повні тексти нормативних документів з питань грошового, речового, житлового та соціального забезпечення можна знайти на сторінці сайту «Норми забезпечення військовослужбовців» .

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.ukrmilitary.com/

Читати далі ...

Trending