Зв'яжіться з нами

Соціальна

Про виплату матеріальної допомоги та допомоги на оздоровлення військовослужбовцям

Опубліковано

на

Є два види виплат в армії, які здійснюються раз на рік – це грошова допомога на оздоровлення та матеріальна допомога. Всі про них знають або щось чули, однак існує багато домислів та хибних припущень відносно цих виплат.

Отже, спробуємо внести ясність в це питання.

Військовослужбовцям, які проходять службу за контрактом один раз на рік, надається матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань. Максимальний розмір цієї допомоги дорівнює місячному грошовому забезпеченню (ГЗ ), але може бути і менше. Справа в тому, що ця виплата не є фіксованою, її розмір встановлюється щороку рішенням Міністра оборони України, виходячи з кошторису та наявного фонду грошового забезпечення.

Тут є ще один нюанс. Навіть, якщо допомога призначається наказом міністра у розмірі 100% місячного ГЗ, то це насправді становить приблизно 60 % від місячного забезпечення, що видається на руки військовослужбовцю, адже до місячного ГЗ, з якого обчислюється матеріальна допомога, не входять винагороди, а саме щомісячна додаткова грошова винагорода (ЩДГВ), яка складає чималу частину загальної виплати.

Традиційно, наказ Міністра оборони про виплату матеріальної допомоги виходить в кінці року, в грудні. Тож вимагати виплатити її, наприклад, в липні немає сенсу – для цього в цей час ще немає підстав. А ось подбати про те, щоб до грудня місяця весь особовий склад написав рапорти на отримання цієї допомоги командирам підрозділів варто. Адже, якщо рапорту не буде, то й виплати також не буде. Отже, десь у листопаді вже можете питати командирів, а що там з нашою матеріальною допомогою?

Іншою щорічною виплатою є грошова допомога на оздоровлення або, як її ще називають “оздоровчі”. Обчислюється вона таким же чином, що і матеріальна допомога, тобто місячне грошове забезпечення без ЩДГВ, однак, на відміну від матеріальної допомоги вона не потребує прийняття окремого рішення міністром оборони та надається в разі вибуття військовослужбовця у щорічну основну відпустку або без вибуття у відпустку (за його заявою протягом поточного року). Отже, щоб отримати таку допомогу, також потрібно написати рапорт.

Часто цю виплату називають відпускними. Справа в тому, що в армії немає такого поняття як відпускні. Просто під час відпустки військовослужбовцю повністю зберігається його грошове забезпечення плюс до цього виплачуються оздоровчі.

Якщо відпустка не була використана в поточному році, оздоровчі все одно мають бути виплачені в кінці року або наступного року (також має бути виплачена компенсація за невикористану відпустку).

Автор: Євгеній Сільверстов  Координатор громадської ініціативи «Закон і порядок в ЗСУ»

Ви можете звернутись із питаннями, що стосуються грошового забезпечення та інших виплат, надіславши листа на електронну адресу громадської ініціативи «Закон і порядок в ЗСУ»: zip.zsu@gmail.com

Джерело: http://ua.censor.net.ua/

Читати далі ...
Реклама
15 Коментарів

15 Comments

  1. Ананім

    11.01.2017 при 13:49

    Не була виплачена матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань в 20016 році в багатьох військових частинах. Рапорти були написані. Чи можуть виплатити в 2017 році

    • VB

      11.01.2017 при 15:28

      1. матеріалка на другий рік не переноситься.
      2. щоб перенести виплату матеріалки на наступний рік, рапорт повинен бути підписаний командиром, а на пдставі цього виданий наказ на виплату, що без наявного грошового ресурсу командир не має права. якщо командир здуру взяв на скбе таке зоббов”язання, і був виданий наказ, така виплата падає в боргові зобов”язання військової частини, командир і фінансист отримують “подяку” зверху, і лише тоді гроші будуть виплачені.
      3. по підсумкам 2016 року сухопутка перехопила всі кошти на кінець року і виплатила своїм матеріалку і круту премію на 2 оклади. всі решта “сосали лапу”. (крім вищого керівництва, яке себе не забуло 🙂 ).
      4. от така х…, малята.

    • Олег Юрист

      13.01.2017 при 14:26

      запий водою, слава ПОЛТОРАКУ!

  2. Денис

    11.01.2017 при 19:59

    Не була виплачена матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань в 20016 році в багатьох військових частинах. Рапорти були написані. Чи можуть виплатити в 2017 році

  3. Денис

    11.01.2017 при 20:00

    Не була виплачена матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань в 20016 році в багатьох військових частинах. Рапорти були написані. Чи можуть виплатити в 2017 році Получил только командир, а остальные нет, как так?

