Зв'яжіться з нами

Новини

Розвиток безпілотних систем повернув американських «Месників» до строю

Опубліковано

на

Міноборони США передумало утилізувати своїх «Месників». Портал armyrecognition.com повідомив про те, що в Європу відправлено першу партію самохідних зенітних ракетних комплексів ближньої дії Avenger AN / TWQ-1.

Європейське командування американської армії EUCOM (United States European Command) запросило 72 «Месника». Перша партія в кількості 36 машин вже вирушила до Європи, друга завершує проходження розконсервації і модернізації. Машини повинні забезпечити американським військам в Європі протиповітряний захист.

Результат пошуку зображень за запитом "Avenger AN/TWQ-1"

Мобільна система ППО Avenger AN / TWQ-1.

Системи ППО Avenger (англ. – «месник») AN / TWQ-1 були розроблені в 80-і роки і останнім часом майже не використовуються американською армією. Бойові машини для Європи були зняті зі зберігання в одній з військових частин в Пенсільванії, де вони очікували утилізації. Розвиток безпілотних систем змусило американських військових повернути «старих» до строю – після ремонту і модернізації вони знову зможуть забезпечувати захист від різних типів повітряних загроз.

У минулому році американська армія успішно протестувала нову версію ПЗРК Stinger з безконтактним детонатором. Під час випробувань військові здійснили пуск двох ракет Stinger з M1097 Avenger по беспілотникам-мішенях MQM-170C Outlaw і успішно уразили їх. Компанія Raytheon, яка розробила неконтактного детонатоар для FIM-92, заявляє про те, що нова система наведення дозволяє знищувати навіть невеликі дрони, які можуть вести розвідку або нести вибухівку.

Avenger AN / TWQ-1 являє собою армійський позашляховик HMMWV в пікап-версії. У кузові автомобіля розміщена поворотна платформа, на якій змонтований зенітний ракетний комплекс, які складається з двох пускових установок, що сумарно вміщають вісім ракет FIM-92 Stinger.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Новини

Українські літаки – зірки першого авіашоу Туреччини (ВІДЕО)

Опубліковано

на

Українські літаки Ан-178 і Ан-77 стали головними учасниками масштабного авіашоу “Eurasia Airshow” в Туреччині.

Настільки масштабне авіашоу Туреччина проводить вперше. У ньому взяли участь десятки літаків з усього світу, йдеться в сюжеті ТСН.

Загальна увага була прикута до Ан-178, який швидко піднявся в повітря і попрямував до узбережжя Середземного моря. На його борту було близько десяти офіцерів турецької армії і поліції.

Слідом за ним до старту підготувався Ан-77. Пілоти навмисно викотилися ледве не на середину злітної смуги, щоб показати, який короткий розбіг у літака. Вистачило 350 метрів, щоб відірватися від землі.

У польоті літак розвинув мінімальну швидкість над відвідувачами шоу, зробив “гірку” і ефектно приземлився “по-антонівськи”.

Пілот Володимир Мосін не приховував задоволення і роздавав інтерв’ю. Техніки та штурман отримали свій шматок слави – дівчат, посмішки і селфі, сказано в сюжеті.

Через 40 хвилин на аеродром повернувся Ан-178. На його борту полетів командувач турецької жандармерії, яка є потенційним замовником українського літака.

Державне підприємство “Антонов” представило новий літак Ан-77 на базі Ан-70 без російських комплектуючих. АН-77 є глибокою модернізацією гвинтовентиляторного середнього військово-транспортного літака короткого злету і посадки Ан-7.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://gazeta.ua/

Читати далі ...

Новини

ДП “Антонов” готове до виконання повного спектра стратегічних вантажоперевезень в інтересах НАТО і ЄС

Опубліковано

на

ДП “Антонов” (Київ) в рамках участі в роботі міжнародної авіакосмічної виставки ILA-2018, що проходить 25-29 квітня в Берліні (Німеччина), озвучило готовність авіакомпанії “Авіалінії Антонова” до виконання повного спектра стратегічних перевезень за програмою Strategic Airlift Interim Solution ( SALIS) в інтересах НАТО і ЄС у зв’язку з планами щодо виходу з програми російської авіакомпанії “Волга-Днепр”.

Як повідомили в середу в прес-службі ДП “Антонов”, офіційну заяву з цього приводу поширене ДП “Антонов” 25 квітня в перший день роботи ILA-2018.

“Оскільки російська компанія” Волга-Днепр “має намір вийти з програми Strategic Airlift Interim Solution (SALIS),” Антонов “готовий надати повний спектр послуг країнам-учасницям цієї програми і гарантує надання необхідної кількості літаків Ан-124-100 “Русла ” і Ан-225 “Мрія” для виконання стратегічних авіаперевезень в інтересах НАТО і ЄС “, – передала прес-служба ключовий меседж поширеної офіційної заяви.

У зв’язку з цим в ДП “Антонов” також нагадали, що в зв’язку з новою геополітичною ситуацією український оператор важкого транспортного Ан-124-100 “Руслан” припинив співпрацю з російською “Волга-Днепр” і працює на ринку вантажних авіаперевезень самостійно, в тому числі в рамках програми НАТО SALIS.

