Зв'яжіться з нами

ВПК

MSPO 2017 – найцікавіші новинки озброєння (ФОТОрепортаж)

Опубліковано

на

В період з 5 по 8 вересня в польському місті Кельце проходила 25-я міжнародна виставка оборонної промисловості MSPO 2017, що стала найбільшою за кількістю відвідувачів і експонатів за всю свою історію.

MSPO є третім за величиною військовим ЕкспоШоу Європи, поступаючись по значущості тільки паризьким Eurosatory і лондонським DSEI. В цьому році виставка проходила під патронатом президента Польщі Анджея Дуди.

Свою участь в польському ЕкспоШоу підтвердили 614 компаній з 30 країн. Зокрема, свою продукцію демонстрували такі гіганти як Kongsberg Defense & Aerospace AS, Nammo AS, Bell Helicopter Textron Inc., ThyssenKrupp Marine Systems GmbH, MBDA, Raytheon, Lockheed Martin Corporation і Saab Technologies Poland. За словами організаторів, цього року на виставку приїхало понад 20 000 відвідувачів.

Ховербайк (літаючий мотоцикл) Raptor. Розробка польської компанії Hoverbike. Заявлена швидкість – 110 км / г, дальність польоту – 150 км, максимальна висота – 900 м armyrecognition.com

PT-91M2 – нова модифікація танка PT-91 Twardy (польської версії Т-72) armyrecognition.com

Танк Leopard 2 PL – модифікація, створена корпорацією Rheinmetall для польської армії armyrecognition.com

K11 – двоствольна збройова система на стенді Міноборони Південної Кореї armyrecognition.com

Вертоліт AH-64D Apache в статичній експозиції zbiam.pl

Бойова машина піхоти Borsuk. Розроблено компанією Huta Stalowa Wola для заміни BWP-1 (польський варіант БМП-1)
defence-blog.com

Протидронова рушниця розробки компанії Hertz facebook.com/wojskoitechnika

EAGLE – броньований позашляховик від General Dynamics, озброєний крупнокаліберним кулеметом і ПТРК armyrecognition.com

Pike – 40-мм «розумна» граната для ручних і підствольних гранатометів. Розроблено компанією Raytheon
facebook.com/TheMilMag2

ZRN-01 – мобільна ракетна система на базі військової вантажівки, оснащена двома 20-зарядними установками калібру 80 мм. Боєприпасами системи є ракети РС-80 виробництва українського підприємства «Артем» defence-blog.com

Бронемашини Ural і Cobra II турецької компанії Otokar armyrecognition.com

Мініатюрна коректуйома бомба Larus, розроблена компанією WITU facebook.com/TheMilMag2

Гвинтівки MSBS розробки польської компанії Łucznik armyrecognition.com

Нове піхотне екіпірування Dromader, розроблене компанією Polska Grupa Zbrojeniowa (PGZ) defence-blog.com

Rosomak (польська версія фінського БТР Patria) в протитанковій модифікації з модулем на 4 ракети Spike NLOS defence-blog.com

HUSAR 4 × 4 – броньований позашляховик від компанії HCP, розроблений на базі шасі Tatra defence-blog.com

Бронемашини Bushmaster Hawkei (зліва) і Thales Whatchkeeper (праворуч) facebook.com/wojskoitechnika

Мініатюрна ракета-перехоплювач Miniature Hit-to-Kill (MHTK) від Lockheed Martin facebook.com/wojskoitechnika

 

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.

*Інформація публікується з відкритих джерел.

ВПК

Dubai Airshow 2017 – підготовка до серійного виробництва АН-132, фурор АН-70 та інші стратегічні домовленості підприємств “Укроборонпрому”

Опубліковано

на

ДК “Укроборонпром” представив останні досягнення авіабудівного кластеру на міжнародній виставці Dubai Airshow 2017, яка проходила у Об’єднаних Арабських Еміратах з 12 по 16 листопада.

На цій виставці був досягнутий цілий ряд стратегічних домовленостей з міжнародними партнерами, які забезпечать розвиток авіабудування України. А військово-транспортні літаки Ан-132D та Ан-70 від ДП “Антонов”, що входить до складу “Укроборонпрому”, привернули максимальну увагу партнерів, потенційних замовників та експертів своїми можливостями.

Загалом, на виставці свою продукцію та послуги представили 9 підприємств “Укроборонпрому”: ДП “Антонов”, ПАТ “НВО Київський завод автоматики”, ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП”, ДП “Харківський машинобудівний завод “ФЕД”, ДП ДГЗП “Спецтехноекспорт”, ДП ДЗТІП “Промоборонекспорт”, ДП “Українська авіаційна транспортна компанія”. Фахівці підприємств провели більше 130 зустрічей з іноземними партнерами для встановлення взаємовигідних партнерських відносин та започаткування спільних проектів.

Ан-132D готується до серії

Під час виставки Ан-132D, який є  першим літаком “Антонова” без російських комплектуючих та є зразком міжнародної кооперації України зі світовими гігантами авіабудування, здійснив серію демонстраційних польотів.

Українські пілоти бездоганно продемонстрували можливості Ан-132D, який виконував фігури вищого пілотажу: крени, гірки та круті розвороти. А на останок – видовищну посадку “по афганські”, коли літак сідає по крутій глісаді, що вимагає найвищої майстерності пілотів та високих характеристик літака.

Під час Dubai Airshow 2017 ДП “Антонов” уклало домовленості з партнерами з Об’єднаних Арабських Еміратів щодо постачання складових, організацію коопераційного виробництва та навчання технічного персоналу для реалізації фінальної частини програми Ан-132.