    • major horvat

      11.01.2017 при 20:20

      1. матеріалка на другий рік не переноситься.
      2. щоб перенести виплату матеріалки на наступний рік, рапорт повинен бути підписаний командиром, а на пдставі цього виданий наказ на виплату, що без наявного грошового ресурсу командир не має права. якщо командир здуру взяв на скбе таке зоббов”язання, і був виданий наказ, така виплата падає в боргові зобов”язання військової частини, командир і фінансист отримують “подяку” зверху, і лише тоді гроші будуть виплачені.
      3. по підсумкам 2016 року сухопутка перехопила всі кошти на кінець року і виплатила своїм матеріалку і круту премію на 2 оклади. всі решта “сосали лапу”. (крім вищого керівництва, яке себе не забуло ? ).
      4. от така х…, малята.

  4. Денис

    11.01.2017 при 20:52

    Да про это тоже слышали только зарплату в декабре меньше дали так как в Киеве надо было премию дать на 6 декабря а остальным забыли или на остальных забили!

  5. аноним

    11.01.2017 при 22:06

    не било выплаты материальной помощи,что делать?

  6. Сергей

    12.01.2017 при 00:41

    Сори за вопрос но каким нормативным документом предусматривается компенсация за не использованный отпуск кроме как по увольнению, прошу ссылку

  7. Ольга

    12.01.2017 при 23:48

    Обурює коли роз’яснення надають люди які не ‘в темі’. Стаття ніяка. ГД на оздоровлення – виплата обов’язкова за умови, що військовослужбовець має право на відпустку. Якщо рапорт на ГДО не був написаний і наказом на виплату не оголошено то не виплачується хоч і мав право. Мд для вирішення соц-побутових питань виплата не обов’язкова. Порядок її надання визначається в наказі МОУ Про бюджетну політику який видається орієнтовно в лютому місяці. Писати рапорти і віддавати наказами на цю виплату можна після виплати всіх обов’язкових видів ГЗ і лише за наявності на це коштів.(Доречі черговість виплати різних видів ГЗ теж визначається в наказі Про бюджетну політику)

  8. Ingwarre

    06.05.2017 при 15:20

    На социалку 2016 рапорта были написаны всеми кто имел на неё право ещё в сентябре. В октябре часть бата её получила,остальным сказали ждать.Ждем до сих пор. Так что мы в пролете?

    • Major Horvat KFOR Al-Kut

      06.05.2017 при 21:25

      Дякуємо за Ваше звернення і довіру. Фахову юридичну допомогу Вам мають надати ГО Всеукраїнська правозахисна організація “Юридична Сотня”

      Об’єднання юристів, адвокатів та волонтерів-правників, які з липня 2014 року забезпечують правовий захист захисників України, надаючи безкоштовні юридичні консультації та персональний супровід учасникам АТО та їх сім’ям Гаряча лінія 0 800 308 100 9:00 – 18:00,понеділок – п’ятниця; Бажаючі надавати індивідуальні юридичні консультації телефонуйте 067 420 61 20; сайт http://legal100.org.ua/.

  9. Саша

    08.08.2017 при 12:17

    Чи обов’язкова виплата грошової допомоги на оздоровлення в період відпустки, чи її мають право перенести і хто має таке право?

  10. Саша

    08.08.2017 при 13:24

    Чи обов’язкова виплата грошової допомоги на оздоровлення в період щорічної відпустки, чи її можуть перенести “виплату ” і хто має на це право,чому?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини

Бездомні офіцери ВМСУ, котрі вийшли з Криму просять президента вирішити квартирне питання

Опубліковано

на

Група офіцерів Військово-морських сил України, які вийшли в 2014 році з окупованого Криму, звернулася з відкритим листом до президента України Петра Порошенко.

Вони просять верховного головнокомандувача звернути увагу на ситуацію із забезпеченням «кримчан» житлом – замість втраченого на півострові. За словами авторів листа, ніякого прогресу в цьому питанні не спостерігається всі чотири роки, що йде війна.

«Виконуючи директиву міністра оборони, ми залишили в Криму своє майно і службове житло і разом з сім’ями терміново покинули територію АР Крим для подальшого проходження служби, – йдеться в листі. – Квартири наших військових фактично захоплені окупантами, а всі обіцянки керівництва країни щодо вирішення цієї проблеми так і залишилися обіцянками, за чотири роки не внесено жодних змін в нормативно-правові акти … Ми чесно виконуємо свій службовий обов’язок, більшість є учасниками АТО, а деякі мають державні нагороди за виконання бойових завдань. Вражає цинічне ставлення до військовослужбовців і членам їх сімей, які залишилися патріотами своєї країни ».