Як уточнили в прес-службі, ДП “Антонов” бере участь в роботі виставки на запрошення німецької сторони в особі організаторів ILA, і демонструє на авіасалоні найбільший у світі транспортний Ан-225 “Мрія” вантажопідйомністю 250 тонн, що входить в парк “Авіаліній Антонова”.

ДП “Антонов” – провідний український розробник і виробник авіатехніки, з 2015 року за рішенням уряду входить в держконцерн “Укроборонпром”.

“Авіалінії Антонова” – один з провідних світових операторів важкого транспортного Ан-124-100 “Руслан” вантажопідйомністю 150 тонн, з 2006 року надає послуги в рамках програми SALIS. У грудні 2014 року спільний з російською авіакомпанією “Волга-Днепр” контракт з НАТО було продовжено до кінця 2016 року, восени 2016 року керівництво “Авіаліній Антонова” озвучило плани продовжити співпрацю з НАТО за програмою SALIS після завершення спільного з російською компанією контракту. З метою продовження участі в програмі НАТО SALIS, ДП “Антонов” створив компанію “Антонов-SALIS”, єдиним бенефіціаром якої є ДП “Антонов”. В рамках нового формату партнерства, не виключали в компанії, місцем базування українських “Русланів” залишиться Лейпциг.

У 2017 році офіційна інформація про новий формат співпраці українського оператора Ан-124-100 “Руслан” за програмою SALIS не озвучувалась.

Подальші перспективи залучення флоту “Авіаліній Антонова” в стратегічних перевезеннях за програмою SALIS обговорювалися в ході відвідування ДП “Антонов” генеральним секретарем НАТО Єнс Столтенберг в рамках його візиту до Києва в липні 2017 року.

За даними ДП “Антонов”, сьогодні флот “Авіаліній Антонова” налічує сім літаків Ан-124-100 “Руслан” вантажопідйомністю 150 тонн, супертранспортника Ан-225 “Мрія” вантажопідйомністю 250 тонн, Ан-22 “Антей” 60 тонн.

Міжнародна авіакосмічна ILA Berlin Air Show, яка проходить 25-29 квітня в Берліні (Німеччина) – одна з найбільших в Європі спеціалізованих виставок. За даними організаторів, в роботі ILA Berlin Air Show 2016 взяли участь 1200 компаній з 40 країн.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://uainfo.org/

Читати далі ...

Новини

Ракетний комплекс «Вільха», який в 10 разів точніший ніж старі системи, пройшов заключні вогневі випробування

Опубліковано

на

Відбулись завершальні вогневі випробування української високоточної зброї – ракетного комплексу “Вільха”, до створення якого залучено більше десятка підприємств “Укроборонпрому”, а також інші підприємства оборонно-промислового комплексу України.

Вогневі випробування пройшли на Херсонщині за участю Президента України Петро Порошенко, який поставив завдання розпочати серійне виробництво ракети у 2018 році.

овністю з українських комплектуючих”, – підкреслив Порошенко.

Ракети “Вільха” — український проект зі створення ракетного комплексу з коригованим боєприпасом. Комплекс розроблений на основі радянської реактивної системи залпового вогню 9К58 “Смерч” калібру 300 мм. Ракета розробляється спільними зусиллями фахівців конструкторських бюро “Південне” та “Луч”.

“Чому це так важливо? Не тільки тому, що українська армія нарешті отримає високоточну зброю, яка значно підвищить ефективність дій підрозділів Збройних Сил України. Це важливо і тому, що ракета “Вільха” зібрана повністю з українських комплектуючих. Нам ніхто не може перешкодити виробляти цю високоточну зброю”, – наголосив Глава держави.

Петро Порошенко також зауважив, що вперше за такий короткий термін було налагоджено виробництво нової високоточної зброї.

“Бо лише два роки тому рішенням Ради національної безпеки і оборони було доручено розпочати ракетну програму і сьогодні ми завершили випробування. І ракета буде поставлена на озброєння”, – наголосив Президент. Він нагадав, що до 2014 року можливості Збройних Сил і ракетного комплексу знищувались, були ліквідовані виробництва.

“Ми за це заплатили дуже високу ціну. І зараз ворог вже знає потенціал українського оборонно-промислового комплексу, ворог знає потенціал української армії. Можу сказати одну конкретну цифру: ця ракета “Вільха” в 10 разів точніша і, відповідно, в 10 разів ефективніша, ніж старі системи залпового вогню, які знаходились на озброєнні ще з часів Радянського союзу”, – наголосив Глава держави.

Він привітав представників українського обороно-промислового комплексу, всіх виробників, які доклали максимум зусиль, щоб сьогоднішній день став можливим.

Президент також підкреслив, що нині поставлені нові завдання, зокрема щодо розробки крилатих ракет. Глава держави наголосив,  що Україна відповідно до незалежного міжнародного оцінювання увійшла в 10-ку найбільших ефективних армій Європи.

“Ми впевнені в тому, що такі кроки нас значно наближають до підвищення ефективності і наші партнери, в тому числі і партнери по НАТО, можуть твердо розраховувати на міць ЗСУ.  Так само, як і ми розраховуємо на наших партнерів”, – зауважив Глава держави.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://ukroboronprom.com.ua/

Читати далі ...
Реклама
Реклама Enter ad c ode here

Trending