Зв'яжіться з нами

Озброєння

Україна розробляє власний легкий ударний літак

Опубліковано

на

15 березня Президент України Петро Порошенко заявив, що оборонні підприємства України найближчим часом створять новий легкий ударний літак для заміни старих Л-39, Су-25, Міг-29 радянських часів, повідомляє defence-blog.com .

Всі творці та виробники основних бойових літаків України після розвалу Радянського Союзу залишилися в Росії, однак Україна успадкувала потужний потенціал з ремонту цих літаків. В результаті роботи вітчизняних науковців та спеціалістів авіаремонтної галузі, на сьогодні в Україні є оновленні та модернізовані літаки Су-25М1, Су-25УБМ1, Міг-29МУ1 та Л-39М1, які мають набагато кращі характеристики, аніж їх попередники.

Однак Україна розглядає можливість створення свого власного бойового літака і вже має відповідні напрацювання. Так, під час візиту до конструкторського бюро “Івченко-Прогрес”, що в Запоріжжі Президент Петро Порошенко ознайомився з “макетами” платформи для нового літака, програма якого отримала назву Легкий Бойовий Літак, скорочено ЛБЛ.

Новий український легкий ударний літак “схожий” на китайський L-15 надзвуковий навчальний літак та на проект іранського дозвукового легкого штурмовика Shafaq .

Пов’язане зображення

Китайський L-15 надзвуковий літак

Результат пошуку зображень за запитом "Iranian Shafaq"

Іранський дозвуковий легкий штурмовик Shafaq

На даний момент “новий” літак залишається на стадії концептуального проектування.

ЛБЛ-це двомісний навчально-тренувальний літак та легкий штурмовик, що розробляється Національним аерокосмічним університетом – Харківський авіаційний інститут у співпраці з Мотор Січ.

Повідоляється, що два двигуна будуть розроблятися на основі двигунів АІ-225-25 і АІ-322F, а авіоніка буде як західного, так і українського виробництва.

ЛБЛ можете виконувати функції, як легкого-штурмовика так і розвідника, з бойовим навантаженням 3000 кг. Максимальна швидкість польоту 1040 км/год, практична стеля становить 14 000 метрів, оперативна дальність 780 км. Літак може нести озброєння, підвісні паливні баки, розвідувальне обладнання та засоби РЕБ включаючи і радіолокаційні перешкоди та інфрачервону протидію.

Проект українського учбово-бойового літака

Проект українського учбово-бойового літака

Проект українського учбово-бойового літака

На сьогодні можна констатувати, що у середньостроковій перспективі основна увага керівництва ЗС України буде зосереджена саме на проектах, пов’язаних з модернізацією бойових винищувачів МіГ-29 і Су-27, літаків-розвідників Су-24МР і штурмовика Су-25, а також учбово-бойового Л-39. Ці роботи планується проводити вже з урахуванням досвіду застосування як серійних, так і модернізованих машин (зокрема, МіГ-29МУ1 і Су-25МУ1) в антитерористичній операції на сході України.

Однак всі зусилля, спрямовані на модернізацію літаків фронтової авіації МіГ-29 і Су-27, які анонсує керівництво Повітряних сил, навіть з рішенням завдання по збільшенню дальності радіолокаційного виявлення цілей цими літальними апаратами, лише частково підвищують можливості бойової авіації. Адже подальша модернізація цих літаків має відбуватися спільно із розвитком авіаційних засобів ураження, які в переважній більшості в Україні ще радянських часів. Якщо ж цього не відбуватиметься, то з часом на модернізовані винищувачі «підвішувати» буде просто нічого.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. *Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції. *Інформація публікується з відкритих джерел.

Джерело:http://defence-blog.com/news/https://defence-ua.com

Новини

Єдиний російський виробник БМП оголошує банкрутство

Опубліковано

на

У  зв’язку з виниклими великими боргами та кризою машинобудівної галузі «Ростех» звернулася до віце-прем’єра РФ Дмітрія Рогозіна, який відповідає за ВПК, розглянути питання про банкрутство Курганмашзаводу, на даний момент це єдиний російський виробник БМП.

Передбачається, що його можна буде об’єднати з тульським Конструкторським бюро приладобудування імені академіка Шипунова.

Всьому виною стало «критичний фінансовий стан Курганмашзавод». Згідно з повідомленням глави «Ростеха» Сєрьгєя Чємєзова, за підсумками 2017 р у підприємства утворився збиток близько 7 млрд руб., Крім того, завод зірвав терміни «виготовлення майна за експортним контрактом в інтересах іноземного замовника». Чємєзов також вказує, що у КМЗ є проблеми з виконанням державного оборонного замовлення і за 2018 р. – підприємству додатково необхідно 16 млрд руб., Проте джерела фінансування відсутні.

