Зв'яжіться з нами

Новини

Танк “Оплот” надійде у війська, але не такий, як для Таїланду, і не цього року – директор Defense Express

Опубліковано

на

“Коли ми говоримо про державне оборонне замовлення на 2018 рік, то воно відрізняється від минулорічного, перш за все, обсягом. Суттєво, десь на 20%, збільшено фінансування закупівлі нової і модернізованої техніки” – директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express, військовий експерт СЕРГІЙ ЗГУРЕЦЬ у інтерв’ю “Апострофу”

“Ще один важливий момент – досить багато коштів виділено на підготовку до виготовлення нової техніки. Це інша стаття витрат, адже можна розробити нову сучасну техніку, але не мати відпрацьованої технологічної лінії для її виробництва. Так от, в цьому році Міністерство економіки виділяє значні кошти для того, щоб створювати і поглиблювати можливості підприємств у виготовленні нової техніки.

Тому я гадаю, що 2018 рік має стати проривним з точки зору початку серійного виготовлення нових зразків техніки. І, думаю, якщо зривів не буде, то це буде перший рік, коли наші Збройні сили почнуть отримувати нову військову техніку, зокрема ті ж БТР-4, БТР-3 та БТР-70ДІ фактично батальйонними комплектами. Це суттєво відрізнятиметься від попередніх років, коли ЗСУ отримували нові зразки бронетехніки поштучно.” – стверджує директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express, військовий експерт СЕРГІЙ ЗГУРЕЦЬ.

Що ж до нашумілого танку “Оплот”, то цикл виготовлення цього танку складає десь півтора року. Через те не варто очікувати появу цієї техніки у військах поточного року. Про це на своїй сторінці у Фейсбук написав директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express Сергій Згурець, коментуючи виступ Міністра оборони Степана Полтарака на Комітеті ВРУ з питань нацбезпеки і оборони, під час якого він назвав серед пріоритетів у закупівлях ОВТ на 2018 рік танки «Оплот».

На думку експерта, «хтось щось переплутав», бо реальність трохи інша.

«Якщо не помиляюся, цикл виготовлення танку «Оплот» — десь місяців 17-19. Причому той «Оплот», який мають зробити для арміЇ, має суттєво відрізнятися від його експортної версії. Аби внести доопрацювання у конструкцію танка, Міністерство оборони відкрило більше десятка нових науково-дослідних робіт. Ці доопрацювання скеровані на оновлення низки вузлових рішень. Це пов’язане з переходом на нову елементну базу. Це має повністю виключити залежність від російських матеріалів та комплектуючих. Також є нагальна потреба підготовки виробництва, аби нарешті уникнути “унікальності” та “неповторності» кожного виробу під брендом «Оплот» — як це було в рамках виконання контракту на постачання армії Таїланду 49 нових танків БМ «Оплот-Т» та двох броньованих ремонтно-евакуаційних машин», — пояснює Сергій Згурець.

За його словами, перша партія з десяти машин для ЗСУ якраз і має забезпечити відпрацювання оновленого циклу виготовлення танків. Це потребуватиме серйозної віддачі і напруження сил від ХКБМ ім. Морозова, Заводу ім. Малишева, інших підприємств, які беруть участь у дослідно-конструкторських роботах та комплектації цієї машини, і звісно, від структур, які представляють інтереси замовника.

«За оптимістичного розвитку подій, тобто при вирішенні усіх нинішніх технічних та технологічних складностей, перші нові «Оплоти» надійдуть у Збройні Сили не раніше 2019 р. Це не зрада і не перемога. Просто графік», — резюмує експерт.

З обговореннь небайдужих:

  • Евгений Ярошенко По Тайскому заказу вышли на 5 танков в месяц, но цикл производства от до действительно не быстрый, но уже и не 17 месяцев
  • Андрей Р. А тепер цікаві речі:
    Оплот для ЗСУ — це не тільки, наприклад, 31 одиниця на укомплектування одного танкового батальйону.
    Це ще й:
    1. Навчання екіпажів, починаючи з механіків-водіїв і закінчуючи фахівцями ремонтних підрозділів і, звичайно ж, офіцерським складом.
    2. Резерв запасних частин, щоб ці навчені ремонтні підрозділи могли ремонтувати новий танк.
    3. Новий БРЕМ, здатний здійснювати евакуацію нових танків зі збільшеними габаритами і вагою, щоб екіпажі не кидали несправні танки біля дороги, або, що гірше, не палили їх.
    4. Тренажерний комплекс, щоб екіпажі могли тренуватися. А тренажерний комплекс — це не просто дві кабінки, а ще й ПО, яке вміє зліпити три рази по дві кабінки у взвод.
    5. Це навчально-матеріальна база, учбові стенди, розрізні агрегати, навчальні інтерактивні програми, або, принаймні, плакати. Це — грамотні інструкції з експлуатації, підручники та нові навчальні програми.
    Тому ми звичайно підемо нахєр, але вищезазначених фактів неможливо відмінити. Тому Оплот для ЗСУ це поки що влажниє мєчти.
  • Олег Петрович “у 2017 році Верховний Головнокомандувач заявив таке: “ми внесли зміни у державний бюджет, і перші танки “Оплот” виробництва харківського заводу потраплять у Збройні Сили вже цього року. ” -вероятно Порошенко имел в виду отремонтированные танки Т-84 (ранняя версия Оплота).

З власних джерел у МО: на міжнародні танкові змагання The Strong Europe Tank Challenge 2018 Міноборони планує випустити не БМ “Оплот” (розроблений спеціально на тайське замовлення), а танки Т-84 (першу версію “Оплота” для ЗСУ), очевидно модернізовані, скоріше всього це буде експрес-мікс з напрацюваннь Т-84-“Ятаган”- БМ “Оплот”.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. 
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Джерело:https://apostrophe.ua/ua/article/politics/https://www.facebook.com/szgurets

 

Новини

Українські санкції довели до банкрутства один з найбільших авіазаводів РФ

Опубліковано

на

Російський авіаційний завод «Авиакор» нещодавно був визнаний банкрутом. І все б нічого, ще один пішов по похилій, чого вже, але в даному випадку це та рідкість, коли на долю заводу вплинули санкції введені безпосередньо Україною.

Справа в тому, що завод «Авиакор» займався випуском, ремонтом і обслуговуванням літаків Ан-140 і Ту-154. Однак, після того як Росія вторглася в Україну і були розірвані зв’язки заводу з українськими постачальниками (в Україні знаходяться 34 постачальника комплектуючих за проектом Ан-140, а також головне КБ “Антонов”), один з найбільших авіаційних заводів Російської Федерації став хиріти.

Результат пошуку зображень за запитом "Ан-140"

У 2014 ситуацію відразу ж спробували взяти під контроль і президент Росії В. В. Путін розпорядився організувати на потужностях заводу серійне виробництво літака Ил-114. Однак розпорядитися одне, а розгорнути виробництво – зовсім інше. В умовах “Авиакору” освоєння серійного виробництва Ил-114 зайняло б не менше 5 років і зажадало б інвестицій в розмірі 10-12 млрд руб. На такий крок в уряді не пішли кинувши завод, з персоналом з півтори тисячі співробітників напризволяще.

У 2015 році Міністерство оборони РФ і зовсім вирішив стягнути із заводу неустойку на 626,1 млн руб у зв’язку з затримкою поставок літаків Ан-140. З 14 замовлених тоді готові були лише 6. Зауважу, вимога про стягнення від МО РФ надійшла якраз тоді, коли Україна припинила поставки комплектуючих для заводу, і про це було прекрасно відомо МО РФ.

У підсумку, за станом на 2017 рік завод мав заборгованість близько 200 млн рублів і простоював без великих замовлень. На одних тільки Ту-154 особливо не розгуляєшся і було розпочато процес про банкрутство.

Власне, ще один фрагмент на тему самодостатності та імпортзаміщення в Російській Федерації. Однією тільки корою дуба у всіх галузях відбутися не виходить.

ZLOY_ODESSIT

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://zloy-odessit.livejournal.com/

Читати далі ...

Новини

Польська компанія відсуджуватиме 1-1,5 млн євро за поставлені Україні БМП-1АК

Опубліковано

на

Польська компанія Wtorplast подасть позов про захист ділової репутації до журналу “Новое время” і автора матеріалу “Служили два товариша”, в якому йдеться про корупційні схеми в оборонній сфері.

Про це заявив під час засідання Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони адвокат Олексій Шевчук, уповноважений представляти інтереси компанії.

“На сьогоднішній день категорична позиція Wtorplast – звернутися з позовом до видання, до автора. І вирішити питання збитків і розміру шкоди діловій репутації. Але однозначно можемо сказати, що цей розмір перевищує мільйон чи півтора мільйона євро в залежності від того, чи буде виконано контракт”, – сказав він.

