Зв'яжіться з нами

Новини

Успіхи БТР-4М в Індонезії – звіт “Укроборонпрому” (фоторепортаж)

Опубліковано

на

БТР-4М, який успішно воює на Донбасі з самого початку конфлікту та виготовляється силами ДП “Харківське КБ з машинобудування ім. Морозова”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, успішно пройшов випробування в умовах тропічного клімату у Індонезії.

П’ять українських бойових машин були поставлені Корпусу морської піхоти Індонезії у рамках виконання контракту, підписаного на початку 2014 року між Міністерством оборони Індонезії та ДП “Спецтехноекспорт”, що входить до складу Концерну.

Виконання контракту відбулось вже після постачання головних партій БТР-4 на потреби українського війська, у рамках дозавантаження виробничих потужностей українського оборонного комплексу.

Під час випробувань, у присутності українських фахівців, були протестовані амфібійні можливості бронетехніки на морі, проведені вогневі випробування у гірський місцевості та перевірені ходові характеристики українських бойових машин  на трасі та на важкопрохідній місцевості.

btr4M-2

Директор “Спецтехноекспорту” Павло Барбул зазначив, що випробування української техніки проводила комісія, до складу якої входили представники різних підрозділів Міністерства оборони Індонезії.

“Реалізація цього контракту відбулася завдяки ефективній взаємодії підприємств українського оборонно-промислового комплексу та Посольства України в Індонезії”, – зазначив Павло Барбул.

btr4M-3

Безпосередньо хід випробувань детально висвітлив кореспондент індонезійського видання Angkasa Арио Нугрох, який детально описав всі етапи тестування української бронетехніки, які відбулись 19 січня 2017 року.

Марш протяжністю 100 км розпочався ще в ночі, коли колона з БТР-4М власним ходом по автострадах виїхала зі столиці Індонезії Джакарти до узбережжя Яванського моря. А вже на світанку бронемашини протестували свої амфібійні властивості на морі.

btr4M-7

“Бойові машини стабільно та плавно ведуть себе у воді”, – пише індонезійське видання. Відмітивши те, що БТР-4 мають колісну формулу 8×8, оснащується моторами Deutz і трансмісіями Allison, які відповідають стандартам НАТО. Ці двигуни відрізняються своєю надійністю, економічністю та потужністю.

btr4M-5

Після водних випробувань, колонна БТР-4М направилась на місце проведення стрільб. Попри те, що дорога до стрільбища була розмита потужними дощами, українські бойові машини успішно пройшли ходові випробування. Як відмічає видання Angkasa, індонезійські військові навіть спеціально приготували гусеничну техніку для буксирування, не очікуючи таких потужних ходових властивостей БТР-4М.

btr4M-15

Місцем вогневих випробувань було обрано каньйон, який дозволяє перевірити здатність головного озброєння української бойової машини.

Кожен з п‘яти БТР-4М, які брали учать у стрільбах, успішно вразили умовні цілі на визначених відстанях, довівши точність української зброї. Індонезійські журналісти були відверто вражені можливостями бойового модулю «Парус», який встановлено на БТР-4М, та сучасного цифрового прицільного комплексу.

btr4M-11

Нагадаємо, що ДК “Укроборонпром” нарощує потужності виробництва БТР-4, в першу чергу для потреб армії України. У рамках цієї програми фахівці ДП “Житомирський бронетанковий завод”, що входить до складу Концерну, у 2016 році освоїли виробництво корпусів для БТР-4.

Бойові можливості БТР-4 були вже неодноразово доведені під час важких боїв на Донбасі, де українська бойова машина відзначилась живучістю, ефективністю та багатофункціональністю. “Укроборонпром” очікує, що у 2017 році підприємства Концерну отримають потужне замовлення для виробництва цих машин для української армії.

btr4M-12Додамо, що “Укроборонпром” у листопаді 2016 року представив інтереси України на  міжнародній виставці Indo Defence-2016, що проходила у Індонезії. Під час зустрічей із представниками силових відомств було обговорено співпрацю по програмі Ан-70, продемонстровано можливості української бронетехніки та ракетного озброєння.

