Зв'яжіться з нами

Озброєння

Для потреб ЗСУ розпочато виробництво нового спеціалізованого автомобіля– позашляховика “Богдан – 2351”

Опубліковано

на

Позашляховик призначений для перевезення особового складу Збройних Сил, транспортування невеликих вантажів і майна всіма видами доріг та місцевості, проведення спеціальних операцій.

Корпорація “Богдан” розпочала виробництво нового спеціалізованого автомобіля– позашляховика “Богдан – 2351”. Автомобіль призначений для перевезення особового складу Збройних Сил, транспортування невеликих вантажів і майна будь-якими шляхами та місцевістю, проведення спеціальних операцій (дій)– патрулювання, супровід транспортних засобів під час виконання спеціальних завдань,– повідомляє прес-служба підприємства.

Нова модель позашляховика витримала усі випробування Міністерства Оборони, рекомендована до проведення підконтрольної експлуатації відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України.

“У рамках ініціативної програми з підвищення обороноздатності та доукомплектування автопарку Збройних сил України на виробничих потужностях Корпорації “Богдан” розгорнуто розробку та виробництво ряду зразків військової техніки для ЗСУ та інших силових структур. І цей напрям став для Корпорації найважливішим та стратегічним. Тепер наша лінійка військової техніки поповнилася ще одним зразком, затребуваним у Збройних силах”, – зазначили в Корпорації.

На думку представників “Богдана”, озброєння Армії сучасною технікою вітчизняного виробництва – це турбота не лише про переоснащення автомобільного парку Збройних Сил, який фактично не оновлювався впродовж років Незалежності, а й вагомий внесок в економічне відновлення України та створення нових робочих місць.

Наявність свого виробництва військового автотранспорту також означає позбавлення залежності від запасних частин та матеріалів російського виробництва та важливий крок до повного переходу сучасної української армії до стандартів НАТО.

Автомобіль БОГДАН 2351 виконаний на базі шасі повнопривідного автомобіля Great Wall Winglе 5 doublecab, складається з посиленого шасі (трансмісія, ходова частина та рульове управління), дизельного двигуна з турбонаддувом моделі GW4D20, потужністю 105 кВт, екологічного класу Євро IV із навісним обладнанням та системами забезпечення, гальмівних систем (робочої та стоянкової), електрообладнання, контрольно-вимірювальних приладів.

Кузов типу фургон, складається з суцільнометалевої подвійної кабіни для розміщення п’яти чоловік та вантажного відсіку з тентовою надбудовою. Кузовні частини виконані із забезпеченням пило, водонепроникності внутрішнього простору та захисту від атмосферних опадів. Зовні кузов має лакофарбове захисне покриття зеленого кольору з антибліковим покриттям. З переду кабіни додатково встановлено посилений захист радіатору.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://bogdan.ua/

Читати далі ...
Реклама
1 коментар

1 коментар

  1. Сенсей

    15.03.2018 при 22:48

    Які українські деталі виготовлені на наших підприємствах встановлені на цей “китайоз”?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини

На головному заводі з виробництва бронетехніки розпочинається модернізація

Опубліковано

на

25 квітня заводі імені Малишева успішно завершив контракт із Таїландом.

Про це повідомили у прес-службі Харківської обладміністрації.

“На Харківщині приділяємо велику увагу економічному пожвавленню і, особливо – розвитку промислового виробництва. Для нас надзвичайно важливо, щоб підприємства мали замовлення, а люди – зарплату, – зазначила голова Харківської обладміністрації Юлія Світлична під час відвідування оборонного підприємства разом з генеральним директором ДК “Укроборонпром” Павлом Букіним.- Тому робимо все, щоб співпрацювати з органами державної влади та органами управління державних підприємств, а також виносимо проблемні питання на рівень Кабінету міністрів, маємо підтримку президента України задля того, щоб відновлювати виробництво та завантажувати підприємства області. Завод імені Малишева повинен працювати. Завантаження підприємства – першочергове завдання, над яким ми працюємо разом з органом управління”.

На заводі імені Малишева розпочинається модернізація виробництва - Світлична

Світлична відзначила, що ДП “Завод ім. Малишева” нині є одним з тих підприємств регіону, які демонструють динаміку розвитку. Після збиткових років у 2017-му завод вийшов на прибуток, зараз на ньому не тільки своєчасно виплачується зарплата, але й розпочинається модернізація виробництва.

“Починаючи з 2018 року, буде виділено державне фінансове забезпечення для модернізації виробничих потужностей заводу імені Малишева. Інвестиційна програма розрахована не на один рік”, – повідомила керівник області.

Букін додав, що за останні два роки харківське підприємство виконало багато замовлень – як від Міноборони України, так і для іноземних замовників (Пакистану, Таїланду).

“Було проведено велику роботу з модернізації бронетанкової техніки для Збройних Сил України. Тайський контракт, який сьогодні завершили, – це одна з можливостей для підприємства розвиватися. Ця робота відбивається на фінансових показниках заводу ім. Малишева. Сподіваємося на подальший розвиток підприємства”, – сказав Букін.

За інформацією генерального директора заводу Олександра Хланя, зараз підприємство працює над поновленням випуску легкоброньованої техніки – БТРів.

“Ми поновлюємо лінії легкої броньованої техніки – плануємо випуск БТР-3 та БТР-4. Вже придбано все обладнання, змонтовано стендове обладнання, – розповів Хлань. – Цей рік у нас не гірший за попередній, він повністю законтрактований. Більш того – є серйозні напрацювання на наступний рік, про які я не хотів би говорити до підписання контракту”.