Окрім того, практична реалізація програми зі створення Ан-132D стала беззаперечним доказом можливостей українського авіабудування та результативності міжнародного взаємовигідного партнерства.

Ан-70 позбавиться російський деталей  

Завдяки досягнутим під час виставці домовленостям, наступним літаком, який буде створений у тісній міжнародній кооперації стане модернізований Ан-70. Цей унікальний за своїми характеристиками літак отримає нову авіоніку та позбавиться російських деталей.

Про відповідну готовність взяти участь у модернізації літака, під час провідної міжнародної виставки Dubai Airshow 2017, заявили компанії з Королівства Саудівської Аравії, Об’єднаних Арабських Еміратів та Туреччини. Завдяки цій модернізації планується розширити унікальні характеристики літака.

Враховуючи те, що у 2015 році Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних сил України, модернізація цього літака є одним з найважливіших завдань, яке дозволить значно розширити мобільність та боєздатність українських захисників.

ХДАВП буде врятовано

Оголошений ДК “Укроборонпром” у березні 2017 року пошук партнера для “Харківського державного авіаційного виробничого підприємства”, завершився підписанням домовленості щодо інвестування $150 млн силами американської компанії Oriole Capital Group.

Oriole Capital Group, як проектна компанія SPV, була створена саме для реалізації цього конкретного проекту і її задачею є акумуляція ресурсів від різного типу інвесторів, фондів та загальний менеджмент проекту.

У відповідності до проекту, на харківському підприємстві буде відновлено серійний випуск літаків Ан-74 у різних модифікаціях, які будуть вироблятися з широким залученням сучасної передової авіоніки від провідних іноземних виробників.  У свою чергу Oriole Capital Group отримає право на інвестиції у виробництво, модернізацію та збут цих літаків.

Ключовим елементом цього стратегічного партнерства є модернізація існуючого виробництва, повне залучення всіх 3000 фахівців харківського підприємства. У свою чергу, будь яке відчуження активів підприємства заборонена законом та неможлива.

Цей проект є критично важливим для “Харківського державного авіаційного виробничого підприємства”, який зараз знаходиться у процедурі банкрутства з боргами понад 3 млрд грн.

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?

ВПК

Показове тестування можливостей АН-132D (ВІДЕО)

Опубліковано

на

На базі льотних випробувань АНТК ім. Антонова на аеродромі у Гостомелі відзнято показове випробування можливостей АН-132D. Всі дії проводилися на швидкість, щоб отримати загальний показник у зручності посадки та висадки десанту.

Продемонстровано завантаженя платформи з вантажем, розташування десанту, парашутистів та поранених на спеціальних ношах, загрузку армійського автомобіль типу “Humvee”.

Під час підйому на літак багатоцільового армійського позашляховика “Humvee” була випробувана підйомна система з лебідкою встановлена у вантажній кабіні літака.

 Загалом на наземних випробуваннях з завантаження до літака різної номенклатури вантажів, літак АН-132D підтвердив свої раніше заявлені якості з вмісткості вантажної кабіни.
*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.
Джерело:  http://uprom.info/

Продовжити читання ?

ВПК

Ударний дрон від турецької компанії Vestel Defense Industry

Опубліковано

на

Турецька компанія Vestel Defense Industry презентувала свій новий безпілотник. 15 листопада, портал defensenews.com повідомив про те, що в рамках виставки Dubai Airshow, що проходить в ці дні в Дубаї, відбулася перша публічна демонстрація ударного дрону Karayel-SU.

Компанія Vestel Defense Industry вже поставляє безпілотники Karayel турецькій армії. За словами розробників, розвідувальні версії дрони налітали вже 3000 годин і відмінно зарекомендували себе. Розробка ударної версії безпілотника Karayel стартувала на початку цього року.

Результат пошуку зображень за запитом "Karayel-SU"

Нова модифікація отримала назву Karayel-SU і відрізняється від базової версії збільшеним розмахом крила, підвищеною вантажопідйомністю і наявністю чотирьох точок для підвіски озброєнь. Так, якщо Karayel- «розвідник» має крило з розмахом 10,5 м і може нести розвідувальне обладнання масою до 50 кг, то ударна версія має крило в 13 м і може нести до 120 кг корисного навантаження.

На виставці Dubai Airshow новий дрон презентувався з макетами «розумних» бомб MAM-L і MAM-C виробництва компанії Roketsan. За словами розробників, безпілотник може перебувати в повітрі до 20 годин і підніматися на висоту до 5,5 км. Представники Vestel Defense Industry заявляють, що з Міноборони ОАЕ вже підписаний меморандум на локалізацію виробництва Karayel-SU на території цієї країни.

 Нагадаємо, що на території льотно-випробувальної бази ДП “Антонов” (селище Гостомель Київської області), 8 листопада відбувся перший демонстраційний політ вітчизняного тактичного безпілотного літального апарату (БПЛА) “Горлиця”.

Безпілотник завдовжки 4,4 м, розмах крил – понад 6,7 м, заввишки – 1,5 м, злітна вага – 200 кг. Він може витримувати навантаження в 50 кг та літати зі швидкістю 150-180 км/год до 1050 км на висоті 2400 м.

Результат пошуку зображень за запитом "горлиця безпілотник"

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції.
*Інформація публікується з відкритих джерел.

Продовжити читання ?
Реклама
Реклама
Реклама

Trending