Джерело:http://ukroboronprom.com.ua/

При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. *Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

Новини

Українські санкції довели до банкрутства один з найбільших авіазаводів РФ

Опубліковано

на

Російський авіаційний завод «Авиакор» нещодавно був визнаний банкрутом. І все б нічого, ще один пішов по похилій, чого вже, але в даному випадку це та рідкість, коли на долю заводу вплинули санкції введені безпосередньо Україною.

Справа в тому, що завод «Авиакор» займався випуском, ремонтом і обслуговуванням літаків Ан-140 і Ту-154. Однак, після того як Росія вторглася в Україну і були розірвані зв’язки заводу з українськими постачальниками (в Україні знаходяться 34 постачальника комплектуючих за проектом Ан-140, а також головне КБ “Антонов”), один з найбільших авіаційних заводів Російської Федерації став хиріти.

Результат пошуку зображень за запитом "Ан-140"

У 2014 ситуацію відразу ж спробували взяти під контроль і президент Росії В. В. Путін розпорядився організувати на потужностях заводу серійне виробництво літака Ил-114. Однак розпорядитися одне, а розгорнути виробництво – зовсім інше. В умовах “Авиакору” освоєння серійного виробництва Ил-114 зайняло б не менше 5 років і зажадало б інвестицій в розмірі 10-12 млрд руб. На такий крок в уряді не пішли кинувши завод, з персоналом з півтори тисячі співробітників напризволяще.

У 2015 році Міністерство оборони РФ і зовсім вирішив стягнути із заводу неустойку на 626,1 млн руб у зв’язку з затримкою поставок літаків Ан-140. З 14 замовлених тоді готові були лише 6. Зауважу, вимога про стягнення від МО РФ надійшла якраз тоді, коли Україна припинила поставки комплектуючих для заводу, і про це було прекрасно відомо МО РФ.

У підсумку, за станом на 2017 рік завод мав заборгованість близько 200 млн рублів і простоював без великих замовлень. На одних тільки Ту-154 особливо не розгуляєшся і було розпочато процес про банкрутство.

Власне, ще один фрагмент на тему самодостатності та імпортзаміщення в Російській Федерації. Однією тільки корою дуба у всіх галузях відбутися не виходить.

ZLOY_ODESSIT

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://zloy-odessit.livejournal.com/

Читати далі ...

Новини

Польська компанія відсуджуватиме 1-1,5 млн євро за поставлені Україні БМП-1АК

Опубліковано

на

Польська компанія Wtorplast подасть позов про захист ділової репутації до журналу “Новое время” і автора матеріалу “Служили два товариша”, в якому йдеться про корупційні схеми в оборонній сфері.

Про це заявив під час засідання Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони адвокат Олексій Шевчук, уповноважений представляти інтереси компанії.

“На сьогоднішній день категорична позиція Wtorplast – звернутися з позовом до видання, до автора. І вирішити питання збитків і розміру шкоди діловій репутації. Але однозначно можемо сказати, що цей розмір перевищує мільйон чи півтора мільйона євро в залежності від того, чи буде виконано контракт”, – сказав він.

Шевчук заявив, що після публікації журналістського розслідування “Служили два товариша” в журналі “Новое время” під загрозою опинилася ліцензія компанії Wtorplast, яка також використовується для експорту техніки не лише до України, а й до Казахстану, Іраку, США і Чехії.

“Наразі міжнародні партнери звернулися до компанії Wtorplast з проханнями прояснити репутаційні ризики цього інформаційного скандалу. Ми надали пояснення міжнародним контрагентам компанії”, – зазначив Шевчук.