КМЗ спеціалізується на виробництві і ремонті бронемашин класу БМП. Завод випускає БМП-2 і БМП-3, які крім армії Росії експлуатують збройні сили майже трьох десятків країн світу, говориться на сайті КМЗ. На підприємстві виготовляються дослідні зразки модернізованої БМД-4, на базі якої КМЗ створив БТР «Ракушка». До складу КМЗ входять десять заводів і п’ять цехів, штат перевищує 5000 осіб.

У «Ростех» пояснили ситуацію кризою машинобудівної галузі в цілому і неправильними рішеннями в управлінні підприємствами: заводи концерну були надмірно закредитовані під заставу активів, підприємство не змогло обслуговувати борги.

Міністр промисловості і торгівлі РФ Дєніс Мантуров в березні 2017 р говорив, що КМЗ об’єднають з Уралвагонзаводом під управлінням «Ростех». Допускав таке об’єднання і Чємєзов. У разі передачі КМЗ «Ростех» держкорпорація має намір зберегти колектив підприємства, скорочення плануються, але незначні і в основному торкнуться адміністративно-управлінського персоналу.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.vedomosti.ru/business/

Читати далі ...

Озброєння

Що таке БТР “Варан”, який ніяк не доїде до ЗСУ

Опубліковано

на

Далеко не всі новинки бронетехніки прямують від конструктора до конвеєра по найкоротшій траєкторії

11-14 квітня в Індії проходила 10-та міжнародна виставка “Defexpo India 2018”, де окрім традиційного набору від Державного концерну “Укроборонпром” (БТР-3Е1, бойові модулі “Шквал”, “Кастет”, “Стилет”, ракети класу “повітря-повітря”, протитанкові керовані ракети “Комбат”, ПТРК “Корсар” тощо), були й інші представники України.

Зокрема, керівник студії DIGITEC visual engineering Олександр Костур повідомляв у Facebook, що в Індії на військовій виставці має презентуватись анімаційна модель БТРа “Варан” колісної формули 8х8, який розробило київське ТОВ “НПК “Техімпекс”.

Що ж відомо про цю новинку українського оборонпрому і які її перспективи? Давайте спробуємо з’ясувати.

Історія проекту

БТР “Варан” було розроблено на основі радянського БТР-70 спеціалістами ТОВ “НПК “Техімпекс” в 2015-му році. Вперше новий бронетранспортер (точніше, його макет) був показаний публіці під час виставки “Зброя та безпека 2015”, де одразу ж вразив своїм радикально новим дизайном.

При цьому дослідний зразок нового БТРа разом з усією технічною документацією компанія “Техімпекс” планувала представити до кінця 2016-го року і, якщо буде зацікавленість з боку силових структур, надати його для державних випробувань. Однак, судячи з того, що інформації про такі випробування ніде немає, зацікавленості не було.

Про компанію-розробника відомо, що “Техімпекс” – це приватна оборонна компанія, заснована в 2003-му році. Вона є виконавцем Державного Оборонного Замовлення, здійснивши за останні 4 роки для потреб Міністерства оборони України, Національної гвардії України, МВС України, ДПС України та інших силових структур капітальні та поточні ремонти понад 200 одиниць бронетанкової та автомобільної техніки та агрегатів до неї.

Також відомо, що з 2017-го року компанія “Техімпекс” є членом Ліги оборонних підприємств України (неурядове об’єднання українських підприємств і організацій, які є виробниками/розробниками продукції оборонного та подвійного призначення).

Що собою представляє

БТР “Варан” – це бойова колісна плаваюча бронемашина, призначена для транспортування особового складу мотострілецьких підрозділів і їх вогневої підтримки, в тому числі і в умовах застосування зброї масового ураження.

Броньований корпус складається з катаної, гомогенної сталі і покликаний захищати від куль та осколків. Ця броня забезпечує захист в лобовій і кормовій проекції від куль калібру 12,7-мм, типу Б-32, а в бічних проекціях – від куль калібру 7,62-мм. Також може бути встановлений комплекс активного захисту.

Але “Варан” отримав не лише змінений бронекорпус нового дизайну, але й радикально оновлену “начинку”.

Зокрема, для більш раціонального компонування двигун у ньому розміщений в передній частині, а не задній, як було у БТР-70, внаслідок чого десантне відділення отримало на 35% більше корисного внутрішнього об’єму і можливість здійснювати посадку і висадку бійців через відкидну апарель у кормовій частині.

По суті, ця машина є принципово новим бронетранспортером, що побудований за сучасною компоновочною схемою – такою, що застосована в більшості БТР, які стоять на озброєнні сучасних армій світу.