Військові сподіваються на керівництво держави, яке не залишиться осторонь вирішення питання сімей військовослужбовців.

“Сподіваємося, що не буде підштовхувати військовослужбовців ВМС після звільнення в запас разом з сім’ями повертатися в окупований Крим і приймати російське громадянство для вирішення квартирного питання, що наражає на небезпеку як життя військових, так і життя наших сімей”, – йдеться в зверненні.

Звернення підписали 35 осіб, в основному це старші офіцери.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. http://dumskaya.net/

Читати далі ...

Аналітика

Проект Закону України “Про прощення”: відповідальність військовослужбовців

Опубліковано

на

В середині березня Центр деокупації опублікував проект Закону України «Про прощення» для відкритого громадського обговорення. Ми впевнені, що українське суспільство має самостійно вирішити, кого прощати, а кого карати за злочини, скоєні в інтересах Російської Федерації на шкоду інтересам нашої країни. Ми послідовно оприлюднимемо пропозиції стосовно різних категорій злочинців та сподіваємося на нашу активну участь в дискусії.

Розгорнута презентація самого законопроекту доступна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qU1c1X9ujH0&feature=youtu.be

Нижче викладені пропозиції щодо притягнення до відповдальності військовослужбовців Збройних Сил України, які вчинили злочини в інтересах держави-агресора, а також громадян України, що вступили на службу в армію держави-агресора, незаконні збройні формування або військово-комерційні компанії, а також брали участь в бойових діях в якості найманців залежно від тяжкості злочину

Стаття 9. Процедура прощення не застосовується:

1) частиною першою статті 109 (дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

2) частиною третьою статті 110 (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

3) частиною четвертою статті 110 (посягання на територіальну цілісність і недоторканність України), зокрема громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора або незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

4) частиною першою статті 111 (державна зрада), зокрема військовослужбовці, які перейшли на бік ворога і змінили військовій присязі; громадяни України, які вступили на службу за контрактом в армію держави-агресора; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України або за її межами.

5) частиною другою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

6) частиною третьою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і як керівники підрозділів брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та як керівники підрозділів брали участь у бойових діях на території України;

7) частиною четвертою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

8) частиною п’ятою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і брали участь у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та брали участь у бойових діях на території України;

9) частиною другою статті 328 (розголошення державної таємниці), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірену їм державну таємницю, що спричинило тяжкі наслідки;

10) частиною другою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби зі зброєю або за попередньою змовою групою осіб;

11) частиною третьою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби в умовах особливого періоду;

12) частиною четвертою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби в бойовій обстановці;

13) частиною третьою статті 422 (розголошення відомостей військового характеру, що становлять державну таємницю, або втрата документів чи матеріалів, що містять такі відомості), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірені їм відомості військового характеру, що становлять державну таємницю, або втратили документи чи матеріали з такими відомостями, якщо це спричинило тяжкі наслідки;

14) частиною другою, третьою і четвертою статті 426 (бездіяльність військової влади), зокрема військовослужбовці (начальницький склад військових частин та з’єднань);

15) статтею 427 (здача або залишення ворогові засобів ведення війни), зокрема начальницький склад військових формувань;

16) частиною першою і другою статті 431 (злочинні дії військовослужбовця, який перебуває в полоні), зокрема військовослужбовці, які перебували в полоні;

17) статтею 447 (найманство), зокрема громадяни України, які без дозволу відповідних органів державної влади як найманці брали участь у збройних конфліктах інших держав.

Стаття 10. Процедура прощення може застосовуватись за злочини середньої тяжкості:

1) частиною другою статті 111 (державна зрада), зокрема громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями на території України;

2) частиною першою статті 260 (створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань), зокрема громадяни України, які вступили на службу в незаконні збройні формування так званих ЛНР та ДНР і не брали участі у бойових діях на території України; громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями на території України;

3) частиною першою статті 328 (розголошення державної таємниці), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірену їм державну таємницю;

4) частиною першою статті 408 (дезертирство), зокрема військовослужбовці, які ухилились від військової служби;

5) частиною першою і другою статті 422 (розголошення відомостей військового характеру, що становлять державну таємницю, або втрата документів чи матеріалів, що містять такі відомості), зокрема військовослужбовці, які розголосили ввірені їм відомості військового характеру, що становлять державну таємницю;

6) частиною першою статті 426 (бездіяльність військової влади), зокрема військовослужбовці (начальницький склад військових частин та з’єднань);

7) частиною третьою статті 431 (злочинні дії військовослужбовця, який перебуває в полоні), зокрема військовослужбовці, які перебували в полоні.