Шевчук заявив, що після публікації журналістського розслідування “Служили два товариша” в журналі “Новое время” під загрозою опинилася ліцензія компанії Wtorplast, яка також використовується для експорту техніки не лише до України, а й до Казахстану, Іраку, США і Чехії.

“Наразі міжнародні партнери звернулися до компанії Wtorplast з проханнями прояснити репутаційні ризики цього інформаційного скандалу. Ми надали пояснення міжнародним контрагентам компанії”, – зазначив Шевчук.

Під час свого виступу він спростував інформацію про те, що компанія Wtorplast купувала розібрані БМП-1АК за 20 тис. євро. Шевчук запевнив, що куплена компанією техніка ніколи не була металобрухтом, як зазначено у публікації. Також представник компанії повідомив, що “головні вузли даної техніки виробництва 2016-2017 років”.

“Теза у виданні про те, що це є корупційною оборудкою, ніколи не може стосуватися компанії Wtorplast, бо вона звітує міжнародним рейтинговим агентствам і у жодному разі не була замішана у корупційному скандалі”, – запевняє Шевчук.

Він повідомив, що викладена у публікації інформація є підставою для проведення в інтересах компанії Wtorplast комплексної експертизи, яка має встановити завдану шкоду діловій репутації. Шевчук зазначив, що така експертиза уже запущена.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.ukrinform.ua/

Читати далі ...

Новини

Українські прикордонники відмовились від радянсько-російського свята

Опубліковано

на

День прикордонника в Україні відзначатимуть 6 травня. Відповідний указ президента затвердили сьогодні на засіданні Кабінету міністрів.

Перенести професійне свято було ідеєю Адміністрації Держприкордонслужби, повідомляють у прес-службі МВС України.

Кабінет Міністрів України схвалив рішення про необхідність перенесення Дня прикордонника, оскільки дата 28 травня є датою створення прикордонних військ КДБ СРСР, що є неприйнятним для України в сучасних умовах.

Результат пошуку зображень за запитом "прикордонники ато 2014"

З весни 2014 особовий склад прикордонної служби бере участь у бойових діях російсько-української війни. В жовтні минулого року перший заступник начальника ДПСУ Василь Серватюк повідомив, що війна забрала життя 69 захисників кордону, 428 отримали поранення, в результаті яких 35 з них втратили або частково втратили працездатність, п’ять військовослужбовців пропали безвісти. Серйозні втрати ДПСУ зазнала під час обстрілу Зеленопілля російськими “Градами” з території РФ 11 липня 2014 року. Тоді загинули сім українських прикордонників, п’ятеро отримали поранення. Загальна чисельність відомства становить 50 тис. чоловік, з них 42 000 військовослужбовців.

Результат пошуку зображень за запитом "прикордонники 2014 вбитий собака"

Пропозиції по перенесенню Дня прикордонника підготувала Адміністрація відомства за узгодженням з Міністерством внутрішніх справ України. Серед варіантів обговорювалося кілька дат, однак найбільш емоційно та патріотично вдалою, на думку колегії Держприкордонслужби, є  30 квітня.

Саме у цей день 100 років тому українські війська, в результаті кривавих, але переможних боїв з більшовицькою Росією вийшли на кордони України та  встановили на ньому державні символи. Це була дата перемоги української зброї та Держави Україна.

На думку Адміністрації Держприкордонслужби, встановлення Дня прикордонника України 6 травня матиме духовно-патріотичне значення для особового складу. У цей день вшановують пам’ять Георгія Побідоносця, який є покровителем відомства.

Історія свята

1992 року свято встановлено в Україні Указом Президента України «Про свято День прикордонника» від 25 травня 1992 року № 308 4 листопада — у день прийняття Верховною Радою України у 1991 році Закону “Про Прикордонні війська України”.

Разом з тим, самі прикордонники розділилися у сприйнятті свого професійного свята – ті що служили в радянських прикордонних військах продовжували святкувати його 28 травня, а офіційні заходи проводилися 4 листопада. Починаючи з 2001 року, коли прикордонне відомство очолив генерал-лейтенант Литвин М.М., який ніколи не служив до цього в прикордонних військах, розпочалася активна компанія повернення до прикордонних традицій СРСР.

Указом Президента України Леоніда Кучми від 21 травня 2003 року №431 «Про внесення зміни до Указу Президента України від 25 травня 1992 року N 308» свято було встановлено 28 травня — в цей день воно відзначалося і дотепер.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://dpsu.gov.ua/

Читати далі ...

Trending