Двигун “Варан” отримав також новий – дизельний Deutz потужністю 320 к. с., замість “рідних” двох бензинових сумарною потужністю 240 к. с. Також його оснастили автоматичною коробкою передач Allison, новою роздавальною коробкою і двома водометами з гідравлічним приводом.

Новий дизельний двигун є значно потужнішим, економнішим та у поєднанні з автоматичною трансмісією від провідного західного виробника забезпечує кращі динамічні характеристики при зменшенні експлуатаційних затрат.

Що стосується функціоналу, то окрім бойової моделі, БТР “Варан” може виготовлятися в різних комплектаціях: машина управління, машина зв’язку, медична машина, а також ремонтно-евакуаційна машина.

Тактико-технічні характеристики

Маса – 15 500 кг

Довжина – 7 500 мм

Ширина – 2 800 мм

Висота – 2 650 мм з бойовим модулем; 2 290 без бойового модуля

Кліренс – 475 мм

Екіпаж – 3 + 7 чоловік

Двигун – Deutz TCD 2013 L64V, рядний, шестициліндровий чотиритактний дизельний з водяним охолодженням і турбонаддувом,

Максимальна потужність при 2 200 об/хв – 235,4 кВт (320 к. с.)

Коробка передач, зчеплення – ALLISON 3 000, автоматична

Шини – MICHELIN XZL MPT TL 365/80 R20, пневматичні, безкамерні

Максимальна швидкість – по шосе 110 км/год; на воді до 10 км/год

Запас ходу – 750 км

Озброєння

В залежності від побажань замовника, БТР “Варан” може бути оснащений різними видами озброєння.

Один з варіантів – бойовий модуль “Штурм”. Він включає гармату ЗТМ-1 калібру 30-мм (боєкомплект 400 пострілів), кулемет КТ-7,62 (2000 патронів), гранатомет КБА-117 або АГ-17 калібру 30-мм (145 гранат), а також 2 ПТРК (4 ракети). Вага бойового модуля – 2 500 кг.

Другий варіант – бойовий модуль “Парус”. Він включає гармату ЗТМ-2 калібру 30-мм, кулемет КТ-7,62. гранатомет КБА-117 або АГ-17 калібру 30-мм і 2 ПТРК. Боєкомплект такий же як і у “Штурму”. Вага бойового модуля – 1 950 кг.

На військових виставках також бачили “Варан” зі словацьким дистанційно керованим бойовим модулем “Turra 30”. Він включає 30-мм гарматою 2А42, спарений 7,62-мм кулемет та два транспортно-пускові контейнери з протитанковими ракетами 9М113 “Конкурс”.

Також на сайті виробника зазначається, що можлива установка дистанційно керованого модуля з 30-мм автоматичною гарматою, 7,62-мм кулеметом ПКТ або 12,7-мм НСВТ, ПТУР “Бар’єр”.

Замість висновку

Сьогодні “Варан” позиціонується більше як основа для спеціальних машин різного призначення (машина управління, зв’язку, медична, ремонтно-евакуаційна тощо).

При цьому жодних згадок про постачання його бойових моделей для потреб ЗСУ чи на експорт немає. Тим більше немає інформації про використання його в реальних бойових умовах.

Очевидно, в ЗСУ вирішили зробити ставку на БТР-3Е1 і БТР-4 “Буцефал”, які виготовляє держконцерн “Укроборонпром”, адже “Варан” бачиться прямим конкурентом саме цим моделям бронетранспортера.

Руслан Рудомський

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.depo.ua/

Читати далі ...

Новини

Любителям зради і компрометації України: справжня вартість БМП-1АК, відгуки бійців та позиція Wtorplast

Опубліковано

на

18 квітня, відбулось засідання Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони, на якому було детально розглянуто інформаційно-диверсійну публікацію видання “Новое Время”, яка містить завідома неправдиві, неаргументовані твердження та наносить шкоду військово-технічному співробітництву України та Польщі.

Як пише видання, вартість однієї БМП-1 становила $205 тисяч, а “Житомирський бронетанковий завод” отримував за свою роботу $40 тисяч. Водночас, її реальна вартість за контрактом становить $169 тисяч, а роботи заводу коштували у 10 разів менше, про що повідомив під час засідання комітету Заступник Міністра оборони України генерал-лейтенант Ігор Павловський.

“Середня вартість однієї машини за контрактом становить $169 тисяч. Вартість корпусу $99, башти з озброєнням $66, вартість робіт “Житомирського бронетанкового заводу” складає $4 тисячі”, – заявив Ігор Павловський. Додавши, що найменшу ціна, яку пропонували Міноборони за БМП інші постачальники становила 6,5 мільйонів гривень.