Керівник області наголосила: конкретні державні рішення, які приймаються задля розвитку промисловості, дають конкретні результати. Для Харківщини це, зокрема, зростання промислового виробництва та створення протягом лише одного 2017 року майже 4 000 нових робочих місць у промисловій сфері.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Читати далі ...

Озброєння

Туреччина починає виробництво першого вітчизняного танка Altay без українського двигуна

Опубліковано

на

Процес розробки і випробувань першого турецького танка підійшов до свого завершення. Міноборони Туреччини назвало переможця в тендері на серійне виробництво танків Altay, передає портал defensenews.com.

Переможцем тендеру виявилася турецько-катарська компанія BMC, яка виграла в лютому поточного року контракт на розробку двигуна для танка Altay. У військовому відомстві не розкривають деталей угоди, при цьому раніше заявлялося, що перша серійна партія складе 250 одиниць, а всього для армії планується закупити близько 1000 танків Altay.

Результат пошуку зображень за запитом "танк алтай"

Нагадуємо, що з самого початку контракт на серійне виробництво танка планувалося підписати ще в 2016 році, але через накладені на Туреччину Євросоюзом санкції, Австрія відмовилася передати Анкарі технології виробництва двигуна.

Танк названий на честь турецького війкового генералу Фахретіна Алтая, учасника війни за незалежність Туреччини(1919—1923 р.) Прототипом танку став корейський К2 «чорна пантера».

Програма повинна була бути реалізованою за 54 місяці. У березні 2007 був підписаний контракт між міністерством оборони Туреччини і компанією Otokar котра в свою чергу 11 травня 2011 підписала контракт із південо-корейською фірмою Hyundai Rotem про сумісне виробництво. Про те у по ходу процесу виник ряд складностей зокрема із двигуном для машини. Багатомісячні перемовини із Японською компанією «Mitsubishi Heavy Industries» не дали результатів. Але згодом, Туреччина озвучила, що двигун потужністю від 1500 до 1800 к.с. на танк буде власного виробництва. У липні 2012 прозвучала заява про те що виробництво перших прототипів буде почато в осінню і вже в жовтні в мережі з’явилися перші фото танка.

Вже перед початком серійного виробництва Туреччина зіткнулася з проблемою пошуку нового двигуна для свого танка після припинення співпраці між турецьким виробником двигунів «Tumosan» і австрійською фірмою. Однак 14 березня 2017 року був підписаний меморандум про порозуміння між главами урядів України і Туреччини, згідно з яким для турецького танка Україна поставить двигуни 6ТД-3. Слід відзначити, що російські пропозиції Туреччині теж не підійшли.

Маса танка становить 60 т, при цьому він може розвивати швидкість до 70 км/г. На машині встановлена ​​система бронювання від компанії Roketsan, а також системи активного захисту і управління вогнем, розроблені компанією Aselsan. Крім цього, танки Altay будуть обладнані системами виявлення радіаційної та хімічної загрози. Вартість виробництва однієї одиниці оцінюється приблизно в $ 5,5 млн, а на розробку нового танка було витрачено близько $ 500 млн. Згідно з планами Міноборони Туреччини, танки Altay повинні будуть замінити німецькі Leopard 1A і Leopard 2A, а також американські M48 і M60, що перебувають на озброєнні турецької армії.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Читати далі ...

Озброєння

Ще один надсучасний Zumwalt поповнив ВМС США

Опубліковано

на

Есмінець Michael Monsoor офіційно увійшов до складу американського флоту. На сайті Військово-морського інституту ВМС США з’явилася інформація про те, що компанія Bath Iron Works передала військовим другий корабель типу Zumwalt.

Michael Monsoor (DDG 1001) – другий в серії з трьох есмінців нового покоління, спроектованих для ВМС США. Перший з них – Zumwalt (DDG 1000) – був побудований в грудні 2015 року і в травні минулого року надійшов у розпорядження ВМС США, пройшовши ходові випробування. Третій корабель серії – Lyndon B. Johnson (DDG 1002) – знаходиться на завершальній стадії будівництва.

Есмінець Michael Monsoor був закладений в травні 2013 року і отримав ім’я на честь бійця підрозділу SEAL («Морські котики») Майкл Монсур, який загинув у 2006 році в Іраці. Під час бою Монсур накрив собою гранату, чим врятував інших бійців своєї групи, і був посмертно нагороджений Медаллю Пошани – вищою військовою нагородою США. Після офіційного вступу до складу флоту есмінець Michael Monsoor отримав приставку USS до своєї назви.

Програма зі створення нового покоління есмінців стартувала в США в 90-і роки і зазнала чимало змін. Спочатку вона називалася Surface Combatant 21 (SC 21), пізніше була перейменована в DD (X), а в 2006 році затверджено як DDG 1000. З кожною зміною програми істотно змінювалися і параметри кораблів. Спочатку планувалося побудувати 32 есмінця, потім програма поступово була скорочена до двох кораблів, після чого Міноборони США виділило кошти на будівництво третього корабля цього класу. Американці вважають кораблі типу Zumwalt експериментальними, на базі яких буде розроблено серію есмінців на заміну типу Arleigh Burke.

USS Michael Monsoor є одним з найбільших і тяжкоозброєних кораблів в своєму класі. Довжина есмінця становить 183 м, повна водотоннажність – 13 200 т. Базове озброєння включає в себе 80 пускових установок для ракет, дві артилерійські установки і два зенітні установки Mk. 110 калібру 57 мм.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Читати далі ...
Реклама
Реклама Enter ad c ode here

Trending