Під час свого виступу він спростував інформацію про те, що компанія Wtorplast купувала розібрані БМП-1АК за 20 тис. євро. Шевчук запевнив, що куплена компанією техніка ніколи не була металобрухтом, як зазначено у публікації. Також представник компанії повідомив, що “головні вузли даної техніки виробництва 2016-2017 років”.

“Теза у виданні про те, що це є корупційною оборудкою, ніколи не може стосуватися компанії Wtorplast, бо вона звітує міжнародним рейтинговим агентствам і у жодному разі не була замішана у корупційному скандалі”, – запевняє Шевчук.

Він повідомив, що викладена у публікації інформація є підставою для проведення в інтересах компанії Wtorplast комплексної експертизи, яка має встановити завдану шкоду діловій репутації. Шевчук зазначив, що така експертиза уже запущена.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.ukrinform.ua/

Читати далі ...

Новини

Українські прикордонники відмовились від радянсько-російського свята

Опубліковано

на

День прикордонника в Україні відзначатимуть 6 травня. Відповідний указ президента затвердили сьогодні на засіданні Кабінету міністрів.

Перенести професійне свято було ідеєю Адміністрації Держприкордонслужби, повідомляють у прес-службі МВС України.

Кабінет Міністрів України схвалив рішення про необхідність перенесення Дня прикордонника, оскільки дата 28 травня є датою створення прикордонних військ КДБ СРСР, що є неприйнятним для України в сучасних умовах.

Результат пошуку зображень за запитом "прикордонники ато 2014"

З весни 2014 особовий склад прикордонної служби бере участь у бойових діях російсько-української війни. В жовтні минулого року перший заступник начальника ДПСУ Василь Серватюк повідомив, що війна забрала життя 69 захисників кордону, 428 отримали поранення, в результаті яких 35 з них втратили або частково втратили працездатність, п’ять військовослужбовців пропали безвісти. Серйозні втрати ДПСУ зазнала під час обстрілу Зеленопілля російськими “Градами” з території РФ 11 липня 2014 року. Тоді загинули сім українських прикордонників, п’ятеро отримали поранення. Загальна чисельність відомства становить 50 тис. чоловік, з них 42 000 військовослужбовців.

Результат пошуку зображень за запитом "прикордонники 2014 вбитий собака"

Пропозиції по перенесенню Дня прикордонника підготувала Адміністрація відомства за узгодженням з Міністерством внутрішніх справ України. Серед варіантів обговорювалося кілька дат, однак найбільш емоційно та патріотично вдалою, на думку колегії Держприкордонслужби, є  30 квітня.

Саме у цей день 100 років тому українські війська, в результаті кривавих, але переможних боїв з більшовицькою Росією вийшли на кордони України та  встановили на ньому державні символи. Це була дата перемоги української зброї та Держави Україна.

На думку Адміністрації Держприкордонслужби, встановлення Дня прикордонника України 6 травня матиме духовно-патріотичне значення для особового складу. У цей день вшановують пам’ять Георгія Побідоносця, який є покровителем відомства.

Історія свята

1992 року свято встановлено в Україні Указом Президента України «Про свято День прикордонника» від 25 травня 1992 року № 308 4 листопада — у день прийняття Верховною Радою України у 1991 році Закону “Про Прикордонні війська України”.

Разом з тим, самі прикордонники розділилися у сприйнятті свого професійного свята – ті що служили в радянських прикордонних військах продовжували святкувати його 28 травня, а офіційні заходи проводилися 4 листопада. Починаючи з 2001 року, коли прикордонне відомство очолив генерал-лейтенант Литвин М.М., який ніколи не служив до цього в прикордонних військах, розпочалася активна компанія повернення до прикордонних традицій СРСР.

Указом Президента України Леоніда Кучми від 21 травня 2003 року №431 «Про внесення зміни до Указу Президента України від 25 травня 1992 року N 308» свято було встановлено 28 травня — в цей день воно відзначалося і дотепер.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://dpsu.gov.ua/

Читати далі ...

Trending