Стаття 11. Процедура прощення може застосовуватись за злочини невеликої тяжкості:

1) частиною третьою статті 111 (державна зрада), зокрема громадяни України, які вступили на службу до військово-комерційних компаній держави-агресора та виконували різні службові обов’язки, не пов’язані з бойовими діями за межами території України;

Стаття 13. Дії, які за Законом не вважаються злочинами

За цим Законом не вважаються злочинами дії громадян України щодо отримання документів, які посвідчують особу чи її майнові права, виданих окупаційною адміністрацією Російської Федерації, сплата податків та інших обов’язкових платежів на окупованій території, а також участь в голосуванні на незаконних виборах та референдумах.

Згідно статті 51 Женевської конвенції від 12 серпня 1949 року про захист цивільного населення під час війни та Резолюції третього комітету Генеральної асамблеї ООН від 15 листопада 2016 року, держава-окупант не має права здійснювати примусовий призов громадян України на строкову військову службу. Такі дії вважаються порушенням міжнародного права, а громадяни звільняються від відповідальності.

Пояснення:

Процедура прощення полягає в заміні покарання, пов’язаного з позбавленням волі, на альтернативне покарання у вигляді тимчасового обмеження прав. Особи, які вчинили тяжкі та особливо тяжкі злочини, прощенню не підлягають.

Альтернативне основне покарання – покарання, яке застосовується до громадянина України, відповідно до Кримінального кодексу України, в якості заміни основного покарання у вигляді позбавлення волі на тимчасове позбавлення права на роботу в органах державної влади та місцевого самоврядування, в консультативних, дорадчих та інших допоміжних органах і службах Президента України та органів державної влади, на роботу в складі виборчих комісій на виборах Президента України, народних депутатів України, місцевих виборах, всеукраїнському та місцевому референдумах, права на військову службу, роботу в правоохоронних органах та органах судової влади, роботу на керівних посадах в державних підприємствах, закладах та установах, права на викладацьку діяльність, права бути обраним Президентом України, народним депутатом України, депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільським, селищним, міським головою та старостою, а також призупинення права брати участь у виборах Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів, старост та у референдумі на строк п’ять або десять років.

ЦЕНТР ДЕОКУПАЦІЇ ТА РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. 

Читати далі ...

Новини

Внесено зміни у норми речового забезпечення ЗСУ та введено спортивну форму

Опубліковано

на

З метою покращення речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та проведення уніфікації назв предметів речового майна Міністерством оборони внесені зміни до нормативних документів з речового забезпечення.

Для цього Міноборони виданий наказ від 03.03.2018 № 95 «Про затвердження Змін до Норм забезпечення речовим майном військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період та Змін до Інструкції про організацію речового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України в мирний час та особливий період».

Наказом уточнені норми забезпечення військовослужбовців щодо найменувань окремих предметів речового майна, термінів їх носіння (експлуатації), також деякі предмети виключені з норм та додані нові.

Крім того введені нові норми забезпечення речовим майном:

  • Норма №66 забезпечення речовим майном військовослужбовців військової служби за призовом осіб офіцерського складу;
  • Норма №67 забезпечення речовим майном військовослужбовців, які засуджені до відбування покарання в дисциплінарному батальйоні;
  • Норма №68 забезпечення предметами бойового обмундирування та екіпірування військовослужбовців-снайперів (снайперських груп) Збройних Сил України;
  • Норма №69 забезпечення спортивним інвентарем військових частин, військових ліцеїв та військових навчальних закладів Збройних Сил України.

Інструкція з організації речового забезпечення, отримала ряд змін щодо порядку видачі різних видів форми та іншого майна, зокрема що стосуються спортивної форми, яка введена до норм забезпечення. Також уточнене питання видачі знаків розрізнення та фурнітури.

Пунктом 31 Інструкції тепер передбачений конкретний перелік цих предметів, зокрема визначено, що одночасно з видачею військової форми, видаються знаки розрізнення (погони, знаки розрізнення до погонів, нагрудні та нарукавні знаки) та фурнітура (кокарда, беретний знак, емблема, формений ґудзик, орнамент та позумент), які передбачені для носіння з цим видом форми.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Текст наказу на сайті Верховної Ради України. 

Посилання на повні тексти нормативних документів з питань грошового, речового, житлового та соціального забезпечення можна знайти на сторінці сайту «Норми забезпечення військовослужбовців» .

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел. https://www.ukrmilitary.com/

Читати далі ...

Trending