Як повідомив Перший заступник генерального директора ДК “Укроборонпром” Сергій Омельченко, на міжнародному ринку вартість БМП-1, в залежності від комплектації, доходить до $550-600 тисяч. А якщо говорити про машини цього ж класу, які виробляються іншими виробниками на ринку, то вартість БМП-3 (Російська Федерація) – $2,5-4 млн, M2 Bradley (США) – $1-6 млн, Warrior (Великобританія) – $2-6 млн, Puma (Німеччина) – $7 млн.

Таким чином, ціна у $169 тисяч за одну БМП-1, у відповідності до умов співробітництва, є оптимальною. Вона була досягнута виключно завдяки розвиненому військово-технічному співробітництву України та Польщі.

Але, як підкреслив Перший заступник генерального директора Концерну, подібні публікації, як і матеріал видання “Новое Время”, суттєво ускладнюють роботу переговорних груп, на всіх етапах обговорення умов контрактів з постачання озброєння.

“Насправді, той контракт, який ми зараз обговорюємо, він також знаходиться у стані виконання. І у нас є надзвичайні побоювання, що саме через політичну чутливість систем експортного контролю озброєнь цей контракт може бути зірваний і, можливо, не буде виконаний до кінця”, – зазначив Сергій Омельченко.

Також у своїй публікації видання “Новое Время” вказувала, що компанія Wtorplast, закупила ці БМП-1 “за ціною металобрухту” у Чехії. Ця інформація була категорично спростована представником Wtorplast.

“Ця техніка закуповувалась за ціною не 20 і не 25 тисяч доларів, і ніколи не закуповувалась за цією ціною. Ця техніка ніколи не була металобрухтом, її головні вузли – виробництва 2016-2017 років. Теза видання “Новое Время”, що ця операція є “корупційною оборудкою”, ніколи не може стосуватися компанії Wtorplast, тому що вона звітує міжнародним рейтинговим агентствам, звітує міжнародному аудиту і жодного разу не була замішана у корупційному скандалі. І на сьогоднішній день, категорична позиція Wtorplast – звернутися з позовом до видання “Новое Время”, а також до автора, і вирішити питання збитків. Можемо сказати, що розмір цих збитків – 1-1,5 млн євро, в залежності від того, чи буде виконано контракт”, – зазначив представник польської компанії.

Тоді як, командир роти, однієї з бригад Збройних Сил України, де експлуатуються ці машини, зазначив, що жодних претензій до якості цих машин він і його бійці не мають.

“Коли ми їх отримали, пробіг цих машин складав 50-55 км. Настрілу на гарматі та кулеметі – жодного, окрім того, який був зроблений на заводських випробуваннях. Це абсолютно нові машини. На озброєнні мого підрозділу вони стоять біля одного місяця. За цей час в нас був проведений повний цикл злагодження, жодних нарікань з боку механіків-водіїв та навідників-операторів не було. За цей період машини пройшли вже більше 500 км, жодних недоліків не було виявлено”, – розповів командир підрозділу.

Необхідність закупівлі цих машин, у відповідності до Державного оборонного замовлення на потребу Міністерства оборони України, виникла, як зазначив Заступник Міністра оборони України генерал-лейтенант Ігор Павловський, через необхідність озброєння новосформованих підрозділів Збройних Сил України та компенсації понесених у боях втрат. Вибір БМП-1 пов‘язаний з тим, що ці машини вже знаходяться на озброєнні та добре відомі у військах. Окрім того, за словами Ігоря Павловського, зараз підприємства “Укроборонпрому” ведуть роботи над створенням нових машин у класі БМП, включаючи розробку важкої БМП.

Водночас, як зазначив Перший заступник генерального директора ДК “Укроборонпром” Сергій Омельченко, роботи над придбанням БМП-1 за кордоном виникли через те що, всі наявні можливості підприємств Концерну з відновлення БМП-1 були вичерпані.

“Все що можливо було відремонтувати силами підприємств Концерну було відремонтовано, відновлено і навіть переоснащено і модернізовано. З 2015 року ми почали працювати над тим, щоб знайти машини, які тоді і наразі конче потребує Міністерство оборони. Робота проводилась на багатьох рівнях, по-перше це дипломатичні та урядові контакти, бо передача з запасів заводів відновленої техніки була неможлива. Єдиний шлях – пошук її за кордоном. Ми почали цю роботу з налагодження військово-технічної співпраці з тими заводами, які могли це зробити. Починаючи з 2015 року всі ці зусилля закінчились успіхом і польська сторона отримала можливість поставити нам ці машини”, – заявив Сергій Омельченко, додавши, що раніше від Чехії була отримана відмова в ліцензій на постачання цих машин безпосередньо з цієї країни.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://ukroboronprom.com.ua/

Читати далі ...

Trending